AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #21 Skrevet 23. oktober 2019 Jeg må si jeg forstår ikke helt hva som er så vanskelig med å 1) bestemme seg for hvilken person som er best i senga 2) velge en kategori som passer han, og deretter svare Er det det at det er så vanskelig å skille følelser og sengeprestasjoner? Eller er det vanskelig å skulle innrømme at det er forskjell på folk? Anonymkode: 19b69...ad7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #22 Skrevet 23. oktober 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke opplevd enda at jeg har tenkt WOW. Etter sex med noen enda. Så det har jeg til gode enda. Håper jo at hver gang skal det skje😅. Anonymkode: 5c05e...4f7 Uffda……..bli mer kresen da 😉 Anonymkode: f754a...ec0
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #23 Skrevet 23. oktober 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Utseende har ingenting å si på prestasjon i senga. De jeg har hatt best sex med er fulle av selvsikkerhet og selvtillit. At de er vakre gjør det selvsagt bedre for du blir jo opphisset på en helt annen måte. Når jeg ligger med kjæresten min nå blir jeg opphisset hver gang jeg ser på han, så det gjør jo selvfølgelig meg enda mer gira. Har ligget med rundt 100 stk og dette er konklusjonen min fra det. Anonymkode: 2d81a...cc6 100 stk ???? Hvor gammel er du ? Anonymkode: f754a...ec0
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #24 Skrevet 23. oktober 2019 Ola Nordmann. Anonymkode: 7c786...a1e
Gjest Middelmådig Skrevet 23. oktober 2019 #25 Skrevet 23. oktober 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må si jeg forstår ikke helt hva som er så vanskelig med å 1) bestemme seg for hvilken person som er best i senga 2) velge en kategori som passer han, og deretter svare Er det det at det er så vanskelig å skille følelser og sengeprestasjoner? Eller er det vanskelig å skulle innrømme at det er forskjell på folk? Anonymkode: 19b69...ad7 Det er nok fordi du er ganske uerfaren selv. Kategorisering av mennesker er så vanskelig at det finnes store forskningsfelt som kun jobber med det 😉 poenget til oss som har ligget med mange menn og har grunnlag til å svare er at det er mange menn vi har hatt god sex med. Noen har vært fantastiske. Og de ligner ikke på hverandre. for eks har jeg to stykk som jeg virkelig hadde fantastisk sex med, mange ganger. Den ene er 185, omtrent skallet, høflig og intelligent, kler seg pent, ikke klassisk kjekk men sjarmerende. Den andre er 170, har beholdt håret på hodet, kler seg som en lærer med allværssko og er ganske nerdete men veldig klassisk kjekk, litt sånn røff med to dagers skjegg. hvilken kategori passer de i?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #26 Skrevet 23. oktober 2019 13 minutter siden, Middelmådig skrev: for eks har jeg to stykk som jeg virkelig hadde fantastisk sex med, mange ganger. Den ene er 185, omtrent skallet, høflig og intelligent, kler seg pent, ikke klassisk kjekk men sjarmerende. Den andre er 170, har beholdt håret på hodet, kler seg som en lærer med allværssko og er ganske nerdete men veldig klassisk kjekk, litt sånn røff med to dagers skjegg. hvilken kategori passer de i? Det kan jo ikke jeg vurdere, det er derfor jeg spør deg. Det eneste jeg tror om de, er at de ville ha klart å besvare mitt spørsmål, da det virker som menn er bedre på å svare konkret. Anonymkode: 19b69...ad7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #27 Skrevet 23. oktober 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: 100 stk ???? Hvor gammel er du ? Anonymkode: f754a...ec0 Jeg er 25, hvordan det? Anonymkode: 2d81a...cc6
LadyGrey Skrevet 23. oktober 2019 #28 Skrevet 23. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som er i stand til å svare A, B eller C? Anonymkode: 19b69...ad7 B, uten tvil.
pautina Skrevet 23. oktober 2019 #29 Skrevet 23. oktober 2019 Ingen av de kategoriene:) Best i sengen er de mennene som er ordentlig forelsket i deg og gjerne har hatt lyst på deg en god stund. I tillegg kommer de sjeldne som bare elsker kvinner og kvinnekropp, men de er jo sjelden gode partnere på andre måter da 🙂
Gjest Middelmådig Skrevet 23. oktober 2019 #30 Skrevet 23. oktober 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo ikke jeg vurdere, det er derfor jeg spør deg. Det eneste jeg tror om de, er at de ville ha klart å besvare mitt spørsmål, da det virker som menn er bedre på å svare konkret. Anonymkode: 19b69...ad7 Ja, du verden, i dag er verden veldig svart/hvit og tendensiøs. Godt for deg, det.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #31 Skrevet 23. oktober 2019 1 time siden, Middelmådig skrev: Det er nok fordi du er ganske uerfaren selv. Kategorisering av mennesker er så vanskelig at det finnes store forskningsfelt som kun jobber med det 😉 Nei, det er fordi jeg har erfaring med at de som er A er dårlig i senga, og de beste er noe sånt som B eller C. Men begynner nå å forstå at folk ikke klarer å svare konkret på dette. Anonymkode: 19b69...ad7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #32 Skrevet 23. oktober 2019 50 minutter siden, Snorkfrøken skrev: B, uten tvil. Takk for konkret svar. Anonymkode: 19b69...ad7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #33 Skrevet 23. oktober 2019 43 minutter siden, pautina skrev: Best i sengen er de mennene som er ordentlig forelsket i deg og gjerne har hatt lyst på deg en god stund. Ja, og hvordan ser disse mennene ut, i ditt liv? Er de A, B eller C? Anonymkode: 19b69...ad7
Gjest Middelmådig Skrevet 23. oktober 2019 #34 Skrevet 23. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er fordi jeg har erfaring med at de som er A er dårlig i senga, og de beste er noe sånt som B eller C. Men begynner nå å forstå at folk ikke klarer å svare konkret på dette. Anonymkode: 19b69...ad7 Jo skjønner litt hva du mener. Jeg har nok bare aldri ligget med en A-type. For meg fremstår de uattraktive fordi min stereotype oppfatning er at de har så sykt kjedelig personlighet. Men, jeg personlig syns de du beskriver som B, er ofte veldig attraktive og sexy. Ofte er de passe trent uten å være besatt av store muskler og kjekk i utseende uten å være «glatt» og solariumsbrune. Mens A-typen er direkte usexy.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #35 Skrevet 23. oktober 2019 Det er ikke om han er A, B eller C som gjør han god i senga, men helt andre ting som ikke har noe med disse å gjøre. Dermed vil det variere hvilken kategori de som er gode i senga passer i. Det er derfor du ikke får konkrete svar. Jeg ville svart en som kjenner meg godt og tar hensyn til hva jeg liker, og en person jeg kjenner godt klarer jeg aldri å plassere i kategori A eller C. Jeg vet om svært få kategori-A personer i denne verden. Jeg tror kanskje de eneste er fra bilder, for ser jeg dem på video vil de alltid ha ting som ikke er perfekt nok.Dersom jeg prater med folk som kanskje kunnet passe i kategori C, vil jeg alltid finne ting som er sjarmerende, og dermed er den personen også inni B. Så med andre ord er visst svaret mitt B. Anonymkode: 87075...336
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #36 Skrevet 23. oktober 2019 1 minutt siden, Middelmådig skrev: Jo skjønner litt hva du mener. Jeg har nok bare aldri ligget med en A-type. For meg fremstår de uattraktive fordi min stereotype oppfatning er at de har så sykt kjedelig personlighet. Men, jeg personlig syns de du beskriver som B, er ofte veldig attraktive og sexy. Ofte er de passe trent uten å være besatt av store muskler og kjekk i utseende uten å være «glatt» og solariumsbrune. Mens A-typen er direkte usexy. Takk, dette svaret ga mer mening! A-typen kommer ikke så langt som til senga en gang! Litt av grunnen til at jeg spør er også for å vise menn her inne om det å være kjekk, muskuløs, etc, er det som skal til for å være god i senga og populær blant damene. Jeg mistenker at en del kvinner, i all hemmelighet synes at mindre kjekke menn er bedre i senga, men at de ofte velger en kjekkere fyr til kjæreste. Anonymkode: 19b69...ad7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #37 Skrevet 23. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke om han er A, B eller C som gjør han god i senga, men helt andre ting som ikke har noe med disse å gjøre. Dermed vil det variere hvilken kategori de som er gode i senga passer i. Det er derfor du ikke får konkrete svar. Jeg ville svart en som kjenner meg godt og tar hensyn til hva jeg liker, og en person jeg kjenner godt klarer jeg aldri å plassere i kategori A eller C. Jeg vet om svært få kategori-A personer i denne verden. Jeg tror kanskje de eneste er fra bilder, for ser jeg dem på video vil de alltid ha ting som ikke er perfekt nok.Dersom jeg prater med folk som kanskje kunnet passe i kategori C, vil jeg alltid finne ting som er sjarmerende, og dermed er den personen også inni B. Så med andre ord er visst svaret mitt B. Anonymkode: 87075...336 Til det første; Nei, det jeg etterspør er motsatte kausaliteten enn den du beskriver. Altså først; Hvem er best i sengen? Og deretter; Hvordan ser han ut? Men jeg forstår at svært mange ikke klarer å lese dette på en annen måte enn det du beskriver her. De tror jeg spør om det at noen er kjekk, gjør de bra i senga. Det spør jeg altså ikke om. Til det andre; Takk for svar! Anonymkode: 19b69...ad7
Gjest Middelmådig Skrevet 23. oktober 2019 #38 Skrevet 23. oktober 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, dette svaret ga mer mening! A-typen kommer ikke så langt som til senga en gang! Litt av grunnen til at jeg spør er også for å vise menn her inne om det å være kjekk, muskuløs, etc, er det som skal til for å være god i senga og populær blant damene. Jeg mistenker at en del kvinner, i all hemmelighet synes at mindre kjekke menn er bedre i senga, men at de ofte velger en kjekkere fyr til kjæreste. Anonymkode: 19b69...ad7 Grunnen til at det er vanskelig å svare er jo fordi betingelsen du legger til grunn for spørsmålet er det ikke enighet om. Betingelsen du legger til grunn er at kjekkhet er objektivt. Mens de fleste vil mene at det er subjektivt selvom noen utseendemessige egenskaper er det mer enighet om kan karakteriseres som «kjekk/pen». Men om jeg tenker at du opererer innenfor steroetypene, så skjønner jeg hva du mener/vil frem til. Men jeg er ikke enig i at A-typen er kjekk og sexy.
pautina Skrevet 23. oktober 2019 #39 Skrevet 23. oktober 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og hvordan ser disse mennene ut, i ditt liv? Er de A, B eller C? Anonymkode: 19b69...ad7 A,B og sikkert i noens øyne også C🙈
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #40 Skrevet 23. oktober 2019 Jeg må innrømme at kropp har litt å si. Vært med to menn (ikke samtidig) som har hatt helt sinnsyke kropper, det gjør noe med ei jente, si! 🤤 Fy fader som jeg kom! Så digg å bli tatt av noe så muskuløst Anonymkode: 0b010...b23 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå