Gå til innhold

Kvinners samtaleemne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jentegjengen (to eller flere) samles; er det mye snakk om pikk og fitte, eller er dette et «ikke-tema»? Og i så fall; går det på penis og vagina, eller som betegnet øverst?

Anonymkode: dc179...c28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer kanskje på hva slags type "gjeng" det er og om det er alkohol inni bildet. 

Generelt vil jeg påstå det er et "ikke-tema"

Anonymkode: 46437...b29

• Liker 14
Skrevet

Aldri vært et samtaleemne i min venninnegjeng.

Anonymkode: 28fd9...2a4

• Liker 15
Skrevet

Snakker sjeldent om sex i vår gjeng. Kun om det er en helt spesiell hendelse. 

• Liker 3
Skrevet

Aldri et tema i venninnegjengen min. Vi er voksne. 

Anonymkode: 060d5...577

• Liker 5
Skrevet

ALDRI!

Anonymkode: e6f8d...c63

• Liker 3
Skrevet

Det går i barn, graviditet, ny jobb, strikking/hekling, nye filmer/serier...

Helt normale ting. 

Har aldri snakket om pikk og fitte, skulle det blitt diskutert så hadde det vært penis og vagina, men er absolutt ingen grunn for at det skulle være et tema. Voksne kvinner som nærmer seg 30 åra. 

Anonymkode: cfbcd...3c9

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normale ting. 

Har aldri snakket om pikk og fitte, skulle det blitt diskutert så hadde det vært penis og vagina, men er absolutt ingen grunn for at det skulle være et tema. Voksne kvinner som nærmer seg 30 åra. 

Eller vagina blir kanskje nevnt i en forstand da når jeg tenker meg om; iforhold til fødsel, revning, sying, klipping, tang hjelp under fødsel... ja. Så jo vagina er faktisk er samtale emne 😁

Hender kanskje at soppinfeksjon kan dukke opp også, så litt vagina/vulva snakk innimellom. 

Snakk om celleprøve, blødning, kramper... 

Joda når jeg bare fikk tenkt meg litt om, da er faktisk vagina et samtale emne også blant venninnegjengen 👍🏻

• Liker 6
Skrevet

Med venninner er det vel en gjeng jeg har som er veldig glade i menn, da er "hvordan var pikken" nesten det første spørsmålet som kommer opp om man snakker om en man har vært borti. Noen få kan nesten tegne og forklare, men de fleste jeg kjenner prater ikke spesielt mye om det, mange så godt som aldri. Og mine venninner er ikke spesielt blyge, ei heller jeg. Tror man føler det er litt privat, at man ikke skal utlevere andre menn. Hvilke preferanser man har penismessig er også en utrolig kort samtale, selv om det ofte ender i at en har en historie om den gang de møtte en mikropenis og så blir jo det litt tema i noen minutter. Men snakker nesten mer om penis med mannlige venner, menn er sinnsykt opptatt av det. 

Snakker lite om mus, jenter er ikke like opptatt av å prate om sitt eget kjønnsorgan som menn er. Da blir det evt litt sånn at det klør fordi man har tredagersskjegg og så et par anekdoter om og anbefalinger av diverse hårfjerningsteknikker eller -klinikker, vi kan si når vi har mensen og kramper i livmora, diskutere hva som er best av mensenkopp og tampong, si at man er sår etter å ha hatt sex, om man sliter med sopp, og de ærligste snakker om kjønnssykdommer når de har det. Kaller det sjelden fitte, er bare ei venninne av meg som selv jeg synes er grov (men på en morsom måte) som konsekvent kaller det for fittehølet sitt. 

Med mannlige venner så kan det gå mer i hvordan type utseende man liker, hår eller ikke hår, tranghet osv. 

Jeg er forøvrig over 30, anser det ikke som umodent å prate om. Er nå en del av livet det og vel.

Anonymkode: 18845...b05

• Liker 1
Skrevet

Ts, er du fem år gammel? 

Anonymkode: 11673...ad3

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts, er du fem år gammel? 

Anonymkode: 11673...ad3

Nope, drar meg mot syvogethalvt

Godt mulig at utviklerne av KG og denne kategorien hadde ment at dette skulle være et superseriøst forum for dyptgående drøftinger rundt menneskehetens seksualitet. Det vet vi nå at det på ingen måte ble, og da er det fornøyelig å kunne spørre et bredt publikum om ting man lurer på. 

TS

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normale ting. 

Å kjære tid. Det minner om de jeg gikk sammen med i en periode på et typisk jente-studium.

Jeg svarte «aldri» på spørsmålet i HI, men ville mye heller villet snakke om kuk og fitte enn å gå i fullblods kjerringmodus, hvor man har null interesser og null personlige meninger, og LIKEVEL føler for å skravle.

• Liker 3
Skrevet

Vi snakker sjeldent om sex. Når vi gjør det er det småting som blir snakket om i ett minutt. Aldri om kjønnsorgan.

Anonymkode: 43412...b84

Skrevet

Jeg opplever aldri at venninner snakker om pikk, fitte, penis eller vagina. Vi snakker ikke om sex i det hele tatt. 

• Liker 1
Skrevet

Vi kunne snakke littegrann om det i yngre dager, særlig hvis vi var i betroelses-humør under alkoholpåvirkning. Men etterhvert som årene går og folk får faste, seriøse forhold, er det slutt på å utlevere både seg selv og partneren på det området. Man forteller ikke venninner detaljer om mannens prestasjoner i sengen, man er lojal mot mannen og holder det i privatlivet.

Så svaret mitt er aldri. Jeg har kjent de venninnene jeg har i 20-35 år, og vi kjenner hverandre derfor godt. Men det er ingen som snakker om pikk og fitte, og ingen utleverer detaljer om sin partner.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jentegjengen (to eller flere) samles; er det mye snakk om pikk og fitte, eller er dette et «ikke-tema»? Og i så fall; går det på penis og vagina, eller som betegnet øverst?

Det er sjeldent. Jenter snakker som regel ikke om slikt, MEN så har du meg 😄 Jeg snakker om det! Har ei fast venninne hvor vi forteller ALT, da er det snakk om ned til hver minste detalj. Hvordan pikken så ut, hvordan han stønnet, om han kom, når han kom, hvor våt jeg var... ja jeg har til og med vist fitta mi til henne flere ganger om det er noe jeg lurer på er normalt eller ei. Vi har sammenlignet fittene våre, rumpehullet, puppene etc :)  vi har også voxet hverandre nedentil.

Når det er sagt, de andre venninnene mine kunne jeg ikke hatt en sånn tone med OVERHODET. tror bare jeg og henne er veldig like. Full klaff!

Anonymkode: a426c...241

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Godt spørsmål det .Du lurer sikkert på om kvinner utleverer ovenfor sine venninner hva du har mellom bena?Vel ,det kommer an på hva du faktisk har mellom bena ! Har du en helt grei størrelse så er det jo greit og ikke så interessant å snakke om .Har du en stor så kan det nok absolutt bli snakket om ,og da som regel i positiv forstand ,men i frykt for at venninnene også vil prøve seg på denne karen så kan dem også være litt tilbakeholdene.Har du liten ,så vil det stort sett alltid bli snakket om og latterliggjort ! Og husk at det såkalte gjennomsnittet (13-14 cm) ,neppe er det det reelle gjennomsnittet ,og definitivt ikke hva kvinner opplever som gjennomsnitt .Kvinner er mye mer opptatt av størrelsen enn mange tror .Dette er ikke noe jeg tror ,men vet ! 

Skrevet
11 minutter siden, Drammensmann42 skrev:

Godt spørsmål det .Du lurer sikkert på om kvinner utleverer ovenfor sine venninner hva du har mellom bena?Vel ,det kommer an på hva du faktisk har mellom bena ! Har du en helt grei størrelse så er det jo greit og ikke så interessant å snakke om .Har du en stor så kan det nok absolutt bli snakket om ,og da som regel i positiv forstand ,men i frykt for at venninnene også vil prøve seg på denne karen så kan dem også være litt tilbakeholdene.Har du liten ,så vil det stort sett alltid bli snakket om og latterliggjort ! Og husk at det såkalte gjennomsnittet (13-14 cm) ,neppe er det det reelle gjennomsnittet ,og definitivt ikke hva kvinner opplever som gjennomsnitt .Kvinner er mye mer opptatt av størrelsen enn mange tror .Dette er ikke noe jeg tror ,men vet ! 

Jaha?

Drammensmann på 42 vet bedre hva kvinner snakker om enn hva vi selv gjør?

Hadde mine venninner begynt å snakke om sånne ting, så hadde jeg gått, på samme måte som om de hadde snakket om strikketøy og unger og tapetfarge.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha?

Drammensmann på 42 vet bedre hva kvinner snakker om enn hva vi selv gjør?

Hadde mine venninner begynt å snakke om sånne ting, så hadde jeg gått, på samme måte som om de hadde snakket om strikketøy og unger og tapetfarge.

Jeg mener selvsagt ikke at absolutt alle gjør det ,men dem fleste .Jeg har selv blitt utsatt for den slags baksnakking og latterliggjøring .Dette fikk jeg greie på ,og konfronterte henne med det.Hun beklaget og hevdet at hun var fryktelig lei seg ( hun begynte faktisk å grine også) Personlig tviler jeg på at hun var lei seg for å ha utlevert dette ovenfor våre felles kjente ,men jeg tror nok heller hun var lei seg for at jeg hadde fått greie på det .Det er en forskjell på det! I ettertid har hun også fortalt at hun syns det er litt urettferdig at jeg bare er sur på henne ,for det var visst flere som har sagt akkurat det samme ...så det ! 

Jeg har også personlig ,ved mer enn en anledning hørt slik baksnakking av menn med liten penis fra forskjellige venninnegjenger og det var definitivt ingen av dem som reiste seg og gikk! reaksjonene var mer :AAAAAAHAHAHAHAHA og NEEEEEEEEIIIII HAHAHAHA . Og jeg snakker ikke om drittunger i slutten av tenårene ,men voksne damer fra slutten av tyveårene til opp i førtiårene. Jeg vet mye mer om dette enn du tror ! 

Hvis noen måtte lure på hvor liten jeg er : Vel ,det blir hevdet at gjennomsnittet er 13 -15 cm og jeg er innenfor der.Jeg mener dette selvsagt er feil ,og kan langt på vei bevise det også .

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Aldri et tema i venninnegjengen min. Vi er voksne. 

Anonymkode: 060d5...577

3 hours ago, AnonymBruker said:

Helt normale ting. 

Høres dørgende kjedelig, snusfornuftig og snerpete ut.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...