AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #1 Skrevet 22. oktober 2019 Hva syntes dere? Hjemmene er forsåvidt fine nok, syntes jeg, men likevel blir det litt pute-tv for min del. Anonymkode: 73c6f...d75 1
Zienna Skrevet 22. oktober 2019 #2 Skrevet 22. oktober 2019 Jeg ser på Herlige hjem, og synes det er et flott program. Variasjonen er stor i stil, men det er jo helt ok. Det er ikke alltid det treffer min stil, men det er interessant å se hvordan folk har det. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #3 Skrevet 23. oktober 2019 Synes programlederen er forferdelege pipete 😝 Og enkelte hjem er så spesielle at de ikke er til noe inspirasjon. Tannløst, terningkast 2. Anonymkode: 9492f...6a8 1
Zienna Skrevet 23. oktober 2019 #4 Skrevet 23. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes programlederen er forferdelege pipete 😝 Og enkelte hjem er så spesielle at de ikke er til noe inspirasjon. Tannløst, terningkast 2. Anonymkode: 9492f...6a8 Joda, jeg er enig i at programleder iblant går i fistel Tror bare hun er slik, en som begeistres lett og framstår akkurat som hun er. Jeg liker det. Det er så få programmer på tv om interiør og innredning, så jeg må se de som er. Jeg følger "Herlige hjem" og "Eventyrlig oppussing".
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #5 Skrevet 23. oktober 2019 "Eventyrlig oppussing" er mye bedre, og jeg har tro på "Oppussing på en dag". Anonymkode: 9492f...6a8
Zienna Skrevet 23. oktober 2019 #6 Skrevet 23. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Eventyrlig oppussing" er mye bedre, og jeg har tro på "Oppussing på en dag". Anonymkode: 9492f...6a8 Har sett "Oppussing på en dag" et par-tre ganger. Skjønner konseptet, at det er fint å overraske noen. Men nei, jeg synes alt blir altfor kjedelig. Selv om det er bedre enn hva det var. 1
GjestSiden2006 Skrevet 26. oktober 2019 #7 Skrevet 26. oktober 2019 Gidder ikke se, aldri min stil og synes det er for mange som kunne gjort mye av dette selv med litt egeninnsats.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2019 #8 Skrevet 26. oktober 2019 Tragiske damer, med fluffy lyst hår, som er såå opptatt av sitt eget dill og dall, og sin "egen"(!!!) stil . Grøss! (Men så er jeg mann da, som bare kaster et blikk når jeg går forbi, dama ser selvsagt.........) Anonymkode: 5a07c...56e 1
Serpica Skrevet 26. oktober 2019 #9 Skrevet 26. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tragiske damer, med fluffy lyst hår, som er såå opptatt av sitt eget dill og dall, og sin "egen"(!!!) stil . Grøss! (Men så er jeg mann da, som bare kaster et blikk når jeg går forbi, dama ser selvsagt.........) Anonymkode: 5a07c...56e Hva er så tragisk ved det? Kjekt med et program der en kan bli litt inspirert av kreative mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå