Gå til innhold

Hvordan takles promp når man flytter sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takles det? Ødelegges romantikken?

Anonymkode: ebac0...2db

Videoannonse
Annonse
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei romantikken ødelegges ikke men vi prumper ikke med vilje i hverandres selskap.

Greit å tenke på hva prump og lukt er. Det er partikler som kommer fra tarmen og som da kommer inn i kroppen din. Dvs at du puster inn avføringspartikler fra din kjærestes tarm når han eller hun prumper i samme rom som deg.

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Her i huset promper vi stort sett når det passer, prøver å unngå under måltider og i fleisen på hverandre.

Kan ikke gå rundt å samle på luft i magen, da ligger jeg tvekroket hver kveld. 

At jeg puster inn avføringspartikler, det driter jeg i, for å si det sånn. Når man kan stikke tunga si i underlivet til andre, da klarer man litt prompelukt i hverdagen. 

Skrevet

Spørs vel i hvilken setting og hvordan du gjør det. Kommer ikke inn på soverommet og slipper en skikkelig brakar og hopper opp i sengen for å ha sex. Men en promp i hverdagen er ikke farlig og bør aksepteres av begge parter, ikke med matbordet og ikke mot partner i sofaen.

Men som homoen sa når vennen slapp en fis, "Love is in the air", så det kan være litt romantisk også 🙂 

Anonymkode: 5e955...b5a

• Liker 3
Skrevet

Vi fiser når vi må, utenom ved måltider. Har ikke ødelagt romantikken her i alle fall. Tåler den ikke det er man vel ikke ment for å bo sammen.

Anonymkode: 6b055...536

• Liker 5
Skrevet

Tror nesten man bare er nødt til å godta normale, kroppslige funksjoner som det å slippe en fis i ny og ne. Det er helt normalt, man MÅ bare slippe gassen ut, og alle kropper produserer dette. Ut må det.

Man kan vel la være å slippe de oppi trynet på andre, det er jo litt ufint å ikke flytte seg vekk før man slipper en, men at den andre kan høre det, er helt greit.

Husker da forholdet mellom meg og eksmannen var nytt. Jeg pleide å få latteranfall når jeg slapp en fis, synes det var utrolig morsomt samtidig som det var litt flaut i starten. Så da lo jeg. Etterhvert ble vi vant til det, og latteranfallene avtok. Det ble normalisert :) 

Anonymkode: dd2c7...0bf

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Man promper når man har luft i magen. Alternativet er å sveve under himlingen som en heliumballong.

Skrevet

Har aldri vært en problemstilling. 

Vi promper ikke i møter på jobb, eller i kirka under bryllup. Altså klarer man også å ta en tur på toalettet om behovet er der ellers, uansett om man er hjemme alene eller sammen med en kjæreste. 

Utover det har man selvfølgelig hørt og sett det meste av kroppslige funksjoner etter mange år som gift. Herunder å måtte vaske ned både soverom og spyle den andre i dusjen under en alvorlig runde med Norovirus. Romantikken er kanskje ikke på topp der og da, men ødelegger heller ingenting. 

Anonymkode: b0de3...e2d

• Liker 11
Skrevet

I vårt hus prumpes det til den store gullmedaljen! Det er viktig å være komfortable med hverandre.

Anonymkode: e61be...17e

• Liker 6
Skrevet
6 timer siden, Illuminatum skrev:

Nei romantikken ødelegges ikke men vi prumper ikke med vilje i hverandres selskap.

Greit å tenke på hva prump og lukt er. Det er partikler som kommer fra tarmen og som da kommer inn i kroppen din. Dvs at du puster inn avføringspartikler fra din kjærestes tarm når han eller hun prumper i samme rom som deg.

Du puster inn døde hudceller, bakterier og soppsporer fra den andre personen uansett, litt fis går fint. 

Anonymkode: b6d8f...c5e

Skrevet

Promp med respekt for hverandre. Hvor vanskelig er det liksom?? 

Promping ved behov, ikke for å plage. 

Anonymkode: 3f7cd...c28

• Liker 3
Skrevet

Det spørsmålet kommer da vel på spissen mye mye tidligere enn i et samboerforhold? 

Anonymkode: e7e64...6b9

Skrevet

Jeg føler venninnene mine er mye mer "åpen" når det kommer til promping enn det jeg er. Både promp og rap egentlig. Jeg har vokst opp med at det er en uting, og det gjør du ikke foran andre. En rap kan selvfølgelig bare komme, og da ber man selvfølgelig om unnskyldning. Jeg har ikke prompet foran kjæresten min og heller aldri foran eksen min som jeg var sammen med i 5 år. Hva jeg gjør i søvne, kan jeg selvfølgelig ikke kontrollere. 

Mens venninnene jeg refererer til både fiser og raper foran samboerne sine. Jeg føler det dreper romantikken med en gang og det er så lite tiltrekkende. Jeg ville sett på kjæresten min som ekkel om han skulle prompe rundt meg som det passet han. Han prøvde seg en gang, aldri igjen. 

Det handler ikke om å være komfortabel med en annen person, det er ekkelt. Dessuten virker det som om sykt mange har behov for å endre kosthold, om man må prompe så mye at man ikke kan holde seg litt.

Anonymkode: 9c3d8...835

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg promper og raper ikke foran mannen min, og ikke han foran meg. Og barna har automatisk tatt til seg at sånn gjør man ikke, lenge før de begynte på barneskolen. Normal høflighet på linje med å takke for gaver, synes nå jeg.

Anonymkode: 0a187...9eb

• Liker 7
Skrevet

Avgass i anus er jo også etter hva du spiser, har du et bra kosthold slipper du mye av dette.

Ser på det som uaktuelt å prompe så den andre part hører det, gå utendørs om du kjenner at du er nære. Det er også lett å holde igjen.

Anonymkode: d1d84...40f

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler venninnene mine er mye mer "åpen" når det kommer til promping enn det jeg er. Både promp og rap egentlig. Jeg har vokst opp med at det er en uting, og det gjør du ikke foran andre. En rap kan selvfølgelig bare komme, og da ber man selvfølgelig om unnskyldning. Jeg har ikke prompet foran kjæresten min og heller aldri foran eksen min som jeg var sammen med i 5 år. Hva jeg gjør i søvne, kan jeg selvfølgelig ikke kontrollere. 

Mens venninnene jeg refererer til både fiser og raper foran samboerne sine. Jeg føler det dreper romantikken med en gang og det er så lite tiltrekkende. Jeg ville sett på kjæresten min som ekkel om han skulle prompe rundt meg som det passet han. Han prøvde seg en gang, aldri igjen. 

Det handler ikke om å være komfortabel med en annen person, det er ekkelt. Dessuten virker det som om sykt mange har behov for å endre kosthold, om man må prompe så mye at man ikke kan holde seg litt.

Anonymkode: 9c3d8...835

Stakkar fyr. Han trodde vel bare ikke at du var en kjempesnerpe. Hadde kjæresten min laget en "aldri igjen" scene for noe så lite hadde jeg blitt redd, lei meg og løpt. 

Anonymkode: 01d3e...e7e

• Liker 8
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi promper ikke i møter på jobb, eller i kirka under bryllup. Altså klarer man også å ta en tur på toalettet om behovet er der ellers, uansett om man er hjemme alene eller sammen med en kjæreste. 

Utover det har man selvfølgelig hørt og sett det meste av kroppslige funksjoner etter mange år som gift. Herunder å måtte vaske ned både soverom og spyle den andre i dusjen under en alvorlig runde med Norovirus. Romantikken er kanskje ikke på topp der og da, men ødelegger heller ingenting. 

Her snakker vi bokstavelig talt fisefin.

Den dagen jeg skal gå på toalettet og prompe når jeg er alene hjemme skjer ikke. Vil ikke engang tro at de kongelige springer på toalettet hver gang de skal fise. Visst det blir for ille med en smyger, så har jeg heldigvis hund som jeg kan skylde på 🙂

Anonymkode: 5e955...b5a

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du seriøst at du faktisk går ut på do, en kveld du er alene hjemme, bare for å slippe en fis der? Når du er alene?

Nå har jeg lest det også her inne. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor/ er kun sammen med normale damer - dvs. damer som  promper om de må prompe (uten at det er noen konkurranse om å prompe mest eller noe man gjør når man spiser). En dame som har så issues at hun ikke tør å slippe en fjert eller takler at en promp slippes 4 meter fra henne er så ekstremt uaktuell som en partner. Jeg er ikke interessert i et hjem hvor man må oppføre seg like "uptight" som man må om man er i kirken eller sitter i et formelt møte på jobb.

10 timer siden, Illuminatum skrev:

OMG, gærneste jeg har lest på LENGE.  Håper  du kødder!!

Dere sover på ulike rom osv. også da? :ler: eller ligger du hele natten og puster inn "avføringspartikler" fra dama di som med 100% sikkerthet promper når hun sover.

Endret av Jr.Garcon
Skrevet
9 minutter siden, Million skrev:

Mener du seriøst at du faktisk går ut på do, en kveld du er alene hjemme, bare for å slippe en fis der? Når du er alene?

Nå har jeg lest det også her inne. 

Nå skjer det vanvittig sjeldent. 

Men, ja. Er slik jeg ble oppdratt, og orker heller ikke lukten. Pisser ikke i et vannglass i stua heller, bare fordi det er kortere vei å gå.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...