AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #1 Skrevet 22. oktober 2019 Jeg har vært på jobb hele dagen, og så på møte på skolen. Kom hjem kl 21. Broren hans bor her en uke og de to er gode kompiser (broren bor ofte her!) Ikke var det middag igjen da jeg kom hjem etter den lange dagen, den hadde de kastet det som var igjen. Jeg hadde handlet inn og tilrettelagt alt for at han skulle lage middag. Også bare kaster de reten. Og så hadde de kjøpt seg tomatsuppe de skulle kose seg med til kvelden, og etter 12 år så vet han at jeg hater det. Synes bare det er så innmari frustrerende at han ikke klarer å tenke lengre... Hadde du blitt irritert over noe slikt? Mulig det er fordi at han aaaaldri gjør noe slikt for meg da, men jeg skulle vel ønske.... Anonymkode: 0ecb7...0f4 23
NewInTown Skrevet 22. oktober 2019 #2 Skrevet 22. oktober 2019 Ja, det er skikkelig dårlig gjort. Veldig lite empati overfor deg. 42
Smileforjoy Skrevet 22. oktober 2019 #3 Skrevet 22. oktober 2019 Ja det er rett og slett ræva gjort 22
Pentagon Skrevet 22. oktober 2019 #4 Skrevet 22. oktober 2019 Både det å kaste spiselig mat og ikke tenke på deg er på kanten til drittsekkoppførsel.. 49
Meadow Skrevet 22. oktober 2019 #5 Skrevet 22. oktober 2019 Jeg hadde blitt forbannet og skuffet, og det hadde jeg sagt ifra om, klart og tydelig! 18
Gjest ByeByeLove Skrevet 22. oktober 2019 #6 Skrevet 22. oktober 2019 Nå har han fokus på broren sin, og da får du tåle å komme litt i andre rekke. De tenkte ikke over det der, og regnet med at du ordnet deg mat i løpet av dagen.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #7 Skrevet 22. oktober 2019 Gå ut og kjøp deg en burger 😋 Anonymkode: 86331...f8a 7
Zienna Skrevet 22. oktober 2019 #8 Skrevet 22. oktober 2019 Du fortjener åpenbart at samboeren ser deg og viser omsorg for deg. Det skal ikke bare være den ene veien! Forstår godt at du er lei deg nå. Tenk deg godt om, og sørg for at du får hva du fortjener. 12
Pentagon Skrevet 22. oktober 2019 #9 Skrevet 22. oktober 2019 8 minutter siden, Kognosøren skrev: Nå har han fokus på broren sin, og da får du tåle å komme litt i andre rekke. De tenkte ikke over det der, og regnet med at du ordnet deg mat i løpet av dagen. Broren er der ofte og er heldig som får bo der en uke. Du snakker jo som om han er kreftsyk eller noe..? Hele poenget er jo at de/han ikke tenkte over det. Hun tenkte på dem og kjøpe inn mat. Hvorfor skal det ikke gå begge veier? 30
wintergirl Skrevet 22. oktober 2019 #10 Skrevet 22. oktober 2019 Kjøp med deg noe skikkelig godt hjem selv,og la de sitte å se på mens du koser deg med deilig mat. 12
Gjest ByeByeLove Skrevet 22. oktober 2019 #11 Skrevet 22. oktober 2019 32 minutter siden, Pentagon said: Broren er der ofte og er heldig som får bo der en uke. Du snakker jo som om han er kreftsyk eller noe..? Hele poenget er jo at de/han ikke tenkte over det. Hun tenkte på dem og kjøpe inn mat. Hvorfor skal det ikke gå begge veier? Heldig? Det kan jo godt hende at det er hun som er heldig som får bo der. Dette er en storm i et vannglass. Hun bør ordne seg mat selv, eller kommunisere forventningene sine. Ting går vanligvis litt bedre da.
wintergirl Skrevet 22. oktober 2019 #12 Skrevet 22. oktober 2019 2 minutter siden, Kognosøren skrev: Heldig? Det kan jo godt hende at det er hun som er heldig som får bo der. Dette er en storm i et vannglass. Hun bør ordne seg mat selv, eller kommunisere forventningene sine. Ting går vanligvis litt bedre da. Hun er heldig som får bo med samboeren sin? Tror du ikke hun betaler for seg? 14
Jr.Garcon Skrevet 22. oktober 2019 #13 Skrevet 22. oktober 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på jobb hele dagen, og så på møte på skolen. Kom hjem kl 21. Broren hans bor her en uke og de to er gode kompiser (broren bor ofte her!) Ikke var det middag igjen da jeg kom hjem etter den lange dagen, den hadde de kastet det som var igjen. Jeg hadde handlet inn og tilrettelagt alt for at han skulle lage middag. Også bare kaster de reten. Og så hadde de kjøpt seg tomatsuppe de skulle kose seg med til kvelden, og etter 12 år så vet han at jeg hater det. Synes bare det er så innmari frustrerende at han ikke klarer å tenke lengre... Hadde du blitt irritert over noe slikt? Mulig det er fordi at han aaaaldri gjør noe slikt for meg da, men jeg skulle vel ønske.... Anonymkode: 0ecb7...0f4 For en ubrukelig egoistisk kar. Sier mye om en person hvis det er den "omsorgen" man har å tilby personen man lissom elsker. Endret 22. oktober 2019 av Jr.Garcon 6
Gjest ByeByeLove Skrevet 22. oktober 2019 #14 Skrevet 22. oktober 2019 7 minutter siden, wintergirl said: Hun er heldig som får bo med samboeren sin? Tror du ikke hun betaler for seg? Hvorfor sitere meg og komme med retoriske spørsmål? ... touché. Jeg kan ikke huske at noen av damene jeg har vært sammen med har hatt noe middag igjen til meg om jeg kom senere hjem. Kanskje jeg er miljøskadet. Tenk å bli avbrutt midt i en FIFA-batalje mot sin egen bror, av ei sur dame som roter rundt på kjøkkenet når hun heller kunne ha gått og lagt seg. Nei, jeg kjenner det er godt å være singel. Det tror jeg dere damer kjenner på også. En vinn-vinn-situasjon, kan vi enes om.
Katten.2.0 Skrevet 22. oktober 2019 #15 Skrevet 22. oktober 2019 Man hiver ikke mat. Man hiver ihvertfall ikke mat som åpenbart skal gå til en annen i husholdningen. 30
wintergirl Skrevet 22. oktober 2019 #16 Skrevet 22. oktober 2019 39 minutter siden, Kognosøren skrev: Hvorfor sitere meg og komme med retoriske spørsmål? ... touché. Jeg kan ikke huske at noen av damene jeg har vært sammen med har hatt noe middag igjen til meg om jeg kom senere hjem. Kanskje jeg er miljøskadet. Tenk å bli avbrutt midt i en FIFA-batalje mot sin egen bror, av ei sur dame som roter rundt på kjøkkenet når hun heller kunne ha gått og lagt seg. Nei, jeg kjenner det er godt å være singel. Det tror jeg dere damer kjenner på også. En vinn-vinn-situasjon, kan vi enes om. Er det mulig? Ikke noe smart du kommer med i det hele tatt. Takk og lov så er ikke alle som deg. 14
Fru Uperfekt Skrevet 23. oktober 2019 #17 Skrevet 23. oktober 2019 49 minutter siden, Kognosøren skrev: Hvorfor sitere meg og komme med retoriske spørsmål? ... touché. Jeg kan ikke huske at noen av damene jeg har vært sammen med har hatt noe middag igjen til meg om jeg kom senere hjem. Kanskje jeg er miljøskadet. Du er nok nettopp det, miljøskadd. Er normalen å ha mat til den som kommer senest hjem 49 minutter siden, Kognosøren skrev: Tenk å bli avbrutt midt i en FIFA-batalje mot sin egen bror, av ei sur dame som roter rundt på kjøkkenet når hun heller kunne ha gått og lagt seg. Så hun skulle lagt seg sulten? Etter hva TS skriver er besøk av svogeren ikke noe uvanlig 49 minutter siden, Kognosøren skrev: Nei, jeg kjenner det er godt å være singel. Det tror jeg dere damer kjenner på også. En vinn-vinn-situasjon, kan vi enes om. Er utrolig glad jeg er gift med en mann som gjør alt for meg, og likeledes jeg for han. En skal bygge hverandre opp og være god med hverandre i et parforhold 12
Gjest ByeByeLove Skrevet 23. oktober 2019 #18 Skrevet 23. oktober 2019 2 minutter siden, Fru Uperfekt said: Så hun skulle lagt seg sulten? Hva er galt med et par skiver med makrell i tomat kl. 21 på kvelden? Hun kunne ha insistert på å kline med samboeren etterpå, og laget et nummer ut av det også, hvis han ikke skulle ha lyst. Nei, men altså; Det å gå i veien for TV’n er en uting. Der forventer jeg medhold.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #19 Skrevet 23. oktober 2019 Det var jo veldig merkelig gjort å i det heletatt kaste spiselig mat. Men er du sikker på at det var så mye igjen da? At de tenkte at "dette er ikke noe å spare på" ? Har hendt meg mange ganger at jeg har spist meg stapp mett og ikke orker 1 bit til, så er det kanskje ikke mer enn et par-tre skjeer igjen av maten og da kster jeg det. Blir bare for dumt å lagre på noe som ikke kan bli ET måltid en gang. Anonymkode: 76e7f...1a4 2
Fru Uperfekt Skrevet 23. oktober 2019 #20 Skrevet 23. oktober 2019 Akkurat nå, Kognosøren skrev: Hva er galt med et par skiver med makrell i tomat kl. 21 på kvelden? Hun kunne ha insistert på å kline med samboeren etterpå, og laget et nummer ut av det også, hvis han ikke skulle ha lyst. Nei, men altså; Det å gå i veien for TV’n er en uting. Der forventer jeg medhold. Beklager men du får ikke medhold av meg. Hadde rett nok ikke gjort det selv, men så har jeg et godt eksemplar som aldri ville gjort som TS sin sambo 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå