Gå til innhold

Er det dette Norge vi vil ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal vi ta vare på alle kriminelle ungdomer de skal vi sy puter armene på og være snille mot. Vi skal ta på de med silkehansker. De skal ikke straffes, for sier vi noe om dette så er det både brudd på det ene og andre paragrafen.

Vi skal ikke snakke negativ om hverken innvandrere...for gjør vi så er både rasister og vi har ikke lov til å mene noe annet enn det alle andre mener..

Også skal byrådet i Oslo nekte barn å spise kjøtt dette pga miljøet. For det er så farlig å spise kjøtt.

Også skal vi være miljøbeviste.....

Så da er mitt spørsmål, er det slikt samfunn vi ønsker. La de små innvandrere, kriminelle, små barn som tenker miljøvær og miljø få være i fred for vi har ikke lov til å si eller mener om de. Pluss i tillegg så får vi ikke lov til å si meningen våres....det er ikke rart Norge er ferd med å gå fullstending opp i oppløsing....

Er det dette samfunnet vi skal ha?

Anonymkode: 558a5...922

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Pluss i tillegg så får vi ikke lov til å si meningen våres....

Honnør til deg som trosser denne loven, og ikke er redd for å dele dine meninger med oss. 

Anonymkode: 7b322...8d1

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble ikke klokere av å lese innlegget ditt ihvertfall.

• Liker 3
Skrevet

TS her:
Det er ikke lov til å si noe eller gjøre noe i dette landet...det er det jeg vil frem til her

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her:
Det er ikke lov til å si noe eller gjøre noe i dette landet...det er det jeg vil frem til her

Eh, nei. Da har du misforstått noe ass.. 

Anonymkode: 43cec...ab6

• Liker 2
Skrevet

Det er vondt å se hvor mange ungdommer som blir kriminelle på grunn av miljøet de har vokst opp i. Overgrep, vold, - noen lever mareritt.

Det gjør meg også vondt at folk har slik tankegang.. Innvandrere er ikke bare innvandrere, de er som du og jeg. Skal vi ikke gi dem fred? 

Anonymkode: da252...83f

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her:

Sett deg på flyet til Iran, så kan du komme tilbake til den setningen der.

Anonymkode: f2305...e0c

• Liker 2
Gjest 007_008_007
Skrevet (endret)
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her:

Vet du hva? Det er faen meg provoserende å lese det du skriver. Jeg var liten gutt da en eldre mann ba meg dra til helvete ut av Norge. Wow! Så sterk den mannen må ha følt seg som ba et lite barn om å reise dit en kom fra. Oppsummert så har nordmenn alltid hatt ytringsfrihet. Noen mennesker fant til slutt at at det ikke er okei å rope pakkis, sotrør osv. til folk uten grunn og sa fra. Mobberne er de som sutrer over ikke å få sagt det de vil, dvs. skjellsord osv. Det er på grunn av disse mobberne at man ikke kan ha en saklig samfunnsdebatt fordi de drar det for langt. Også innenfor innvandrergruppen har du tilsvarende personer som drar ting for langt. Slikt forsurer og nærmest umuliggjør en god samfunnsdebatt. Jeg tror mange innvandrere ville lyttet mer hvis kritikken var saklig begrunnet. Men stort sett er mobberne på begge side så grove at man ikke orker å delta i samfunnsdebatten. Hvem vinner da? Mobberne.

Endret av 007_008_007
Gjest ByeByeLove
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nå skal vi ta vare på alle kriminelle ungdomer de skal vi sy puter armene på og være snille mot. Vi skal ta på de med silkehansker. De skal ikke straffes, for sier vi noe om dette så er det både brudd på det ene og andre paragrafen.

Vi skal ikke snakke negativ om hverken innvandrere...for gjør vi så er både rasister og vi har ikke lov til å mene noe annet enn det alle andre mener..

Også skal byrådet i Oslo nekte barn å spise kjøtt dette pga miljøet. For det er så farlig å spise kjøtt.

Også skal vi være miljøbeviste.....

Så da er mitt spørsmål, er det slikt samfunn vi ønsker. La de små innvandrere, kriminelle, små barn som tenker miljøvær og miljø få være i fred for vi har ikke lov til å si eller mener om de. Pluss i tillegg så får vi ikke lov til å si meningen våres....det er ikke rart Norge er ferd med å gå fullstending opp i oppløsing....

Er det dette samfunnet vi skal ha?

Tror du har mistet los på Resetts kommentarfelt?

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her:

Anbefaler deg å prøve å se litt lenger enn din egen nesetipp. 

Anonymkode: 7b322...8d1

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her:

Hva, konkret, er det du ønsker å si og gjøre som det ikke er lov til?

Anonymkode: 03494...f25

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Det er på grunn av disse mobberne at man ikke kan ha en saklig samfunnsdebatt fordi de drar det for langt. Jeg tror mange innvandrere ville lyttet mer hvis kritikken var saklig begrunnet. Men stort sett er mobberne så grove at man ikke orker å delta i samfunnsdebatten.

Da tror du ganske feil. Det er ingen som lytter. Alle er mer opptatt av å angripe motparten. De som er mot innvandring fra ikke-vestlige land er onde rasister som er livredde for alt som ser ut som det ikke er norsk. 

Uansett hvilken påstand man kommer med og uansett hvor velbegrunnet og sann den er så blir man stemplet som en ond rasist som har gått livets harde skole.

Jeg vil anbefale å se dokumentaren på Discovery/Dplay nå som heter "Why we hate". Jeg tror du og jeg kan se samme dokumentaren og sitte igjen med vidt forskjellig inntrykk og lærdom. Likevel vil jeg anbefale å se den. Og så kan man diskutere om innvandring fortsatt er en lur ide.

Anonymkode: 9c6c6...c83

Skrevet

La meg gjette: Har du gått livets harde skole og stemmer FRP? 

Disse holdningene er så utdatert og bygd på så mange fordommer at jeg ikke en gang gidder å forsøke med fornuft. 

Anonymkode: 036fe...793

• Liker 2
Skrevet

Det er jo fullstendig mangel på faktiske konsekvenser som er veldig stor del av dette problemet. Disse drittungene/ungdommene risikerer absolutt null og niks, selv om de gjentatte ganger begår grov kriminalitet. Det er mer elle mindre bortkastede ressurser å bare ha noen få "forebyggende" samtaler eller lignende.          

Og det er sannsynligvis utrolig demotiverende for politifolkene som faktisk er ute i gatene: De ser vel med egne øyne at alt arbeidet deres er fullstendig bortkastet. Det har vel omtrent NULL straff / reaksjoner for ungdommer som begår f.eks. grov vold. De samme kjeltringene er allerede ute på gaten igjen med en gang, og kan fortsette nøyaktig der de slapp.

"Løsningen" på hele dette problemet er garantert ikke at politikerne snakker masse tomt preik om forebygging.

Anonymkode: cd2b7...e74

Skrevet

Russland vil bli det eneste frie landet til slutt, sammen med Israel.

Vesten er i ferd med å bli et kommuniststyrt råttent makkverk.

Når det er sagt, så gleder jeg meg til Flash sesong 5 kommer ut på DVD.

Skrevet

Jeg er tildels enig

Om en sier en ikke tror på klimakrisen, ikke føler klimskam, flyskam, kjøttskam og syns Gretha Tunberg er en oppskrytt unge som media har sugd til seg, blir en fremstått som en med lav utdannelse. Jeg er høyskoleutdannet, jeg har disse meningene, men jeg kan aldri si det i min faglige krets. 

Anonymkode: 03465...be7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...