Gå til innhold

Den deiligste måten du vil inviteres seksuelt på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan drømmer du om, eller har opplevd at partner skal invitere deg?

Min bakgrunnshistorie for emnet:

Dama satt seg overskrevs på fanget mitt i sofaen og ville kline. Hun førte hendene mine bak på rumpa hennes flere ganger uten at jeg tok hintet. Når vi skulle legge oss kort tid etterpå så lå hun over på siden under dyna for da vet hun at jeg legger meg inntil og begynner å stryke på henne. Når jeg strøk henne nedover rumpa og på undersiden av rumpeballene kjente jeg plutselig noe der. Hun hadde satt inn en buttplug! Hun hadde hatt den der da vi begynte å kline på sofaen. 

Jeg ble instakåt!!

Fortell om din opplevelse eller drøm!

(PS. dette er ingen fantasihistorie, for det skjedde forrige helg, og ble så gira at jeg måtte lufte dette litt)

Anonymkode: 47e14...49d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann kommer somregel stupende ned mellom beina mine når han kommer fra øvelse eller vaktuke, i full uniform. Han er så deilig i den uniformen at da kan han få hva han vil, jeg er med 🤪

• Liker 2
Skrevet

Jeg adopterer gjerne opplevelsen din TS, det hørtes dritsexy ut! 😋

Skrevet

Den deiligste måten jeg har invitert på:

Hadde datet en fyr over lengre tid, og denne gang satt vi i en hotellobby foran en peis. Vi flørtet, drakk masse vin og hadde det så koselig.
Etter mange timer spriker jeg litt med bena og sier at jeg ikke hadde truse på. Daten min beit seg i leppa og klamret seg til stolen 😂 Han ba fort om regningen og hjemme hos han kom vi knapt inn i gangen før han hoppet på meg. Løftet meg inn på kjøkkenbenken og ja. Det var en vill natt og vi tilbragte neste dag i sengen.

Anonymkode: 8572e...93a

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

For meg er den beste invitasjon til sex at hun frister meg ved å onanere. Gjerne kombinert med et klassisk døsig "soveromsblikk". Begge deler faller ganske naturlig for mange kvinner, må være medfødt ;) ..og det funker, raskt og effektivt.

Skrevet

Kommer med en motfantasi om at det er han som har en buttplug eller dildo i rumpa og sender en ”hemmelig“ snap til meg så jeg får vite hva som venter når jeg kommer hjem.. Tenkt på det mange ganger, Tihi:fnise:

Anonymkode: 47e14...49d

• Liker 1
Skrevet

Drømmer om at han på kommende julebord   byr meg opp til dans, vi danser tett omslynget og han ser på meg på en helt spesiell måte. Det kribler i hele kroppen. Plutselig drar han meg opp på hotellrommet, ser meg dypt inn i øynene og kysser meg forsiktig og spørrende. Og, etter mange lengselsfulle måneder hengir vi oss til hverandre, hele natta. Og så er det oss resten av livet. 

Anonymkode: bb191...85e

Gjest Warrior
Skrevet

Et sexy blikk og håndjern i hånda er nok😍

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Holder å bruke blikket litt, så er han der 😂

Skrevet

Enhver mann som gir meg deilig ryggmassasje, får ALT han vil etterpå..

• Liker 1
Skrevet

Tantrisk massasje, aah!

Anonymkode: b3845...db1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...