waco Skrevet 4. september 2002 #1 Del Skrevet 4. september 2002 Husker dere den tv-reklamen hvor man kunne ringe omo direkte dersom man hadde et klesvask problem? Tenkte jeg skulle kødde litt med dem, har en genser med masse spermflekker på.... åssen ta dem bort? Jeg skal på utecafe ikveld og har bare den gensern, og man får ikke damer sånn... det vet da alle.. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 4. september 2002 #2 Del Skrevet 4. september 2002 ja det skulle jeg gjerne visst. har sendt dem ørtiførti mailer for å klage på at omo herper klærne mine, men det er aldri svar å få. prøv lilleborg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maia x Skrevet 4. september 2002 #3 Del Skrevet 4. september 2002 Sånn som du snakker om kvinner bør du ha problemer med damene uansett!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 4. september 2002 #4 Del Skrevet 4. september 2002 ja det skulle jeg gjerne visst. har sendt dem ørtiførti mailer for å klage på at omo herper klærne mine, men det er aldri svar å få. prøv lilleborg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 4. september 2002 #5 Del Skrevet 4. september 2002 den der sendte jeg bare en gang! bedritent dårlig forbindelse her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 4. september 2002 #6 Del Skrevet 4. september 2002 Kanskje du skal putte den i vaskemaskinen, lillegutt... hvis du vasker den godt på seksti grader pleier sånt å forsvinne uten problemer. Bare så det er sagt... Men om du får tørket den til i kveld, tviler jeg på... Da får du gå uten! Haha. Du får ha en vidunderlig aften, dah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå