Gå til innhold

Hjelp,leter etter en tidligere tråd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei😃Noen som husker tråden om en dame og barna hennes som skulle få drømmeferie spandert av en fremmed person,jeg tror det var til Florida om jeg ikke husker feil? Den fremmede personen skulle dekke både reisen,opphold og lommepenger,og hun brukte ord som «våg å drømme stort» o.l 

Når ferien nærmet seg sluttet denne spandable damen å svare TS.... 

Skulle likt å funnet tråden igjen,noen som kan hjelpe?

Anonymkode: bd658...a36

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Bruk søkefunksjonen oppe til høyre med noen nøkkelord. Da burde du kunne bla deg frem til den.

Skrevet

Husker tråden, men ikke hva den het. 

• Liker 1
Skrevet

Tror den tråden ble slettet.

Anonymkode: d8a17...4e1

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei😃Noen som husker tråden om en dame og barna hennes som skulle få drømmeferie spandert av en fremmed person,jeg tror det var til Florida om jeg ikke husker feil? Den fremmede personen skulle dekke både reisen,opphold og lommepenger,og hun brukte ord som «våg å drømme stort» o.l 

Hvorfor er tråden av interesse nå plutselig?

Anonymkode: a28cc...4df

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje noen burde gjøre han oppmerksom på den situasjonen som ble beskrevet i den tråden her inne. 🤔

Anonymkode: ef820...7e9

Det er det jeg har prøvd på ja,men det hadde vært enklere om jeg kunne gitt ham en link til den gamle tråden,slik at han kunne lese det selv. Ser i et annet intervju at han til og med skriver at denne fremmede personen har brukt de samme ordene og oppmuntret ham til å «drømme stort» ved valg av feriedestinasjon. Det kan bare være tilfeldig,men jeg tror det er samme person som er på ferde igjen...det er så påfallende likt det som sto i den gamle tråden😔

• Liker 2
Skrevet

Hva kan vi søke på for å finne den gamle tråden? Hvilken undergruppe var den i og hvor lenge siden er denne tråden?

Anonymkode: e7e0d...7d4

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker tråden.

Samme person har skrevet på bloggen til "Kokkejævel", akkurat samme ordlyd. 

Anonymkode: 8aaeb...8d5

• Liker 2
Skrevet

Kanskje vi bare kan linke til denne tråden her? Slik at han ser at det er flere som kan validere at dette bare er en forstyrra person og at han ikke må bli for gira og planlegge for mye.

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje vi bare kan linke til denne tråden her? Slik at han ser at det er flere som kan validere at dette bare er en forstyrra person og at han ikke må bli for gira og planlegge for mye.

Jeg kan prøve å sende ham linken til denne tråden. Kanskje vi i mellomtiden kan prøve å ramse opp hva vi husker fra den opprinnelige tråden? Jeg husker ikke så mye mer enn det jeg har startet med å skrive på toppen her. 

Skrevet

Går det an å tagge mods og høre om tråden ble slettet, eventuelt skjult? Mulig de har den i arkivet i så fall.

Skrevet

Gjorde noen det? 

Anonymkode: e7e0d...7d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...