AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Tar årsenhet I bedøk. Vurderer å begynne på bachelor i økonomi og administrasjon neste år, og 6 av fagene vil jeg jo allerede ha fra årsenheten. Må jeg ta alle disse fagene og ha eksamen i alle disse en gang til? Anonymkode: 8cb14...d5f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #2 Skrevet 23. oktober 2019 Søk om å få de innpasset, så slipper du nok. Da kan du begynne rett på år nr 2. Anonymkode: 34776...b64
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #3 Skrevet 23. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk om å få de innpasset, så slipper du nok. Da kan du begynne rett på år nr 2. Anonymkode: 34776...b64 Nei, de seks fagene jeg har er spredd utover alle årene på bacheloren. Så kan nok ikke hoppe til år 2 da? Om jeg får de godkjent må jeg ta to fag første året. Men mulig jeg kan ta de som enkeltemner og hoppe til år to? Skal høre med skolen. Takk for svar. Anonymkode: 8cb14...d5f
solmåneogstjerner Skrevet 23. oktober 2019 #4 Skrevet 23. oktober 2019 Hvis det er de samme fagene så trenger du ikke å ta dem på nytt. Men du må jo legge opp et løp som passer med forelesninger og eksamener. Veilederen hjelper deg med dette. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #6 Skrevet 23. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, de seks fagene jeg har er spredd utover alle årene på bacheloren. Så kan nok ikke hoppe til år 2 da? Om jeg får de godkjent må jeg ta to fag første året. Men mulig jeg kan ta de som enkeltemner og hoppe til år to? Skal høre med skolen. Takk for svar. Anonymkode: 8cb14...d5f Da legger du opp ditt eget løp, ved å ta de to fagene du mangler fra første året og kombinerer med de du mangler for 2. og 3.året. Jeg gjør det samme. Søk om innpass av emner og sjekk opp hvordan undervisningen og eksamensdatoene blir. Veldig viktig å sjekke eksamensdatoene. Mange blingser der og får ikke tatt de eksamenene de ønsker fordi to stk krasjer. Anonymkode: 34776...b64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå