Gå til innhold

Han får skikkelig vondt etter orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har aldri hatt mye sex i forholdet vårt, masse kos, men ikke mye sex. Har alltid trodd at han var litt asexuell, men fant ut at det er pga han får skikkelig vondt etter orgasme. Såpass vondt at det er noe han unngår :( 

Har googlet, men det eneste jeg finner er resultater om vaginisme og den slags. Ingenting om menn. Han er typisk mann og vil ikke til legen (hjelper ikke akkurat med mas)

Men om noen vet akkurat hva dette kan være så kan jeg jo få han til å lese det. 

Noen som har noen svar?

Anonymkode: dcf30...932

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor får han vondt?

Anonymkode: 59908...a93

Skrevet

I penis, langs hele og ned til mellomkjøtte, i hele det området man kjenner orgasmen tror jeg. 

Skrevet

Min type hadde dette. 

Vi hadde krangla noe j****. Så hadde vi sex så fikk han ekstremt vondt etter han kom. Dette varte i en uke kanskje. 

Han gikk til legen som sa det var vanlig ved psykiske påkjenninger. 

Anonymkode: 8ebbe...ad3

Skrevet

Han har hatt dette så lenge han kan huske, snakk om minst 10 år iallefall

Akkurat nå, Mysticgirl skrev:

Prostatabetennelse kan det være

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min type hadde dette. 

Vi hadde krangla noe j****. Så hadde vi sex så fikk han ekstremt vondt etter han kom. Dette varte i en uke kanskje. 

Han gikk til legen som sa det var vanlig ved psykiske påkjenninger. 

Anonymkode: 8ebbe...ad3

Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har hatt dette så lenge han kan huske, snakk om minst 10 år iallefall

Det kan dessverre være kronisk, som betyr langvarig. Behandlingen er usikker men kan gå over av seg selv. Typisk er at de får vondt etter utløsning eller ved opphisselse

Skrevet

det er ganske mye å lese om man legger inn et google søk fant jeg ut - ble litt overrasket når TS skrev det ikke var noe sørlig på nett og måtte sjekke.. alt ligger på google liksom.. 

Så konklusjon etter å ha lest random er at det kan være alt fra trang forhud, for tørr skjede, kjønnssykdom til kreft så be han dra til lege! 

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Men ville selvsagt gått til legen for å utelukke noe annet.

Skrevet

Hvis han har hatt dette i over 10 år, lurer jeg på hvorfor i alle dager han ikke har gått til legen?

Anonymkode: a3122...204

Gjest commeilfaut
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han har hatt dette i over 10 år, lurer jeg på hvorfor i alle dager han ikke har gått til legen?

Mange menn har det sånn med leger, dessverre

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: a3122...204

Han er mann. 

Fordi det er normalt for han? Det har ikke blitt noe verre, gå til legen med penis er flaut/forbindes med skam? Menn er noen sære vesener til tider har jeg funnet ut. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I penis, langs hele og ned til mellomkjøtte, i hele det området man kjenner orgasmen tror jeg. 

Dette hender meg av og til. Mer sjeldent enn at det er vanlig. Men når det skjer er det ganske ubehagelig. Sliter med å tisse etterpå. Det første jeg tenker at det definitivt ikke er psykisk, slik noen sier at en lege har forespeilet det. Jeg lurer på om det er muskulært eller nerverelatert, mulig en overanstrengelse. Hos meg går det over på forholdsvis kort tid, en time eller to. Hos andre kan jeg tenke meg at dette sitter i hardere. 

Anonymkode: 30658...18a

• Liker 1
Skrevet

Menn tar ikke kuken til legen. De lar den heller falle av. Eksen min gikk rundt med utflod, prikker og sårhet i tre år. Da hovnet kukhue så mye opp at han ikke klarte å tisse, han skyldte på stress. moren hans måtte tvinge ham til legen. 26 år gamle gubben. 

Anonymkode: 76608...32d

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette hender meg av og til. Mer sjeldent enn at det er vanlig. Men når det skjer er det ganske ubehagelig. Sliter med å tisse etterpå. Det første jeg tenker at det definitivt ikke er psykisk, slik noen sier at en lege har forespeilet det. Jeg lurer på om det er muskulært eller nerverelatert, mulig en overanstrengelse. Hos meg går det over på forholdsvis kort tid, en time eller to. Hos andre kan jeg tenke meg at dette sitter i hardere. 

Anonymkode: 30658...18a

Skjønner ikke helt at noen kan påstå at det er psykisk. Og synes det er så utrolig trist at det skjer med folk som er så unge, han er ikke mer enn 30 😕 Og slik jeg har forstått det har han ikke opplevd en orgasme uten å få vondt. 

Leser jo på nett om kronisk prostatabetennelse og at det ikke er behandling for det, om det er det så er tilfellet kommer han ikke til å gå til legen heller om det ikke kan fikses 😕 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...