Gå til innhold

Dry nites bleiene 8-15-åring. Noen her som har erfaring ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å skal bestille på nett. Vi skal prøve ut dette her nå med vår eldste. Hun er 14 og sliter veldig med sengevæting og har til nå nektet å bruke noe..

Lurer litt på størrelse på bleien og om de vil passe, hun er jo ikke så tynn som en 8 åring som disse bleiene også skal passe til... Står ingenting om str på sidene jeg finner denne varen. Takker for tips!!

Anonymkode: 48d29...423

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 13 åring bruker disse. Får de gratis på resept. De er ikke nok noen ganger, men passer greit og holder vel stort sett.

Anonymkode: 6dad5...18d

Skrevet

Jeg vet ikke om det hjelper deg så mye at det det gjør noe, men min datter på 5 sier at de er gode å gå med i hvert fall. Vi forsøkte et annet merke, husker ikke hvilket, men disse nekter hun å bruke. Hun har derimot aldri klaget på DryNites.

Anonymkode: 11150...ea7

Skrevet

Hei.. Jeg har ei jente på 10 som er sengevæter. Vi har prøvd alt av medesiner og div. Bleie fungere best, vi fikk resept på det når hun var 6 år, vi brukte drynites. Det ble så mye lekkasjer med de. Så vi gikk over til tena buksebleie xs, vi angrer ikke på det i dag. Håper dere finner noe som hjelper? Ta kontakt med fastlege å få det på blåresept! 

Nattvakt nanny

Anonymkode: d635b...af7

Skrevet

Takker for svar ! Kan noen som har de 8-15 år ta mål, altså høyden på bleien?? 

Anonymkode: 48d29...423

• 2 år senere...
Skrevet

Kjøpte drynites på butikken jeg.. 

Iværtfall er dette er rop om hjelp og må gjøre noe med 11 åringens sengevæting som har tatt helt av. Hehe vasker jo ikke annet enn sendklær hvær dag. Håper det funker. Må jo begynne en plass me å prøve ut ting. Er så synd i barnet og så er det jo slitsomt🥰

Anonymkode: 8525b...f25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...