AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Jeg fant ut at kona har vært utro med en annen mann og spilt ett dobbeltspill med oss begge og ville fikse ting med meg og samtidig han. Nå vil hun forlate meg for han, vi har 2 barn sammen og jeg kan tilgi henne om hun viserbat hun vil være sammen med meg, jeg vil redde familien. Men om hun drar til han så kommer aldri barna til å få møte han mener jeg, grunnen til det er at han sitter å røyker hasj 5-6 ganger om dag og kjører og drar på jobb høy, hva kan jeg gjøre om hun forlater meg for han? Jeg synes ikke han har noe med barn å gjøre å han bryr seg ikke om barn en gang. Hun har også valgt tidligere å være mer med han istede for barna, barna er 2 og 8 år og trenger egentlig moren sin Anonymkode: 99893...747
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #2 Skrevet 23. oktober 2019 Ikke den beste trolletråden jeg har sett, men du skal ha respekt for forsøket. Anonymkode: 08824...606
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #3 Skrevet 23. oktober 2019 Det e ikke trolletråd, det e helt sant d æ skriv desverre, skulla ønska d ikke va sant 😕 Anonymkode: 99893...747
Gjest theTitanic Skrevet 23. oktober 2019 #4 Skrevet 23. oktober 2019 Du får ikke bestemt over hverken barnefordeling eller hvem din (ex)kone vil ha til kjæreste. Eneste som taler til din fordel i en slik sak er hasjen for det er ulovlig. Hvorfor dere går fra hverandre spiller ingen rolle. Tror du utelater litt, og muligens du ikke er en helt slik du prøver å fremstå. Du eier ikke ryggrad og vil ha henne tilbake?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #5 Skrevet 23. oktober 2019 Det e ikke om kæm hu ikke får vær sammen med men etter min mening så syns æ ikke ungan ska få vær med han pga at han røyke hasj hele tida og e alltid høy. Æ ælske hu fortsatt osv, vanskelig å kom over hu osv. Utroskap kan tilgives tenke æ men på rett vis og at man virkelig angre og e unnskyldt. Anonymkode: 99893...747
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå