Gjest *irritert* Skrevet 23. mai 2005 #1 Del Skrevet 23. mai 2005 Er det noen som vet om en side som faktisk sender ut prospektene? Jeg/vi er nå på jakt etter ny bolig, men har rett å slett ikke mulighet til å opsøke meglere IRL, så den løsningen ved å sende etter prospekter via nett virker bra, om de nå bare hadde sendt de ut! www.tinde.no : Håpløs, brukervennlig layout, men sender ut under 10% av bestillte prospekter. www.zett.no Omtrent samme utsendelses % (mulig noe høyere), men plundrete å bruke. Andre har jeg glemt statestikken på i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. mai 2005 #2 Del Skrevet 23. mai 2005 Finn.no sine sider har ikke vi hatt noe problem med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 23. mai 2005 #3 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg har fått tilsendt masse prospekter fra Finn. Tror ikke de har glemt noen, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 23. mai 2005 #4 Del Skrevet 23. mai 2005 Enig med de andre, har fått alle innen få dager gjennom finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 23. mai 2005 #5 Del Skrevet 23. mai 2005 Vi fikk også alle de vi bestilte via Finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marianna Panna Skrevet 26. mai 2005 #6 Del Skrevet 26. mai 2005 Nå er det vel ikke sidene i seg selv som sender ut prospektene, men meglerfirmaene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå