Gå til innhold

Hva er den beste "hevn" etter et brudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei jeg mener ikke hevn med ondskapsfullt fortegn...jeg har mistet en jeg elsker over alt... Hvordan på en måte ta "hevn" - altså vise han at jeg klarer meg men likevel gradvis få han til å forstå hva han mistet? 

Anonymkode: 4c513...4a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg mener ikke hevn med ondskapsfullt fortegn...jeg har mistet en jeg elsker over alt... Hvordan på en måte ta "hevn" - altså vise han at jeg klarer meg men likevel gradvis få han til å forstå hva han mistet? 

Da skal du i allefall bruke veldig mye tid på dette. Gidder du virkelig? 

Anonymkode: 89097...4ec

Skrevet

Pen kropp, veltrent kropp med mye muskler på rumpe og lår. Synlig glede over livet som f.eks. kan vises på Instagram. Er ikke noe vits i å bruke energi på da, men om du virkelig vil ta hevn så er jo dette eksempler på gode tips, haha. 

• Liker 1
Skrevet

Den eneste du straffer er deg selv. 

Slett han, slutt å tenke på han, minn deg selv på hvor idiot han er. Så vil han sakte forsvinne fra tankene dine. 

Fortsetter du å leve livet ditt for han, tenke på hva han føler, hvordan han (sannsynligvis ikke) reagerer på at du blir sprekere, penere, har ny kjæreste, da vil du være opphengt i han mye lenger enn høyst nødvendig. 

Anonymkode: 38344...7a8

• Liker 5
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du bryr deg om hva han mener, og det bestemmer hvordan du føler deg, så har du gitt vekk all selvbestemmelse og fanget deg selv i en jævlig situasjon.

Såklart du har det vondt nå og bryr deg, ta det heller som en oppfordring til å ta vare på deg selv og fokuser på ditt liv, enn å bry deg om hva han tenker eller ikke tenker. Du kan ikke styre det, og du er sterkere bundet til ham så lenge du gjør det.

Hevnønske er uprossesserte følelser. Det er lov å ha følelser, få de ut, men ikke bland ham inn.

Anonymkode: 2b9ab...f2a

• Liker 1
Skrevet

Den aller beste hevnen er å bli likegyldig overfor han. Og få et godt liv som du er tilfreds med.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, simsmachop skrev:

Pen kropp, veltrent kropp med mye muskler på rumpe og lår. Synlig glede over livet som f.eks. kan vises på Instagram. Er ikke noe vits i å bruke energi på da, men om du virkelig vil ta hevn så er jo dette eksempler på gode tips, haha. 

Er så gjennomskubart. Hvis min ex begynte å trene/ dele på SoMe så ville jeg bare trnkt at han forsøkte gjøre meg sjalu😂 

Anonymkode: 9e54b...aec

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Er så gjennomskubart. Hvis min ex begynte å trene/ dele på SoMe så ville jeg bare trnkt at han forsøkte gjøre meg sjalu😂 

Anonymkode: 9e54b...aec

Det fungerer da. Obvious or not.

Anonymkode: a823d...5ce

• Liker 2
Skrevet

La det være...er ikke verdt det.

Skrevet

Jo, trening osv funker... Jeg la om livsstilen totalt og begynte å trene 4 dager i uka og fikk den kroppen jeg lenge hadde drømt om. Dama ville tilbake....

Anonymkode: e8915...c4d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

At man viser at man har gått videre i livet, kommet over han, og er lykkelig med en annen. Bedre "hevn" finnes vel ikke. Man er blitt likegyldig, rett og slett, fordi man har kommet over vedkommende. Finito.

Anonymkode: 4511e...928

• Liker 3
Skrevet

Gå videre. Finne en annen.

Anonymkode: d27ee...d56

Skrevet

Så hvorfor er det viktig med denne "hevnen?"

Jeg tenker at man er kjærester fordi man elsker hverandre. Vis min kjæreste ikke lenger har følelser for meg, så er det best for begge at det blir slutt. Jeg vil ikke være sammen med noen som ikke elsker meg. Det er smertefullt når dette skjer, men samtidig det beste. 

Jeg vil tro at han vet hvor fin du er og han vet sikkert at han mister en flott jente, men det holder ikke hvis kjærligheten ikke er der.

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, Hartroa skrev:

Så hvorfor er det viktig med denne "hevnen?"

Jeg tenker at man er kjærester fordi man elsker hverandre. Vis min kjæreste ikke lenger har følelser for meg, så er det best for begge at det blir slutt. Jeg vil ikke være sammen med noen som ikke elsker meg. Det er smertefullt når dette skjer, men samtidig det beste. 

Jeg vil tro at han vet hvor fin du er og han vet sikkert at han mister en flott jente, men det holder ikke hvis kjærligheten ikke er der.

Det er ikke viktig med "hevn". Vil på en måte bare vise han at jeg klarer meg... Men jeg savner han innmari og håper vi får en sjans igjen.

Det er ikke kjærligheten det står på. Den er der. Fra begges side. Komplisert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...