AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #1 Skrevet 22. oktober 2019 Det er mange utfordringer knyttet til henne. Hun regjerer hele familien, tar ingen hensyn til små søsken, og følger ingen regler hjemme. Nå er jeg helt rådvill da ingenting virker til å hjelpe, hun holder oss våken om natten og glemmer låse leiligheten om kvelden slik at hele familien sover med åpne dører i en relativt stor by. Jeg er så lei og utmattet av dette, og har ingen løsninger lenger. Hva må til for å snu dette? Anonymkode: ef15b...b48
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #2 Skrevet 22. oktober 2019 Hold ut... blir bedre med tiden i 99.9% av hjemmene. Tenåringer er det verste av det verste altså. Da virker det som om all innlærte regler og manerer forsvinner. De kan bli riktig ufyselige og egosentriske. Men hjernene er i komplett kaos. Alle disse forbinderne i hjernen omrokkeres. Yale doorman med innstilt automatisk låsing på ytterdøren har vært gull her. Ellers. Inndragning av telefon, innetid, husarrest og marsjordre på eget rom om de ikke er greie med de andre i familien. Å selvfølgelig de evige diskusjonene og samtalene om hvordan det er å være alle parter i familien inkludert tenåringer. Alene eller sammen hele gjengen. 13-16,5 år var verst her i huset, 17 åringen er en fryd i forhold til for i underkant av et år siden!. Lykke til! Anonymkode: b1da8...385 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #3 Skrevet 22. oktober 2019 Hvilke konsekvenser får det for henne når hun bryter regler da? Anonymkode: df907...64b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #4 Skrevet 22. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er mange utfordringer knyttet til henne. Hun regjerer hele familien, tar ingen hensyn til små søsken, og følger ingen regler hjemme. Nå er jeg helt rådvill da ingenting virker til å hjelpe, hun holder oss våken om natten og glemmer låse leiligheten om kvelden slik at hele familien sover med åpne dører i en relativt stor by. Jeg er så lei og utmattet av dette, og har ingen løsninger lenger. Hva må til for å snu dette? Anonymkode: ef15b...b48 Hvilken by er det snakk om her? Anonymkode: 474d4...85a
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #5 Skrevet 22. oktober 2019 Min tenåring har begynt å himle med øynene når h..n snakker med oss andre. Utrolig provoserende. Anonymkode: 39b4f...001
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #6 Skrevet 22. oktober 2019 Hvor gammel er hun? Er hun så sent ute at alle har gått og lagt seg? Anonymkode: b28e3...ede
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #7 Skrevet 23. oktober 2019 Hvis det at hun glemmer å låse er det verste så har du det ikke så verst. Hun er hormonell og kanskje forelsket, er lett å glemme ting når man har aldri tanker i hode.. Anonymkode: 64022...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå