Gjest z Skrevet 23. mai 2005 #1 Skrevet 23. mai 2005 Noen av dere som trener der? Hvor ligger det? Mulig jeg begynner der til høsten, og lurer litt på om spinningtimene er bra (instruktører, utvalg mtp tidspunkter), styrkerom, yoga (hva slags utdanning har instruktørene, er det jallayoga?), antall tredemøller (hater å stå i kø for å trene), om de har svømmehall ... Ja. Og eventuelle andre ting dere er fornøyde/misfornøyde med.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2005 #2 Skrevet 23. mai 2005 Du tenker på SIO's treningstilbud? Centrum Athletica ligger ved siden av Deichmanske bibliotek. Grensen-ish med andre ord. Det er bra...men stappfullt! Så fult at jeg kjøpte medlemskap i SATS, orket ikke å stå i kø for alt, og timene var alltid fulle.. Svømmehallen er på domus athletica.
Gjest z Skrevet 23. mai 2005 #3 Skrevet 23. mai 2005 Du tenker på SIO's treningstilbud? Ja. Det er bra...men stappfullt! Så fult at jeg kjøpte medlemskap i SATS, orket ikke å stå i kø for alt, og timene var alltid fulle.. Mer folk enn på SATS?! :o Hvilke tidspunkter pleier du å være der, da?
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2005 #4 Skrevet 23. mai 2005 Mer folk enn på SATS?! :o Hvilke tidspunkter pleier du å være der, da? Definitivt mer enn på SATS, men det kommer kanskje an på hvilken SATS det er.. I oslo er det så mange av dem.. Jeg var der egentlig på alle tider. Det var mest mennesker rundt 16-18, men rimelig mange ellers også :-? Men altså...det er bra der, er kanskje bare jeg som er litt kresen og bortskjemt.
Gjest z Skrevet 23. mai 2005 #5 Skrevet 23. mai 2005 Definitivt mer enn på SATS, men det kommer kanskje an på hvilken SATS det er.. I oslo er det så mange av dem.. Jeg var der egentlig på alle tider. Det var mest mennesker rundt 16-18, men rimelig mange ellers også :-? Men altså...det er bra der, er kanskje bare jeg som er litt kresen og bortskjemt. Jeg har trent på flere SATS i Oslo, og synes generelt det har vært (for) mye folk. Men jeg er også veldig kresen på det der, derfor prøver jeg å legge treninga til formiddagen. Men, ikke alltid det er like praktisk. Takk for svar ihvertfall! Jeg får teste det ut. Kanskje jeg fortsetter å labbe meg opp til Domus i stedet.
Morea Skrevet 24. mai 2005 #6 Skrevet 24. mai 2005 I mine glade studentdager gikk jeg bestandig på Domus A på morgenen. (Men gikk på SV-fakultetet da). Da var det kjempebehagelig med lite mennesker. Men det kommer jo an på når en liker å trene. Ikke alle som er morgenfugler, sånn som meg.. Synes i allefall at det var veldig bra på Domus (både utstyr og organiserte timer), den i sentrum rakk jeg aldri å prøve, for da satt jeg med hovedoppgaven og forfalt på smågodt og kaffe (grøss).
Elze Skrevet 24. mai 2005 #7 Skrevet 24. mai 2005 Det er alltid stappfullt på SIO's treningsanlegg. Jeg har gitt opp å trene der.
Gjest z Skrevet 24. mai 2005 #8 Skrevet 24. mai 2005 I mine glade studentdager gikk jeg bestandig på Domus A på morgenen. (Men gikk på SV-fakultetet da). Da var det kjempebehagelig med lite mennesker. Men det kommer jo an på når en liker å trene. Ikke alle som er morgenfugler, sånn som meg.. Synes i allefall at det var veldig bra på Domus (både utstyr og organiserte timer), den i sentrum rakk jeg aldri å prøve, for da satt jeg med hovedoppgaven og forfalt på smågodt og kaffe (grøss). Det er alltid stappfullt på SIO's treningsanlegg. Jeg har gitt opp å trene der. Jeg har trent på Domus to semestre nå, og det har vært greit. Jeg er der på formiddagen, og da er det tålelig. Å trene på Domus på kvelden er fullstendig uaktuelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå