AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Del Skrevet 23. oktober 2019 Jeg vurderer å fly ned med Selskap A, bo på hotell som jeg bestiller på booking, og så tar jeg toget tilbake til annen flyplass og annet selskap... er dette vanlig og tungvindt? Hvor bestille om jeg vil ha rimelig? Anonymkode: 8f43f...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #2 Del Skrevet 24. oktober 2019 Dette er vanlig, og blir ofte billigere enn pakkereiser. Vi gjør det alltid slik, det er mye å spare når man er en familie på 4. Bestiller de billigste flybillettene, hotell/airbnb separat. Tog eller leiebil til å forflytte oss. Men hvis den andre flyplassen er langt unna, må du se på om det blir for tungvint. Her hvor jeg bor er det ikke mange lavprisselskap som går, kun SAS og Norwegian, så da sjekker vi begge selskapene der, og ev. KLM som går noen ruter. Det er som regel hvis man skal til "syden" (Greske øyer, Gran Canaria osv) der det ikke går mange rutefly, at det ofte blir billigere med pakketur. Etter min erfaring Anonymkode: 0b4e8...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 25. oktober 2019 #3 Del Skrevet 25. oktober 2019 Vi bruker som oftest finn.no for å søke etter rimelige flyreiser fra der vi bor. Ofte kommer Norwegian godt ut. Når reisedatoene til/fra er bestemt sjekker vi tripadvisor på hvilke overnattingsalternativer som finnes og pris. Som to godt voksne på reise er vi ikke lenger opptatt av at der er basseng, Bamseklubb og reiseleder der vi skal. Tvert i mot synes vi det er herlig å reise på eget ansvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå