Gjest Lizzi Skrevet 24. mai 2005 #22 Skrevet 24. mai 2005 I morges sto jeg opp og laget frokost og kakao til alle som skulle forlate hjemmet tidlig. I formiddag har jeg vært på shopping og spist lunsj ute. OG i ettermiddag har jeg gjort myyyye husarbeid, bakt brød og laget varm kvelds til hele familien. Jeg er i grunnen fornøyd med dagen
Tusseline Skrevet 24. mai 2005 #23 Skrevet 24. mai 2005 Jeg TENKTE på å gjøre lekser' date=' men..[/quote'] Samme her.
Gjest Cop Skrevet 24. mai 2005 #25 Skrevet 24. mai 2005 Hah! Eg er kjempestolt i dag, eg har nemlig blitt blodgivar i dag! Fint å tenke på at eg kan hjelpe nokon som ikkje har det så bra. Og ikkje berre det, eg sykla dit også, i staden for å ta bussen
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2005 #26 Skrevet 24. mai 2005 Jeg var sammen med en venninne og tok meg av henne etterpå da hun kranglet med en tidligere venninne...
Gjest Sukkerert Skrevet 24. mai 2005 #27 Skrevet 24. mai 2005 -Lest gjennom og kjørt retteprogram på besvarelsen min på hjemme-eksamen. -Lest til den neste eksamenen jeg skal ha.
Gjest troikaa Skrevet 25. mai 2005 #28 Skrevet 25. mai 2005 Jeg stod opp kl 7og morgenjogget i en time...! helt utrolig til å være meg - jeg må være syk Utrolig nok har jeg også ambisjoner om spinning senere i kveld...vi får se...men det letter samvittigheten bare å vite at muligheten er der
Gjest kallenavn Skrevet 25. mai 2005 #29 Skrevet 25. mai 2005 Har kjøpt leilighet. Det er jeg stolt av. Skal bli deilig å betale på noe som er/blir MITT.
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2005 #30 Skrevet 25. mai 2005 Jeg har ladet batteriene og kun tatt vare på meg selv i dag og hunden da selvfølgelig. Gikk en lang tur med hunden i det fine været og en tur rundt kirkegården med venninna mi. Jeg har altså konsentrert meg om meg sel vi dag, ogf det er jeg stolt over..
:-) anna Skrevet 25. mai 2005 #31 Skrevet 25. mai 2005 Akkurat nå er jeg UTROLIG tålmodig med en fireåring som ikke vil sove og er vekselvis sulten/tørst /må på do. Ellers har jeg laga pannekaker til familien, bare fordi det regna og vi trengte noe solskinnsmat. Og jeg har sendt tre pakker. Til mammaen min, tanteungen min og en pakke med mammaklær til en gravid venninne. Og jeg har holdt på litt i hagen. Har planta en rosebusk og noen planter i krukker
Morea Skrevet 26. mai 2005 #32 Skrevet 26. mai 2005 Ikke en verdens ting og jeg er stolt av det!! Er egentlig en litt for snill person, men har en arrogant fyr på jobb som prøver å lempe egne arbeidsoppgaver over på meg. Har sagt kontant nei til alt og er generelt avvisende. Så jeg gjør meg selv en tjeneste i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå