AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Mener det er bra at sexualitet er blitt et samtaleemne som bør diskuteres på tvers av kjønn.MEN hvorfor alle disse spørsmålene fra kvinner! Er jeg sexy nok, er vaginaen min normal, er brystene mine fine, eller er jeg pen nok! Mange tråder her om, den beste kuken, fitta, hva syns du om kvinner som............ Virker på meg som mange kvinner er spesielt opptatt av hva menn syns om disse temaene. Er det nysgjerrighet eller usikkerhet? Kvinne som spør. Anonymkode: cfa65...f49
isw Skrevet 23. oktober 2019 #2 Skrevet 23. oktober 2019 (endret) Jeg tror det er en eller to som er veldig usikre på seg selv som starter alle disse trådene. Synes det er trist at man er så usikker og kunne trengt bedre hjelp enn mange av tullesvarene her Endret 23. oktober 2019 av isw 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #3 Skrevet 23. oktober 2019 Herregud, jeg trodde det var noe galt med mobilen, og så var det bare «en halv kilometer» med luft og mellomrom i innlegget ditt 😆 Svaret er vel at de har lav selvfølelse. Men i stedet for å jobbe med den, så søker de bekreftelse fra andre. Anonymkode: 3b27c...c32 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #4 Skrevet 23. oktober 2019 Halv kilometer mellomrom i innlegget mitt. Skjønte du ikke poenget? Anonymkode: cfa65...f49
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #5 Skrevet 23. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Halv kilometer mellomrom i innlegget mitt. Skjønte du ikke poenget? Anonymkode: cfa65...f49 Jo, jeg svarte jo på det. Anonymkode: 3b27c...c32 1
casanova 1 Skrevet 24. oktober 2019 #6 Skrevet 24. oktober 2019 Fordi mange av spørsmål-stillærene her i seksualitetsrummet, er yngre kvinner og jenter. Det faktisk helt ned til fjorten – femten års alderen, skyldes slike spørmål som du refererer til, stort sett usikkerhet/uvitenhet. Grunnet dette forholdet, lurer jeg ofte på hvordan det står til med seksualundervisningen i Norsk skole. Personlig tror jeg den fremdeles er alt for dårlig. 2
herzeleid Skrevet 24. oktober 2019 #7 Skrevet 24. oktober 2019 Er vell kanskje ikke så rart at mange heterofile er mest nysgjerrig på hva det motsatte kjønn mener om aspekter innen sex. Det er tross alt disse en selv kunne tenke seg sex med, og som opplever den på en måte en de fleste aldri vil kunne klare selv.
Gjest Paramount Skrevet 24. oktober 2019 #8 Skrevet 24. oktober 2019 Er nok mange som er usikre. Men også noen som vet godt at de er fine, og ønsker bekreftelse på det. Da er det greit å skryte de begge opp i himmelen, fordi kvinner flest fortjener det. Inntil det motsatte er bevist. Det er en ok holdning, for de aller fleste, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #9 Skrevet 24. oktober 2019 Mye mas om oppmerksomhet. Anonymkode: 5616e...2f6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #10 Skrevet 24. oktober 2019 Mange er selvfølgelig usikre på hvordan de blir vurdert av det annet kjønn, og dessverre med veldig god grunn. Anonymkode: 72bbd...862
Hr. Aktiv Skrevet 24. oktober 2019 #11 Skrevet 24. oktober 2019 Selv liker jeg at de spør selv om de er usikker. Er vel litt usikker selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå