AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Jeg bruker Cyclogest i forbindelse med IVF, men etter noen dagers bruk fikk jeg utslett over heeeele kroppen! Har det fortsatt 4 dager senere. Klinikken sier at jeg ikke kan avslutte kuren, da mister jeg egget. De har heller ikke troen på at Cyclogest er årsaken, da det i praksis bare inneholder hormoner. Har noen andre reagert på dette? Anonymkode: 143cb...c73
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #2 Skrevet 23. oktober 2019 Jeg har ikke reagert på det. Men kan du høre om du kan bytte til et annet progesteronpreparat? Jeg ble innlagt på sykehus mens jeg gikk på Cyclogest, hadde ikke med meg pakningen, det var sent på kvelden og sykehuset hadde ikke Cyclogest. Da fikk jeg Crinone i stedet. Det gikk helt fint Det finnes flere alternativer. Nå kan jeg ingenting om innholdet utover progesteron, og hva som evt. er forskjellig i de ulike preparatene. Men klinikkene gir ulike preparater i hvert fall, mange bruker Crinone eller Lutinus etter IVF. Det høres kanskje litt rart ut at reaksjonen skal komme av Cyclogesten, men om du er skikkelig plaget (og utslett over hele kropppen høres ikke greit ut!), så går det i hvert fall an å høre om det er noe poeng å forsøke å bytte? Anonymkode: 5b05c...eb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå