Gå til innhold

Finnes det virkelige sånne damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møte en dame som skrev til meg "Bryr meg ikke om hvor lang eller kort en kuk er"

Anonymkode: 833c6...974

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Er du 14 år og er på Internett for første gang?

Anonymkode: 5a767...fbd

• Liker 5
Skrevet

De alle fleste kvinner er sånn, så det er på tide å slutte å høre på kg menn. 

Anonymkode: e160b...92f

• Liker 9
Skrevet

Min sa at "dere menn trenger å oppdatere dere på kvinners anatomi" når jeg var litt bekymret på om jeg var stor nok for henne. De fleste damer vil ikke ha kuken "helt opp i halsen". De er dessuten mest følsom ytterst i vaginaen og utenpå .. har jeg fått høre.

Anonymkode: 520ea...0c6

• Liker 10
Skrevet

Finnes vel kvinner som liker små på samme måte som det finnes kvinner som liker store. Selv er jeg godt over middels og får til stadighet høre at den er perfekt. 

Anonymkode: c2dea...439

• Liker 1
Skrevet

En veldig lang penis er ikke så veldig interessant for damer, rett og slett fordi den kan stange mot livmormunningen og det gjør vondt. Ikke gir det noen spesiell nytelse ellers heller at den er lang. Det som skaper orgasme er uansett friksjonen, så tykkelse er mye mer interessant. Men selv der er det grenser, og damer liker forskjellig. Men det stemmer som noen sier at det er mest følsomt ytterst. Og slutt å tro at klitoris er en øy i stillhavet, plis...

Anonymkode: 4c411...f01

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En veldig lang penis er ikke så veldig interessant for damer, rett og slett fordi den kan stange mot livmormunningen og det gjør vondt. Ikke gir det noen spesiell nytelse ellers heller at den er lang. Det som skaper orgasme er uansett friksjonen, så tykkelse er mye mer interessant. Men selv der er det grenser, og damer liker forskjellig. Men det stemmer som noen sier at det er mest følsomt ytterst. Og slutt å tro at klitoris er en øy i stillhavet, plis...

Dame her, så godt beskrevet!!!

Anonymkode: b8c0b...076

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo snu på det også. Dama kan bli for våt og er ikke like trang som ei annen dame. Alle er forskjellige men de fleste er normale der nede innenfor et visst spekter. Er jo alltid to størrelser og to underliv som møtes. Jeg kan ha veldig god sex med ei dame og dårlig med ei annen osv.🙂

Anonymkode: eedaf...375

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Man kan jo snu på det også. Dama kan bli for våt og er ikke like trang som ei annen dame. Alle er forskjellige men de fleste er normale der nede innenfor et visst spekter. Er jo alltid to størrelser og to underliv som møtes. Jeg kan ha veldig god sex med ei dame og dårlig med ei annen osv.🙂

De fleste damer er mer eller mindre lik der nede i utgangspunktet i forhold til tranghet, der de fleste unntak gjelder de som har født, har enkelte sykdomer f.eks. og denslags. Ellers kommer det an på på faktorer som størrelse på tidl. partner f.eks., men kroppen tilpasser seg etter en liten stund ved partnerbytte. En kvinne blir heller ikke løsere av å ha mye sex, selv ikke med en stor penis:) Det er jo som å si at en penis blir mindre ved mye sex fordi den skaves ned :fnise:

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste damer er mer eller mindre lik der nede i utgangspunktet i forhold til tranghet, der de fleste unntak gjelder de som har født, har enkelte sykdomer f.eks. og denslags. Ellers kommer det an på på faktorer som størrelse på tidl. partner f.eks., men kroppen tilpasser seg etter en liten stund ved partnerbytte. En kvinne blir heller ikke løsere av å ha mye sex, selv ikke med en stor penis:) Det er jo som å si at en penis blir mindre ved mye sex fordi den skaves ned :fnise:

De fleste damer er like der nede? Skjønner at du ikke har hatt en penis inni damer før. Det er stor forskjell. Alt fra veldig vid, veldig trang, vid, normalt vid, trang, dyp, veldig dyp, veldig kort, kort osv osv. Har hatt sex med ganske mange og ingen har vært like der nede. Men om du liker å tro på det selv så er det helt greit.😂 Sexologer er veldig klar på at variasjonen er like stor hos kvinner som hos menn. Fødsler kan forandre underlivet har du rett i, men utgangspungtet man er fødd med kan man ikke endre.

• Liker 4
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Møte en dame som skrev til meg "Bryr meg ikke om hvor lang eller kort en kuk er"

Anonymkode: 833c6...974

Det er fordi at hun er en han.

Anonymkode: 49c80...308

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei men man mister elasitet ettersom det er muskler der nede. helt vanlig å bli slappere med åra med mindre man trener muskelen

Anonymkode: 66fc9...95a

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei men man mister elasitet ettersom det er muskler der nede. helt vanlig å bli slappere med åra med mindre man trener muskelen

Anonymkode: 66fc9...95a

Er det ikke bedre å høre på hva eksperter sier istedet for å synse? Såklart er det store variasjoner ute å går.

Gjest Athleisure
Skrevet

For min del har det litt å si, men ikke mye. Om mannen er topp har det ikke noe å si om han har liten eller stor, deilig er det uansett, men har vært borti en fyr som hadde altfor lang for meg, og sexen ble noe vond. Liker gjennomslittlig +. 

Skrevet

Man merker jo forskjell såklart, og de fleste liker litt større, men det betyr jo ikke at man bryr seg. Jeg hadde gitt blaffen om mannen min hadde liten penis, fordi jeg elsker mannen og sexen kan være god uansett. 

Anonymkode: fbc9b...2c7

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bedre å høre på hva eksperter sier istedet for å synse? Såklart er det store variasjoner ute å går.

Jo, det er jo nettopp det det er!

Her er det du som bør lytte til ekspertisen.

Muskelmassen i hele kroppen svekkes ved økende alder, med mindre man jobber aktivt mot det. Så at man får mindre kraft i underlivet er velkjent, og dermed føles man selvfølgelig videre. 

Anonymkode: 26678...7ff

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste damer er like der nede? Skjønner at du ikke har hatt en penis inni damer før. Det er stor forskjell. Alt fra veldig vid, veldig trang, vid, normalt vid, trang, dyp, veldig dyp, veldig kort, kort osv osv. Har hatt sex med ganske mange og ingen har vært like der nede. Men om du liker å tro på det selv så er det helt greit.😂 Sexologer er veldig klar på at variasjonen er like stor hos kvinner som hos menn. Fødsler kan forandre underlivet har du rett i, men utgangspungtet man er fødd med kan man ikke endre.

Pluss at man endres gjennom syklusen. 

Anonymkode: 26678...7ff

Skrevet

Jeg hadde tenkt at en diameter på over 8 cm var ubehagelig og en diameter på under 1 cm var vanskelig å få mye ut av. Jeg hadde tenkt at en lengde på over 30 cm var ubehagelig og lengde på under 2 cm var vanskelig å få mye ut av. Dersom man ønsker sex med penis involvert, kan jeg ikke se for meg at størrelse ikke har noe å si. Dersom man ikke er så opptatt av pikk i fitte, kan man finne på mye annet gøy, men jeg tenker det ville vært kjedelig å aldri få den muligheten. 

Anonymkode: 341f8...8f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...