AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Etter lengre tid med sykdom og et barn på 1 år som ofte ligger i sengen er sexlivet dødt. Vi har et fantastisk forhold på alle mulige måter, vennskapet er sterkt og vi kommuniserer bra. Vi klarer bare ikke å ta initiativ til sex lenger. Vi er fysiske med hverandre ofte, klemmer og ligger inntil hverandre men... Hvordan ta initiativ til å ha sex? PS. Jeg er kvinnen i forholdet. Anonymkode: cce55...f75
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #2 Skrevet 23. oktober 2019 Send mannen din til meg, så skal jeg ta meg av hans utømte sæd pose Anonymkode: e9264...b46
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. oktober 2019 #3 Skrevet 23. oktober 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Send mannen din til meg, så skal jeg ta meg av hans utømte sæd pose Anonymkode: e9264...b46 Da m/ innlagd kalkulert risiko for ikkje å bli gravid ?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #4 Skrevet 23. oktober 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Send mannen din til meg, så skal jeg ta meg av hans utømte sæd pose Anonymkode: e9264...b46 Det er sjelden jeg kaller ting her inne for kvalmt, men dette er bare kvalmt. Her er det en KVINNE som lurer på hvordan hun og mannen kan få til å legge inn sex i hverdagen - de to - og så antar du at det kun er han som vil ha sex og at det bare er å sende han til deg. Er det så dårlig marked for single som søker menn, at man må tigge om smuler fra de som er gift? Eller er det bare du som er ekstra uattraktiv? Anonymkode: 25106...bfd
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #5 Skrevet 23. oktober 2019 48 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Da m/ innlagd kalkulert risiko for ikkje å bli gravid ? Ja. Jeg bruker prevensjon Tar han gjerne jeg ! Han vil sikkert ha meg også. Nettopp fylt 20 Anonymkode: e9264...b46
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #6 Skrevet 23. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg bruker prevensjon Tar han gjerne jeg ! Han vil sikkert ha meg også. Nettopp fylt 20 Anonymkode: e9264...b46 Hahaha du er gæren😂 Er sånt tyrkerne i Tyrkia referer til når de sier norske damer er billige. Tar alt som er på to bein🤦🏻♀️ Sånne som deg er årsaken til at norske damer blir stemplet som luddere fra menn i Spania, Tyrkia osv. Men så kan det være du er mann og ikke dame da, men det har forsåvidt null å si😂😂 Anonymkode: d654c...a82
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #7 Skrevet 23. oktober 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha du er gæren😂 Er sånt tyrkerne i Tyrkia referer til når de sier norske damer er billige. Tar alt som er på to bein🤦🏻♀️ Sånne som deg er årsaken til at norske damer blir stemplet som luddere fra menn i Spania, Tyrkia osv. Men så kan det være du er mann og ikke dame da, men det har forsåvidt null å si😂😂 Anonymkode: d654c...a82 Hehe, tror det er stor fare for at vedkommende enten ikke er 20, eller ikke helt frisk. Anonymkode: 25106...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå