AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Det er enten lavpris med liten veske eller prioritert innsjekk? Har ikke tenkt å sjekke inn bagasje...? Eller er det mulig å bare tilleggskjøpe håndbagasje? Anonymkode: 9908c...864
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #2 Skrevet 23. oktober 2019 Du må betale ekstra for alt du ikke har tenkt på at det kan gå an å ta betalt for engang hos Ryanair, inkludert håndbagasje av normal størrelse. Hvis ikke du liker å føle deg lurt eller lese alt med liten skrift tre ganger bør du velge et annet flyselskap. Anonymkode: 987d2...80b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #3 Skrevet 23. oktober 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må betale ekstra for alt du ikke har tenkt på at det kan gå an å ta betalt for engang hos Ryanair, inkludert håndbagasje av normal størrelse. Hvis ikke du liker å føle deg lurt eller lese alt med liten skrift tre ganger bør du velge et annet flyselskap. Anonymkode: 987d2...80b Jeg skal ha håndbagasje! jeg skal ikke ha innsjekk? eller MÅ jeg ta med innsjekk og da kanskje fordi de tar gebyr om du ikke har det? 😛 Kan du tilleggskjøpe bare håndbagasje? Anonymkode: 9908c...864
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #4 Skrevet 23. oktober 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skal ha håndbagasje! jeg skal ikke ha innsjekk? eller MÅ jeg ta med innsjekk og da kanskje fordi de tar gebyr om du ikke har det? 😛 Kan du tilleggskjøpe bare håndbagasje? Anonymkode: 9908c...864 Hvis ikke du finner ut av dette på egenhånd så er du ikke god nok til å lese vilkår til å reise med Ryanair. Du kommer nesten garantert til å gå i en eller flere av de mange gebyrfellene deres. En av grunnene til at de kan ta så lave billettpriser og fortsatt være kjempelønnsomme er at de får mange av kundene til å betale mye mer i løpet av turen. Anonymkode: 987d2...80b 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #5 Skrevet 23. oktober 2019 Trykk deg gjennom bestillingsdelen så vil du finne ut av det. Anonymkode: c4139...199
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #6 Skrevet 23. oktober 2019 Prioritert innsjekk handler ikke om innsjekket bagasje, men om å gå først ombord på flyet. Så med mindre du bare skal ha den bittelille håndbagasjen du kan ha under setet foran, velg den. Da har du en vanlig håndbagasje i tillegg til den lille. Husk å være nøye på målene på håndbagasjen, så går det sikkert bra! Anonymkode: 86f44...441
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #7 Skrevet 23. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis ikke du finner ut av dette på egenhånd så er du ikke god nok til å lese vilkår til å reise med Ryanair. Du kommer nesten garantert til å gå i en eller flere av de mange gebyrfellene deres. En av grunnene til at de kan ta så lave billettpriser og fortsatt være kjempelønnsomme er at de får mange av kundene til å betale mye mer i løpet av turen. Anonymkode: 987d2...80b Det står at man kan kjøpe hånbagasje til 60 kr. Anonymkode: 9908c...864
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #8 Skrevet 23. oktober 2019 Reiste med RyanAir for 3 dager siden. Vi betalte ekstra for: 1. Innsjekket bagasje. 2. Ekstra håndbagasje (veske + liten ryggsekk). 3. Prioritert innsjekk Det går helt fint å bare reise med håndbagasje. Men vær obs på at da må denne være ganske liten, og du kan ikke ha en veske i tillegg. Før forrige uke, var det nesten 10 år siden sist jeg reiste med RyanAir. Så jeg var litt skeptisk. Men det fungerte helt greit. Eneste idiotien var at alle som hadde betalt for "prioritert innsjekk" ble stående og tråkke for å være først inne i - nei, ikke flyet - men i bussen. Så deretter var man like langt, for å si det sånn. Største problemet med RyanAir er at du skal ha tunga rimelig greit på plass når du bestiller på nettet. Fort gjort å rote seg bort. Tar du deg god tid, og leser alt veldig nøye er det ikke noe problem. Anonymkode: 29525...7ae
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #9 Skrevet 23. oktober 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reiste med RyanAir for 3 dager siden. Vi betalte ekstra for: 1. Innsjekket bagasje. 2. Ekstra håndbagasje (veske + liten ryggsekk). 3. Prioritert innsjekk Det går helt fint å bare reise med håndbagasje. Men vær obs på at da må denne være ganske liten, og du kan ikke ha en veske i tillegg. Før forrige uke, var det nesten 10 år siden sist jeg reiste med RyanAir. Så jeg var litt skeptisk. Men det fungerte helt greit. Eneste idiotien var at alle som hadde betalt for "prioritert innsjekk" ble stående og tråkke for å være først inne i - nei, ikke flyet - men i bussen. Så deretter var man like langt, for å si det sånn. Største problemet med RyanAir er at du skal ha tunga rimelig greit på plass når du bestiller på nettet. Fort gjort å rote seg bort. Tar du deg god tid, og leser alt veldig nøye er det ikke noe problem. Anonymkode: 29525...7ae Altså, hvilken passer? En veske og en kolli jåndbagasje, slik vanlig størrelse, kabinstørrelse. For meg virker det nesten som du kjøper det, men så må du betale gebyr likevel Anonymkode: 9908c...864
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #10 Skrevet 23. oktober 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Prioritert innsjekk handler ikke om innsjekket bagasje, men om å gå først ombord på flyet. Så med mindre du bare skal ha den bittelille håndbagasjen du kan ha under setet foran, velg den. Da har du en vanlig håndbagasje i tillegg til den lille. Husk å være nøye på målene på håndbagasjen, så går det sikkert bra! Anonymkode: 86f44...441 Du er heller ikke god nok til å lese vilkår til å reise med Ryanair. Anonymkode: 987d2...80b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #11 Skrevet 24. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er heller ikke god nok til å lese vilkår til å reise med Ryanair. Anonymkode: 987d2...80b Jeg har allerede reist for et par uker siden. Fikk nøyaktig det jeg skulle ha. Så det gikk fint det altså. Betalte ikke mer enn nødvendig for noe heller, så vet du det 😊 Anonymkode: 86f44...441
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #12 Skrevet 25. oktober 2019 På 23.10.2019 den 18.15, AnonymBruker skrev: Det er enten lavpris med liten veske eller prioritert innsjekk? Har ikke tenkt å sjekke inn bagasje...? Eller er det mulig å bare tilleggskjøpe håndbagasje? Anonymkode: 9908c...864 Prioritert innsjekk har ingenting med bagasje å gjøre. En veske/ bag 40x25x20 som håndbagasje er inkludert i flybilletten. Og ja, du kan betale for å ha med deg mer håndbagasje. https://www.ryanair.com/no/no/planlegg-reise/fly-med-oss/Retningslinjer-for-handbagasje Anonymkode: 8326b...9de
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #13 Skrevet 26. oktober 2019 På 23.10.2019 den 22.29, AnonymBruker skrev: Hvis ikke du finner ut av dette på egenhånd så er du ikke god nok til å lese vilkår til å reise med Ryanair. Du kommer nesten garantert til å gå i en eller flere av de mange gebyrfellene deres. En av grunnene til at de kan ta så lave billettpriser og fortsatt være kjempelønnsomme er at de får mange av kundene til å betale mye mer i løpet av turen. Anonymkode: 987d2...80b Akkurat!!! 👍🏼 Anonymkode: 6f593...619
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå