Gå til innhold

Ff med en mye yngre mann/gutt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner han godt fra før men møtte han på en fest for ca 1 år siden, han er 21 og jeg er 32.. vi endte da opp i senga sammen, og siden så har det vært et par ganger i mnd. Men som oftest når vi har vært ute på fest..

Vi har holdt det skjult for alle, da vi har en del felles kjennskaper. Er redd jeg begynner å føle noe for han, da jeg tenker mye på han.  Vet det er stor aldersforskjell men vi liker hverandre godt. Gjør jeg noe galt? Skal jeg avslutte før det går for langt? 

Anonymkode: 5af8b...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja .... vanskelig å si da. 21 er jo veldig ungt da, med tanke på modenhet, ellers er vel ikke aldersforskjellen i seg selv noe problem. Selv har jeg 16 år yngre ff/elsker, men han er tross alt 27.  

Jeg kan i grunn ikke gi deg noe annet råd enn å "føle på det" en stund, å se det an. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner han godt fra før men møtte han på en fest for ca 1 år siden, han er 21 og jeg er 32.. vi endte da opp i senga sammen, og siden så har det vært et par ganger i mnd. Men som oftest når vi har vært ute på fest..

Vi har holdt det skjult for alle, da vi har en del felles kjennskaper. Er redd jeg begynner å føle noe for han, da jeg tenker mye på han.  Vet det er stor aldersforskjell men vi liker hverandre godt. Gjør jeg noe galt? Skal jeg avslutte før det går for langt? 

Anonymkode: 5af8b...c50

Før det går for langt? Syns du sier dere allerede har hatt sex flere ganger. 

Han er jo myndig , så har du lyst har du lov. Hva slags voksne menn som er interessert i noe seriøst med deg når de finner ut at du puler på guttunger kan vel diskuteres men. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Før det går for langt? Syns du sier dere allerede har hatt sex flere ganger. 

Han er jo myndig , så har du lyst har du lov. Hva slags voksne menn som er interessert i noe seriøst med deg når de finner ut at du puler på guttunger kan vel diskuteres men. 

Meget saklig vil jeg si. Dette er vel menn ingen oppegående kvinner vil være interessert i uansett.

Anonymkode: b8d9b...36b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meget saklig vil jeg si. Dette er vel menn ingen oppegående kvinner vil være interessert i uansett.

Vi har nok litt ulik oppfatning av hvilke folk som faller inn under gruppen - Oppegående.

Jeg kjenner i alle fall ikke en eneste  30+ dame som er interessert i noe seriøst (eller noe som helst ) med en kar på godt over 30 år som puler på 20 år gamle jenter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Vi har nok litt ulik oppfatning av hvilke folk som faller inn under gruppen - Oppegående.

Jeg kjenner i alle fall ikke en eneste  30+ dame som er interessert i noe seriøst (eller noe som helst ) med en kar på godt over 30 år som puler på 20 år gamle jenter.

Så lenge de ikke puler på dem mens de er sammen med meg gir jeg egentlig blanke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så lei det negative om aldersforskjell. Er ikke alderen som bestemmer hvem man kommer til å like eller ikke. Det vil mange ganger komme av seg selv når man er intim med noen over tid. For meg er det fullstendig normalt. Ett forhold med litt større aldersforskjell kan vel vare like lenge som ett der de er jevn gamle. I 2019 så går mange forhold skeis selv om aldersforskjellen er optimal. Nyt det du. Se d an om han har følelser og. Har han så hvorfor ikke nyte det fine man har. Ikke tenk på alt det A4 våset på kg hele tiden med feil sted i livet etc. Nyt kjærligheten hvis den er gjensidig. Ingen som kan si at der du føler er feil. Det du føler har du din fulle rett til å føle. At du tør og fortelle om det her på kg er tøft. Her blir man fort kappet hode av men d er sånn d er blitt. Folk elsker å kritisere andre og være negativ til det meste. Lykke til da🌹. Hold oss oppdatert på hvordan det går... 

Anonymkode: 05fd7...1a9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei det negative om aldersforskjell. Er ikke alderen som bestemmer hvem man kommer til å like eller ikke. Det vil mange ganger komme av seg selv når man er intim med noen over tid. For meg er det fullstendig normalt. Ett forhold med litt større aldersforskjell kan vel vare like lenge som ett der de er jevn gamle. I 2019 så går mange forhold skeis selv om aldersforskjellen er optimal. Nyt det du. Se d an om han har følelser og. Har han så hvorfor ikke nyte det fine man har. Ikke tenk på alt det A4 våset på kg hele tiden med feil sted i livet etc. Nyt kjærligheten hvis den er gjensidig. Ingen som kan si at der du føler er feil. Det du føler har du din fulle rett til å føle. At du tør og fortelle om det her på kg er tøft. Her blir man fort kappet hode av men d er sånn d er blitt. Folk elsker å kritisere andre og være negativ til det meste. Lykke til da🌹. Hold oss oppdatert på hvordan det går... 

Veldig så fordomsfulle folk er her på kg når det gjelder aldersforskjell. Veldig enig med deg 1a9.
Jeg er sammen med ei jente som er 14 år yngre enn meg og jeg var veldig skeptisk i starten om jeg skulle fortsette dette forholdet, men vi har nå vært sammen i 35 år og elsker hverandre fortsatt høyt. Aldersforskjellen viskes mer ut når man blir godt voksne. Kos deg sammen med en ung og viril mann TS så lenge dette er gjensidig tiltrekning :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man er myndig og trives sammen er alder bare tall. Selv er jeg 56 og har en fast venn på 23, jeg er innforstått med at han kanskje en gang finner en på sin egen alder og forlater meg, men sånn er det jo i alle forhold, man kan aldri være sikker på at det varer uansett om alderen er RETT.  men til da nyter jeg livet med en ung mann som gir meg både oppmerksomhet, respekt og ikke minst RÅ SEX så mye jeg vil ha 🙂 

Anonymkode: 6fbd9...adf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man er myndig og trives sammen er alder bare tall. Selv er jeg 56 og har en fast venn på 23, jeg er innforstått med at han kanskje en gang finner en på sin egen alder og forlater meg, men sånn er det jo i alle forhold, man kan aldri være sikker på at det varer uansett om alderen er RETT.  men til da nyter jeg livet med en ung mann som gir meg både oppmerksomhet, respekt og ikke minst RÅ SEX så mye jeg vil ha 🙂 

Anonymkode: 6fbd9...adf

Så bra du deler. Er selv 51 og har en på 36. Nice ... er ordet for det. Bryr meg midt bak aldersforskjell d var jeg som var 1a9... Ella 8 PV😂.   Alderen hviskes ut med årene er helt riktig. Forskjellen merkes ikke så godt lengre da fra de rundt. D er og bare med d samme d blir litt skeive blikk en må bare gj de tid til å bli vant med d de rundt deg. Går så bra så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er gammel nok, så nei du gjør ikke noe galt sånn sett. 

Anonymkode: 40a2b...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å gå over av seg selv - det gjør som regel alltid det når aldersforskjellen er så stor og i tillegg går feil vei. Nyt den så lenge det varer.

Anonymkode: c4eae...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...