AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #1 Skrevet 22. oktober 2019 Dere som har hatt sex med flere menn, og dermed har et sammenligningsgrunnlag, skal velge ut den dere hadde best sex med, og hvilken av følgende kategorier han passer best inn i; A - utpreget kjekk mann, typisk flott kropp og ansikt, og en som mange vil si at ser veldig bra ut B - helt ordinært utseende, verken særskilt kjekk eller mindre kjekk C - en mann med et ytre som kun en mor kan elske (neida, men C er kategorien for de som få ville beskrevet som kjekk) Legg gjerne til mer informasjon, om hva det var som gjorde det hele så bra! Anonymkode: 19b69...ad7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #2 Skrevet 22. oktober 2019 Ingen av delene kan bestemme det. Jeg kan tenne magisk på "ikke" kjekke som kan tingene sine i senga, min beste elsker er en jeg aldri kunne ha vært sammen med. Men seksuellt hadde vi en kjemi som var helt sinnsyk. Så dette er vanskelig, selv om man er sammen med noen så betyr det ikke at man matcher seksuellt....nok av de som sliter med sexen i forhold. Anonymkode: b839a...638
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #3 Skrevet 22. oktober 2019 Menn med penis, tunge og fingre. Anonymkode: 99580...7c9 7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #5 Skrevet 22. oktober 2019 Mannen min er skikkelig kjekk OG god i senga. Min erfaring med mindre kjekke menn er at de har lite erfaring og dermed kløner endel... søtt, men ikke veldig magisk. Anonymkode: 1f5db...021 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #6 Skrevet 22. oktober 2019 Jeg har ikke opplevd enda at jeg har tenkt WOW. Etter sex med noen enda. Så det har jeg til gode enda. Håper jo at hver gang skal det skje😅. Anonymkode: 5c05e...4f7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #7 Skrevet 22. oktober 2019 Den mannen jeg elsket høyere enn noen andre, og så forelsket i, at en enkel berøring av han. Var bedre enn sex med noen andre. Og utseende har vel lite å si, for hvor flinke de er i senga. De 2 beste jeg har hatt sex med, så tilhørte han ene kategori A, han andre kategori C. Anonymkode: 6e0eb...eb4 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #8 Skrevet 22. oktober 2019 Alternativ D er damer. Jeg går for alternativ D. Anonymkode: bc33b...067 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #9 Skrevet 22. oktober 2019 For min del handler alt om god kjemi og trygghet. Eksen min var spinkel og kanskje ikke en mange vil anse som «wow kjekk». Men vi hadde helt amazing sex fordi vi elsket hverandre. Har hatt sex med andre også av type A som du beskriver, men det har aldri vært like bra. Savner å være i et forhold, føler sex er så mye bedre da. Anonymkode: d3dfd...a91 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #10 Skrevet 22. oktober 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av delene kan bestemme det. Jeg kan tenne magisk på "ikke" kjekke som kan tingene sine i senga, min beste elsker er en jeg aldri kunne ha vært sammen med. Men seksuellt hadde vi en kjemi som var helt sinnsyk. Så dette er vanskelig, selv om man er sammen med noen så betyr det ikke at man matcher seksuellt....nok av de som sliter med sexen i forhold. Anonymkode: b839a...638 Jeg snakker ikke om forhold, jeg snakker om sex. Klarer du ikke lese? Anonymkode: 19b69...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #11 Skrevet 22. oktober 2019 Hvorfor tror du at kunnskap, erfaring og sex-drift er relatert til utseende? jeg har hatt sex med ca 30 menn. Det som gjør sexen fantastisk er fantastisk kjemi og samme preferanser - at vi er kompatible. Anonymkode: 18362...6f9 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #12 Skrevet 22. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at kunnskap, erfaring og sex-drift er relatert til utseende? jeg har hatt sex med ca 30 menn. Det som gjør sexen fantastisk er fantastisk kjemi og samme preferanser - at vi er kompatible. Anonymkode: 18362...6f9 Har en teori om at de mennene som drar flest damer, ikke er like gode til å jobbe for at sexen skal bli bra. Litt på samme måte som med damer. De som hele tiden har masse tilbud blir oftere litt late eller bortskjemt, og dermed så oppleves de ofte som mindre gode i senga. Anonymkode: 19b69...ad7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #13 Skrevet 22. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at kunnskap, erfaring og sex-drift er relatert til utseende? 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en teori om at de mennene som drar flest damer, ikke er like gode til å jobbe for at sexen skal bli bra. Litt på samme måte som med damer. De som hele tiden har masse tilbud blir oftere litt late eller bortskjemt, og dermed så oppleves de ofte som mindre gode i senga. Anonymkode: 19b69...ad7 Pluss at de som er svært opptatt av å vedlikeholde et godt ytre, ofte er kjedelig av nettopp den grunn. Hvis man ikke klarer å nyte en god middag med dessert og god drikke, hvordan skal man da klare å nyte en god runde i senga? Hvis det å telle kalorier og ha en kul hårsveis og det å holde inn magen og skyte frem brystet og posere, blir det viktigste, så blir det jevnt over kjedelig sex. Anonymkode: 19b69...ad7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #14 Skrevet 22. oktober 2019 Utseende har ingenting å si på prestasjon i senga. De jeg har hatt best sex med er fulle av selvsikkerhet og selvtillit. At de er vakre gjør det selvsagt bedre for du blir jo opphisset på en helt annen måte. Når jeg ligger med kjæresten min nå blir jeg opphisset hver gang jeg ser på han, så det gjør jo selvfølgelig meg enda mer gira. Har ligget med rundt 100 stk og dette er konklusjonen min fra det. Anonymkode: 2d81a...cc6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #15 Skrevet 22. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: At de er vakre gjør det selvsagt bedre for du blir jo opphisset på en helt annen måte. Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er en heterofil kvinne, tenner ikke på vakre menn. Anonymkode: 19b69...ad7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #16 Skrevet 22. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg ligger med kjæresten min nå blir jeg opphisset hver gang jeg ser på han, så det gjør jo selvfølgelig meg enda mer gira. Har ligget med rundt 100 stk og dette er konklusjonen min fra det. Men du har vel ikke vært kjæreste med alle 100, så da er det mulig at du blir opphisset av at han er kjæresten din, at han er glad i deg, og ikke av at han er den vakreste? Anonymkode: 19b69...ad7
s0la Skrevet 22. oktober 2019 #17 Skrevet 22. oktober 2019 De jeg har vært med har vært tiltrekkende for meg. Har aldri fått seksuell kjemi med en jeg ikke synes er attraktiv. Men altså, de jeg synes er fine synes kanskje ikke andre damer er fine. Så... Det er håp for alle. Men selve utseendet har lite med sexkvaliteten å gjøre. Erfaring, selvtillit, teknikk, omtanke. Alt det har noe å si for hvor god sexen blir! Men de jeg har vært med har vært fine, i mine øyne. Kommer ikke til sex uten at jeg synes en mann er flott, at jeg har kjemi med han. Tror det gjelder de fleste, at man synes personen man dater, er sammen med eller har sex med er fine i deres øyne. Så kan ikke svare direkte på spørsmålet.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #18 Skrevet 23. oktober 2019 Noen som er i stand til å svare A, B eller C? Anonymkode: 19b69...ad7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #19 Skrevet 23. oktober 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: Dere som har hatt sex med flere menn, og dermed har et sammenligningsgrunnlag, skal velge ut den dere hadde best sex med, og hvilken av følgende kategorier han passer best inn i; A - utpreget kjekk mann, typisk flott kropp og ansikt, og en som mange vil si at ser veldig bra ut B - helt ordinært utseende, verken særskilt kjekk eller mindre kjekk C - en mann med et ytre som kun en mor kan elske (neida, men C er kategorien for de som få ville beskrevet som kjekk) Legg gjerne til mer informasjon, om hva det var som gjorde det hele så bra! Anonymkode: 19b69...ad7 Ingen av de kategoriene konkret. De jeg har hatt sex med, er de med selvtillit. De som liker seg selv og gir oppmerksomhet. De er best i senga, de ringer jeg igjen. Anonymkode: 048e7...3ed
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #20 Skrevet 23. oktober 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av de kategoriene konkret. De jeg har hatt sex med, er de med selvtillit. De som liker seg selv og gir oppmerksomhet. De er best i senga, de ringer jeg igjen. Anonymkode: 048e7...3ed Ja, at disse er de beste i senga, vet jeg jo. Men det jeg vil frem til er hvilken kategori disse mennene hører hjemme i; A, B eller C? Anonymkode: 19b69...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå