Gå til innhold

Kvinner på julebord.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noengang endt opp med å pult en kollega i forbindelse med julebord? Hvor gjorde dere det? Hjemme hos en av dere? Hotellrom? På toalettet i lokalet? Eller under spisebordet?

Anonymkode: 383f6...7f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helvetes runketråder!

Anonymkode: c0ece...7d5

• Liker 11
Skrevet

Nei det ville jeg aldri i verden kunnet finne på. Men ei venninne av meg endte stadig vekk opp i senga til den ene 19åringen på jobb. Selv var hun i 30årene. Skjedde på hotellrommet eller hjemme på gutterommet hans. 

Anonymkode: f068c...9c3

• Liker 1
Skrevet

Hotellrommet.

Anonymkode: d0eaa...061

• Liker 1
Skrevet

«Under spisebordet»? Faen til amatør.  spisebordet. Ga totalt faen i kolleger som var rundt oss. Ble etterfulgt av en trekant på toalettet.

Som en annen her sa; helvetes runketråder. Get a life.

Anonymkode: 89a61...ee1

• Liker 6
Skrevet

Nei, man har da litt klasse! 

Anonymkode: ff758...283

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei det ville jeg aldri i verden kunnet finne på. Men ei venninne av meg endte stadig vekk opp i senga til den ene 19åringen på jobb. Selv var hun i 30årene. Skjedde på hotellrommet eller hjemme på gutterommet hans. 

Anonymkode: f068c...9c3

Høres ut som en drøm for gutten på 19.

Skrevet

Nei det har jeg ikke. Jeg er alltid sent hjemme fra fest, men på julebord er jeg alltid hjemme innen 00.00.

Anonymkode: 49da2...255

Skrevet

Ja, hjemme hos meg. 

Anonymkode: eab9d...8d9

Skrevet

Absolutt ikke. 

Jobber som lærer på en middels stor ungdomsskole, har gjort det i over ti år. Har aldri vært et hint av skandale mellom noen i kollegiet, på julebord, reiser, eller på andre sammenkomster med alkohol i bildet. Ikke så mye som et kyss som jeg vet om i hvertfall. 

Anonymkode: 44234...84c

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hotellrommet.

Jepp, så deilig å få kjenne på noe ungt og virilt igjen

Anonymkode: 9a2b9...1bf

Skrevet
4 timer siden, AndersenG skrev:

Og desperat og stakkarslig for en godt voksen dame i 30-åra.

Anonymkode: 00ac3...754

Skrevet

Nei, aldri med en kollega. Har hatt sex på tur med jobb, men det var med partneren min. Vi ventet til var på hotellrommet.

Skrevet
12 hours ago, AndersenG said:

Eller ubehagelig og skummelt? Jeez.

Anonymkode: 7ce9d...7fa

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. 

Jobber som lærer på en middels stor ungdomsskole, har gjort det i over ti år. Har aldri vært et hint av skandale mellom noen i kollegiet, på julebord, reiser, eller på andre sammenkomster med alkohol i bildet. Ikke så mye som et kyss som jeg vet om i hvertfall. 

😂😂

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Absolutt ikke. 

Da følger du ikke nok med. Har jobbet på flere ungdoms- og barneskoler. Kvinnelig rektor som lå med en mannlig assistent (på kontoret endatil), en mannlig lærer måtte bytte jobb for å prøve å redde ekteskapet etter å ha forelsket seg i SFO-lederen, masse intriger og romanser i kollegiet. Sjelden du har så laidbacke, moralsk avslappa, liberale folk samlet på ett sted. Når det i tillegg er god blanding mellom kjønnene har du oppskriften på drama/action/komedie.

Anonymkode: 0d8e1...95f

• Liker 2
Skrevet

Ja,det har skjedd noen ganger. På toalettet,utenfor , på hotellrom og litt diverse..

Skrevet
På 23.10.2019 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Og desperat og stakkarslig for en godt voksen dame i 30-åra.

Anonymkode: 00ac3...754

Tja, hvis begge var kåte og nøt sexen: Hvorfor ikke?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...