Gå til innhold

VILL UNDER SEX, men husker det ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen der ute noen gang opplevd at de havner i en «sone» utenfor seg selv under sex? At de ikke husker hva de har sakt eller gjort. Kan til tider klore å bite partneren min uten å huske noe av det etterpå. 

Blir på en måte paralysert å er ikke meg selv, blir villere enn jeg er når jeg er tilstede under akten. 

Har googlet og googlet, finner ingen svar. Er dette bare meg eller finnes det andre????

Anonymkode: a694c...25a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Poltergeist Feeling

Anonymkode: aab9d...ade

• Liker 2
Skrevet

Nei; det er veldig vanlig; hvertfall her på KG. Åletrange bukser, villskap, og/å-feil osv, edging, anal stimulans osv, osv går hånd i hånd. Sånn går nu dagan. 

Det er helt normalt

Anonymkode: 6d91b...4f2

• Liker 2
Skrevet

Hva er det?

Gjest Familytree
Skrevet

For en tid tilbake leste jeg en artikkel der de sa noe lignende. Kvinner og menn biter, de klør eller klyper partneren sin under sex fordi de vil føle tilhørighet og makt. Kama Sutra bruker mange av disse erotiske teknikkene. Helt normalt!
Når du snakker om tråden, er handlingene dine ufrivillige. Er bitene myke eller etterlater de et merke for å være mer sadisk?

Skrevet

Godt å høre noe om det hvertfall! Jeg husker ikke at jeg har gjort det å etterlater synlige merker som ofte blir til blåveiser. Klormerkene blør ofte, men jeg mener ikke å gjøre det. Og husker ikke at jeg har gjort det etterpå. Partneren min sier også at jeg får «en annen stemme». 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har noen der ute noen gang opplevd at de havner i en «sone» utenfor seg selv under sex? At de ikke husker hva de har sakt eller gjort. Kan til tider klore å bite partneren min uten å huske noe av det etterpå. 

Blir på en måte paralysert å er ikke meg selv, blir villere enn jeg er når jeg er tilstede under akten. 

Har googlet og googlet, finner ingen svar. Er dette bare meg eller finnes det andre????

Du er absolutt ikke alene 😉 Finnes absolutt ingen diagnose eller navn, er vel bare helt enkelt vill og uhemma sex. Deiligste sexen som finnes. Jeg både klorer, biter og skriker, er liksom ikke jeg som gjør det men er alikevel jeg....hahahah Morsomst er det når den går for meg og jeg stikker 2 fingre uvitende inn i rumpa på kjæresten min og han kommer som f..., etterpå kan han si at han har vondt i rumpa men jeg kan ikke huske at jeg har gjort det 😉 

Anonymkode: aaf7b...05a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...