AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Problemene startet allerede på ungdomsskolen tror jeg. Vi var en gjeng som kjøpte oss Burn hver eneste dag i storefri. Tenkte ikke noe over det da, trudde liksom det var en greie som bare var kult der og da. Nå er jeg i starten av tjueåra, og må fremdeles ha minst en boks om dagen (gått over til Battery, riktignok, Burn smaker dårlig husholdningssaft). Utenom energidrikke drikker jeg kun Pepsi Max, siden jeg vokste opp med det og ikke egentlig merker koffein noe særlig. Selv om jeg drikker en stor boks Battery kan jeg sovne like etterpå, så vet ikke om den har noen oppkvikkende effekt på meg sånn egentlig? Jeg kjøper energidrikke de gangene jeg er i Sverige fordi det er så sykt dyrt her, men likevel tror jeg de som jobber på den lokale Kiwi-butikken nok har bitt seg merke i at jeg uansett er innom hver dag for å kjøpe den vanlige boksen med Battery. Dagen min føles rett og slett ikke komplett uten. Hva bør jeg gjøre?? det kan ikke fortsette sånn som dette! Anonymkode: 3ad49...276
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #2 Skrevet 23. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Problemene startet allerede på ungdomsskolen tror jeg. Vi var en gjeng som kjøpte oss Burn hver eneste dag i storefri. Tenkte ikke noe over det da, trudde liksom det var en greie som bare var kult der og da. Nå er jeg i starten av tjueåra, og må fremdeles ha minst en boks om dagen (gått over til Battery, riktignok, Burn smaker dårlig husholdningssaft). Utenom energidrikke drikker jeg kun Pepsi Max, siden jeg vokste opp med det og ikke egentlig merker koffein noe særlig. Selv om jeg drikker en stor boks Battery kan jeg sovne like etterpå, så vet ikke om den har noen oppkvikkende effekt på meg sånn egentlig? Jeg kjøper energidrikke de gangene jeg er i Sverige fordi det er så sykt dyrt her, men likevel tror jeg de som jobber på den lokale Kiwi-butikken nok har bitt seg merke i at jeg uansett er innom hver dag for å kjøpe den vanlige boksen med Battery. Dagen min føles rett og slett ikke komplett uten. Hva bør jeg gjøre?? det kan ikke fortsette sånn som dette! Anonymkode: 3ad49...276 det er jo bare å slutte. Bestem deg for å ikke kjøpe fler, også holder du deg til det. Koffein-abstinenser kan du lese deg opp på, så du vet hva du går i møte. Anonymkode: 6504b...7ab
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #3 Skrevet 23. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: det er jo bare å slutte. Bestem deg for å ikke kjøpe fler, også holder du deg til det. Koffein-abstinenser kan du lese deg opp på, så du vet hva du går i møte. Anonymkode: 6504b...7ab https://www.nrk.no/urix/kaffe-abstinens-har-havnet-pa-psykiatri-listen-_-du-kan-fole-deg-veldig-darlig-1.14461649 Denne kan du lese. Anonymkode: 6504b...7ab
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #4 Skrevet 23. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: https://www.nrk.no/urix/kaffe-abstinens-har-havnet-pa-psykiatri-listen-_-du-kan-fole-deg-veldig-darlig-1.14461649 Denne kan du lese. Anonymkode: 6504b...7ab Takkf or tipset, skal lese Anonymkode: 3ad49...276
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #5 Skrevet 23. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Takkf or tipset, skal lese Anonymkode: 3ad49...276 Det vil være hardt og mest sannsynlig en del hodepine. Vil anbefale deg å trappe ned istedenfor å kutte tvert. Anonymkode: 6504b...7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå