Gå til innhold

hva har dere gjort idag som dere kan være stolt av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja hvilke gode gjerninger har dere gjort idag, eller gode gjerninger i forhold til deg selv, har du gjort som du kan være stolt av??

her er mine idag:

1: jeg gikk av en stasjon tidligere fra tbanen og gikk hjem (litt trening)

2: jeg var sosial og ble med noen venniner som ville ha meg med ut en liten tur

3: jeg lagde middag

4: jeg har faktisk studert litt idag på egenhånd

kom igjen folkes;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Pent lite, tror jeg. Skal sove straks, og det sies jo at den som sover, synder ikke.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg ringte kjæresten og snakket med så lys stemme som bare mulig, snakket helt i fistel, og var utrooolig søt og tullete, bare for å fortelle at jeg er utrolig glad i ham :)

Hørte at jeg reddet dagen hans!

Skrevet

1. Hjalp en venninne med en oppgave i over en time

2. Meldte meg frivillig til å lage middag for hele familien og en venn som kommer på besøk i kveld

Kommer ikke på flere jeg :-?

Skrevet

1. Jeg har fått lest litt pensum i dag

2. Jeg ringte mannen for å fortelle han hvor glad jeg er i han

3. Jeg ble ikke sint da han ga beskjed om at han måtte jobbe overtid...selv om han har lovet at han skulle være hjemme til rett tid (for en gangs skyld)

4. Jeg har planlagt romantisk stearinlysmiddag når han kommer hjem

Flink i dag jeg! Selv om jeg har vært her for lenge, og jobbet for lite med eksamen.... menmen. Man kan ikke gjøre alt :D

Gjest GreenSky
Skrevet

Jobber for en kollega som trengte fri.

Gjest Madeline
Skrevet

-Jeg har laget flotte smørbrød til mor sin bursdag i morgen.

-Jeg har gått en times tur.

Gjest synseren
Skrevet

Har trimmet og spist sunt, det er jeg stolt av.

Unnet meg en masasje, det gjør så utrolig godt.

Småryddet i huset, slik at det blir triveligere her hjemme. :-)

Skrevet

Hatt en artikkel til veiledning, fått den ikke bare godkjent, men også applaudert, fullført den etter veiledning og levert den til tidsskriftet hvor den skal trykkes! Hurra!

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg har vært på spinning, laget middag til både meg, søsteren min og sønnen hennes og ryddet i leiligheten min :wink: . Seinere i dag skal jeg sitte barnevakt for søsteren min mens hun er på jobb, så i dag er jeg fornøyd med meg selv :ler:

Skrevet

Sambo og jeg har ryddet i boden, slik at den er "klar" til flytting!

Skrevet

Første tanke var "absolutt ingen ting"

Men, jeg gikk da til jobb i morges, enda så trøtt jeg var. Det tar meg 30 minutter, om jeg går i god fart, og antakelig nærmere 40 i dag. Men, jeg går til jobb hver dag, så jeg er ikke egentig stolt over at jeg gjorde det da.

Jeg gikk også hjem fra jobb, og en OMVEI uten like, da vi jaga innom mange skobutikker. Men jeg går hjem hver dag også, så det er heller ikke noe å være stolt av egentlig.

På jobb gjorde jeg slett ikke noe å være stolt av i det hele tatt.

Jeg satte på vaskemaskina da, nå nylig, og skal lage middag sammen med min kjære når han kommer hjem fra fotballkamp. Akkurat det at jeg helt av meg selv kom på å sette på vaskemaskina, og gjorde det, DET er jeg litt stolt av (ja, for jeg sliter veldig med tiltakslyst, ork, energi, hukommelse og konsentrasjon for tida, så somregel gjør jeg ikke sånne enkle ting engang)

Også har jeg snakka med mamma på telefonen i en halvtimes tid... Men det var hun som ringte, så det teller kanskje heller ikke?

Gjest Gjesta
Skrevet

I dag er rette dagen å spørere meg på.... :ler:

I dag har det vært ta-vare-på-Tex-dagen :Nikke:

Jeg har trent, tatt sol, shoppet litt for egenhyggens skyld,

jeg har vasket klær, laget middag til barna, ryddet masse i huset, ryddet verandaen...

Joda, rett og slett vært flink jente :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Idag har jeg spandert lunsj på exen. Ellers har jeg vært "ego" og bare tenkt på meg selv resten av dagen,.. :ler::)

Gjest Formosiss
Skrevet

Levert medievitenskapseksamen. 1 down, 2 to go.

Skrevet

passet ungen til ei venninne noen timer og ellers har jeg bare lest til eksamen.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg TENKTE på å gjøre lekser, men..

Skrevet

Var på jobb selv om jeg skulle ligget hjemme med menssmertene mine... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...