AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #1 Skrevet 22. oktober 2019 Jeg heterofil kvinne har fått tilbud om å bli med et lesbisk parr. Først tenkte jeg absolutt ikke. Men så slo det meg at de er flotte begge to og kroppene og. Noen erfaringer? Anonymkode: 3ee78...5fc
Påkrevd Skrevet 22. oktober 2019 #2 Skrevet 22. oktober 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg heterofil kvinne har fått tilbud om å bli med et lesbisk parr. Først tenkte jeg absolutt ikke. Men så slo det meg at de er flotte begge to og kroppene og. Noen erfaringer? Anonymkode: 3ee78...5fc Er det egentlig relevant med andres erfaringer? Det eneste som betyr noe er vel om du selv har lyst og tror du kan få noe ut av det? Det er det ingen som kan fortelle deg noe om. 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #3 Skrevet 22. oktober 2019 Ingen erfaring med trekant, men har hatt sex med kvinner og har likt det hver gang 😊 Hadde definitivt vært med på trekant hvis jeg fikk tilbudet og hvis jeg hadde syntes at de var attraktive. Anonymkode: b8d0a...085
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #5 Skrevet 22. oktober 2019 Do IT !! Mmmm Anonymkode: 3c9f6...5c6
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #6 Skrevet 23. oktober 2019 Har gjort det. Kommer nok ikke til å gjøre det igjen. Gøy erfaring å ha hatt, men det ga meg ingenting. Anonymkode: 90276...024
Strippern Skrevet 23. oktober 2019 #7 Skrevet 23. oktober 2019 Hei har sjønt det slik at det er bare bi legninger som har lyst på slikt, men har hørt om flere som har det slik, jeg tror at det har med spenningen og opplevelsen å gjøre, har sett når jeg shower og stripper for slike utdrikkningslag jentelag er det mange der som er Hetro, men som sier de har og vil prøve det.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #8 Skrevet 23. oktober 2019 Har prøvd med en lesbisk venninne og hennes kjæreste, ubeskrivelig deilig, gjør det gjerne igjen. Anonymkode: 3ddc6...735
Strippern Skrevet 23. oktober 2019 #9 Skrevet 23. oktober 2019 Ja det er akurat det de jentene sier også posetiv opplevelse.Jeg som mann har også vært sammen med to bi par, det var utrulig deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå