Gjest *irritert* Skrevet 23. mai 2005 #1 Skrevet 23. mai 2005 Er det noen som vet om en side som faktisk sender ut prospektene? Jeg/vi er nå på jakt etter ny bolig, men har rett å slett ikke mulighet til å opsøke meglere IRL, så den løsningen ved å sende etter prospekter via nett virker bra, om de nå bare hadde sendt de ut! www.tinde.no : Håpløs, brukervennlig layout, men sender ut under 10% av bestillte prospekter. www.zett.no Omtrent samme utsendelses % (mulig noe høyere), men plundrete å bruke. Andre har jeg glemt statestikken på i farta.
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. mai 2005 #2 Skrevet 23. mai 2005 Finn.no sine sider har ikke vi hatt noe problem med.
Spirito Skrevet 23. mai 2005 #3 Skrevet 23. mai 2005 Jeg har fått tilsendt masse prospekter fra Finn. Tror ikke de har glemt noen, faktisk.
Windy Skrevet 23. mai 2005 #4 Skrevet 23. mai 2005 Enig med de andre, har fått alle innen få dager gjennom finn.no
Smørblomsten Skrevet 23. mai 2005 #5 Skrevet 23. mai 2005 Vi fikk også alle de vi bestilte via Finn.no
Gjest Marianna Panna Skrevet 26. mai 2005 #6 Skrevet 26. mai 2005 Nå er det vel ikke sidene i seg selv som sender ut prospektene, men meglerfirmaene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå