Gjest Sirkelen Skrevet 23. oktober 2019 #21 Del Skrevet 23. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var vakkert sagt. Anonymkode: 483bd...f8b Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #22 Del Skrevet 23. oktober 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvis noen er først ute til å gjøre noe, har ingen andre lov til å glede seg når de gjør noe lignende senere. Beklager, men jeg greier ikke å være enig. Du skal få ergre deg i fred. Anonymkode: 483bd...f8b Selvsagt kan amerikanerne glede seg så mye de vil. Problemet er at de bruker ordet "første..." uten å nevne de virkelig første. Det er respektløst. Like respektløst som om Scott skulle blitt hyllet verden over som den første på sydpolen...(uten ullsokker, kremt kremt) Anonymkode: 180e5...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #23 Del Skrevet 23. oktober 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Selvsagt kan amerikanerne glede seg så mye de vil. Problemet er at de bruker ordet "første..." uten å nevne de virkelig første. Det er respektløst. Like respektløst som om Scott skulle blitt hyllet verden over som den første på sydpolen...(uten ullsokker, kremt kremt) Anonymkode: 180e5...867 Jeg tror problemet er at du ikke forstår hva du leser i nyhetene. Det er ingen som påstår at disse to kvinnene er de første til å utføre en romvandring. Hverken i egenskap av å være kvinne eller noe annet. Jeg tror det er du som er historieløs. Anonymkode: 4550c...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkelen Skrevet 24. oktober 2019 #24 Del Skrevet 24. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror problemet er at du ikke forstår hva du leser i nyhetene. Det er ingen som påstår at disse to kvinnene er de første til å utføre en romvandring. Hverken i egenskap av å være kvinne eller noe annet. Jeg tror det er du som er historieløs. Anonymkode: 4550c...552 Dette er den riktige tolkningen av tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå