Lythande Skrevet 23. mai 2005 #1 Skrevet 23. mai 2005 Det er sikkert svart på før, men nå finner jeg ikke det. En jeg kjenner (ikke veldig godt) skal gifte seg på torsdag og i den forbindelse lager jeg et kort. Jeg lurer på hva jeg kan skrive der. Ønsker forslag og gode ideer. Takk.
MH Skrevet 24. mai 2005 #3 Skrevet 24. mai 2005 Det er så mange muligheter at det er nesten vanskelig å komme med forslag. -Med ønsker om en lykkelig framtid. -Gratulerer med dagen. - Og størst av alt er kjærligheten. -Gled dere med hverandre. osv osv
~umulia~ Skrevet 24. mai 2005 #4 Skrevet 24. mai 2005 - Til lykke med dagen og fremtiden -Måtte kjærlighetens rose og vennskapets bånd gi ekteskapet styrke og livslang glans. -Ønsker dere alt godt til den store dagen og for årene som kommer - Med ønsker om en fantastisk dag og en enda bedre fremtid
Lythande Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2005 Tusen takk - jeg stod nemlig helt fast. Dette har gitt meg noe å jobbe med.
Lythande Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2005 Da er kortet laget på venstre side når man åpner kortet har jeg diktet Vennskap av James Boswell og på høyre side står "Måtte kjærlighetens rose og vennskapets bånd gi ekteskapet styrke og livslang glans." inne i en ramme.
~umulia~ Skrevet 24. mai 2005 #7 Skrevet 24. mai 2005 Høres kjempe fint ut! Hyggelig å kunne være til hjelp. Står ofte fast selv når jeg skal skrive kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå