AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Lurer på ang instagram om det er mulig å se hvem som har tittet på siden deres? Overalt står det at i utg skal ikke bli oppdaget hvis man sjekker innom. Har blitt blokkert av eksen til nykjæresten kort etter jeg har tittet innom av ren nysgjerrighet, begynte å stusse om det vises på en eller annen vis - i så fall er dette utrolig flaut på tanke at jeg har snoket. Anonymkode: c9b24...822
Gjest Safiya Skrevet 23. oktober 2019 #2 Skrevet 23. oktober 2019 Finnes vel noen apper som sier at de skal kunne gi info om det, men neimen om jeg vet om de fungerer. Sikker på at du ikke accidentally har likt et bilde? I så fall vises det jo.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #3 Skrevet 23. oktober 2019 4 minutter siden, Safiya skrev: Finnes vel noen apper som sier at de skal kunne gi info om det, men neimen om jeg vet om de fungerer. Sikker på at du ikke accidentally har likt et bilde? I så fall vises det jo. Nei nei, hverken likt bilde eller åpnet noen "instagram story". Utrolig engstelig om det vises at jeg har sjekket innom og virker som hennes eks sin nye merkelige kjæreste som snoker eller lignende. Innrømmer at jeg kan ikke dy meg selv og være nysgjerrig på sosiale medier og se hvordan andre er/hva de gjør men vil ikke oppfattes som en som "stalker". Håper at brukeren min bare kom som anbefalt og dermed blokkerte, eller at hun vet om meg eller lignende og blokkerte. Anonymkode: c9b24...822 5
Gjest Safiya Skrevet 23. oktober 2019 #4 Skrevet 23. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei nei, hverken likt bilde eller åpnet noen "instagram story". Utrolig engstelig om det vises at jeg har sjekket innom og virker som hennes eks sin nye merkelige kjæreste som snoker eller lignende. Innrømmer at jeg kan ikke dy meg selv og være nysgjerrig på sosiale medier og se hvordan andre er/hva de gjør men vil ikke oppfattes som en som "stalker". Håper at brukeren min bare kom som anbefalt og dermed blokkerte, eller at hun vet om meg eller lignende og blokkerte. Anonymkode: c9b24...822 Siste setning der høres mer sannsynlig ut. Ville ikke ha stresset unødvendig over det
wintergirl Skrevet 23. oktober 2019 #5 Skrevet 23. oktober 2019 Eller så kan hun være logget av for en periode. Tviler på at noen kan se hvem som har sjekket kontoen deres. Det hadde vært flaut det😳
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #6 Skrevet 23. oktober 2019 5 timer siden, Safiya skrev: Siste setning der høres mer sannsynlig ut. Ville ikke ha stresset unødvendig over det Takk for svar, gudameg så mye energi jeg brukte tidligere i dag over å stresse dette. Har nok sett et par innlegg a la "nykjæreste til eksen snoker" eller motsatt "eksen til kjæresten min snoker" og slikt på forumer... Og innser at jeg kanskje falt i den kategorien når jeg uventet ble blokkert. (woopsie daisy! ) I det minste puster ut og håper på at vedkommende tror ikke jeg sjekket ut instagram med en slags agenda eller sjalusi inn i bildet (er jo lenge siden det var slutt), i så fall ville jeg virket fullstendig på bærtur. Hadde liten angst knekk tidligere engang når jeg uventet fikk blikk kontakt med eksen når jeg dro på trening, var usikker hvor jeg kjente fra og søkte på sosiale medier og fikk bekreftet. Var utrolig pinlig situasjon. Overdriver det garantert, synes bare det ble utrolig flaut og godt å få luftet her. En liten lettet sukk fra en snoke-kjerring som forhåpentligvis ikke mente å virke som ei som invaderer andres privatliv. Anonymkode: c9b24...822 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #7 Skrevet 23. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, gudameg så mye energi jeg brukte tidligere i dag over å stresse dette. Har nok sett et par innlegg a la "nykjæreste til eksen snoker" eller motsatt "eksen til kjæresten min snoker" og slikt på forumer... Og innser at jeg kanskje falt i den kategorien når jeg uventet ble blokkert. (woopsie daisy! ) I det minste puster ut og håper på at vedkommende tror ikke jeg sjekket ut instagram med en slags agenda eller sjalusi inn i bildet (er jo lenge siden det var slutt), i så fall ville jeg virket fullstendig på bærtur. Hadde liten angst knekk tidligere engang når jeg uventet fikk blikk kontakt med eksen når jeg dro på trening, var usikker hvor jeg kjente fra og søkte på sosiale medier og fikk bekreftet. Var utrolig pinlig situasjon. Overdriver det garantert, synes bare det ble utrolig flaut og godt å få luftet her. En liten lettet sukk fra en snoke-kjerring som forhåpentligvis ikke mente å virke som ei som invaderer andres privatliv. Anonymkode: c9b24...822 Nå vil jeg ikke akkurat si at insta er privatliv. Dersom man har åpen konto ber man jo å bli stalket av ekser, kjærestene til eksene osv Anonymkode: 234a7...7f0 7
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #8 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg opplevde for en stund siden at jeg jeg gjevnlig går inn på siden til bare plutselig ble borte. Hun kom opp som søkeforslag, men så fant jeg ikke profilen. Etter hvert ble hun helt borte. Dette er ei med over 10.000 følgere og har åpen profil. Nå er hun tilbake, så jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Mulig hun midlertidig deaktiverte konto? Jeg sjekker noen jevnlig, fordi jeg liker å se på bilder. I tillegg er det fordi en jeg liker, vet jeg hadde en greie med henne, men hun er nå sammen med en annen. Jeg ser ikke på de fordi jeg skal noe med de, jeg bare gjør det av vane og når jeg kjeder meg..... Anonymkode: b757c...3c4 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #9 Skrevet 24. oktober 2019 Tror de aller aller fleste snoker... så senk skuldrene. Eksen har sikkert snoket på deg også... kanskje derfor hun blokket deg? Om hun har kommet borti en likerknapp, er det best å blokke for da ser du det ikke🙈 Jeg snoker også... på nabon, eksen til eksen og katta hennes... typ... når jeg kjeder meg kan jeg havne hvor som helst😂 Anonymkode: 0237f...2d5 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #10 Skrevet 24. oktober 2019 Nei, det går ikke an å se hvem som har vært innom profilen din, selv med tredjeparts-apper. Anonymkode: 75ff6...9c4 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #11 Skrevet 24. oktober 2019 Kanskje hun la merke til at du har kommentert eksens bilder eller han har kommentert dine fra lang tid tilbake og bare vil blokke deg for å slippe å tenke på det Anonymkode: 88af7...06b 1
Krating Daeng Skrevet 24. oktober 2019 #12 Skrevet 24. oktober 2019 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på ang instagram om det er mulig å se hvem som har tittet på siden deres? Overalt står det at i utg skal ikke bli oppdaget hvis man sjekker innom. Har blitt blokkert av eksen til nykjæresten kort etter jeg har tittet innom av ren nysgjerrighet, begynte å stusse om det vises på en eller annen vis - i så fall er dette utrolig flaut på tanke at jeg har snoket. Anonymkode: c9b24...822 Du kommer opp som anbefalt konto dersom du snoker på andres profiler fra din egen, det samme gjelder Facebook. Skal du snoke anonymt må du åpne en inkognitofane og søke via søkemotor. Forøvrig er det smålig å snoke på kjærestens ekser. Endret 24. oktober 2019 av Krating Daeng 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2019 #13 Skrevet 25. oktober 2019 På 23.10.2019 den 17.07, AnonymBruker skrev: Innrømmer at jeg kan ikke dy meg selv og være nysgjerrig på sosiale medier og se hvordan andre er/hva de gjør men vil ikke oppfattes som en som "stalker". Hvorfor vil du ikke oppfattes som en stalker når du er en stalker? Du er hva du er, stå for det! Anonymkode: c6067...f22
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #14 Skrevet 27. oktober 2019 På 24.10.2019 den 12.04, Krating Daeng skrev: Du kommer opp som anbefalt konto dersom du snoker på andres profiler fra din egen, det samme gjelder Facebook. Skal du snoke anonymt må du åpne en inkognitofane og søke via søkemotor. Forøvrig er det smålig å snoke på kjærestens ekser. Oh moralens vokter er i tråden, bøy dere i støvet😅 Anonymkode: 5de65...d4d 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #15 Skrevet 27. oktober 2019 Å gå inn på en åpen instagramkonto, facebookside el.l. er da ikke snoking. Hvis du der i mot begynner å følge etter eksen for å se hva han driver med, henger utenfor boligen hans for å se hvem som kommer på besøk, osv, da er det snoking. Anonymkode: 02d3c...f79 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #16 Skrevet 29. oktober 2019 På 24.10.2019 den 12.04, Krating Daeng skrev: Du kommer opp som anbefalt konto dersom du snoker på andres profiler fra din egen, det samme gjelder Facebook. Skal du snoke anonymt må du åpne en inkognitofane og søke via søkemotor. Forøvrig er det smålig å snoke på kjærestens ekser. Nei, dette stemmer 100 % sikkert ikke ang Facebook hvertfall. Mulig det stemmer på Instagram, men tror egentlig ikke det. Anonymkode: 1a219...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #17 Skrevet 29. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, dette stemmer 100 % sikkert ikke ang Facebook hvertfall. Mulig det stemmer på Instagram, men tror egentlig ikke det. Anonymkode: 1a219...d3e Jeg får bare opp de jeg selv stalker Anonymkode: b757c...3c4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #18 Skrevet 29. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får bare opp de jeg selv stalker Anonymkode: b757c...3c4 Det er fordi dere har felles venner eller du har de på kontakter, Mail, vipps, SMS, felles innsjekkinger osv. Eller hvis de har åpen konto fordi du følger lignende type konto. Prøv selv å søke opp en person du ikke kjenner og aldri har hatt kontakt med, feks en som blir intervjuet på TV2-nyhetene, og stalk denne personen. Hun/han kommer ikke opp som venneforeslag og vedkommende vil heller ikke få opp deg som forslag. Anonymkode: 1a219...d3e 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #19 Skrevet 30. oktober 2019 Kanskje du er nykjæresten til eksen min?😅 Jeg deaktiverte nylig Instagram for en periode, fordi jeg ville ta litt fri. Prøvd å søke opp profilen fra en annen person sin IG? Anonymkode: 65b12...f48
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #20 Skrevet 31. oktober 2019 På 23.10.2019 den 22.42, AnonymBruker skrev: En liten lettet sukk fra en snoke-kjerring som forhåpentligvis ikke mente å virke som ei som invaderer andres privatliv. looooool Anonymkode: 0fcd3...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå