Gjest Oppgitt Skrevet 23. mai 2005 #1 Skrevet 23. mai 2005 Hva er vitsen med en sånn type serie? Er jo greit med TopModel, men...Synes det blir litt for dumt nesten
Gjest gloria Skrevet 24. mai 2005 #2 Skrevet 24. mai 2005 Det er vel fordi vinneren av dette reality programmet får en forside på dette bladet? Så vidt jeg har skjønt blir ikke deltakerne i dette programmet "high fashion modeller" ,men mer klassiske ala california jenter.
Gjest kiara2 Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Hva er vitsen med en sånn type serie? Det er vel laget for å få vist frem jenter i bikini...
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 Det er vel laget for å få vist frem jenter i bikini... Tviler på at noen gutter orker å se på dette.. Typisk jenteprogram spør du meg Har i det siste sittet lenket foran tv'en mens jeg jobber med en oppgave, og har sett alle tenkelige programmer.. Synes ikke denne var så ille, selv om det var mye teite ting i programmet (feks all den fotograferingen, come on...) Dette programmet var omtrent som Top Model (som jeg elsker), bare at jentene var litt mer babe med silikon etc.. Håper det blir mer fokus på å ta bilder, og ikke altfor mye intriger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå