AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #1 Skrevet 22. oktober 2019 I august ble jeg ferdig autorisert fysioterapeut (bachelorgrad + turnustjeneste). Nå er jeg i gang med videreutdanning/kurs innenfor fysioterapi. Jeg har ikke studielån, og må derfor skaffe meg en jobb ganske raskt, slik at jeg har noe inntekt. Videreutdanningen er samlingsbasert, derfor legger jeg opp mye av dagene mine selv. Kan/vil derfor jobbe i hverdager, men også litt i helger. Jobber gjerne høytid og ferier også. Tror dere det er "enkelt" å få jobb på sykehjem e.l for meg? Det er ganske mange sykehjem hvor jeg bor (Trondheim). Har jobbet i hjemmetjeneste underveis i studiene, og vet jeg trives i den typen jobb ved siden av studier. Men vil heller på sykehjem enn hjemmetjeneste. Ønsker også helst vikarjobb, ikke faste vakter, slik at jeg kan sette meg tilgjengelig for å jobbe ut i fra hva som passer med samlingene på studiet. Noen med erfaring som vet om det er stor sjanse for å få mye jobb som vikar på sykehjem? Vil helst jobbe rundt 5 vakter per uke. Eller er det mest kun i helger det trengs vikarer? Ser for meg at vikarjobb er veldig usikkert ang. inntekt... Anonymkode: d24a1...767 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #2 Skrevet 22. oktober 2019 Her i Oslo er det relativt lett hvertfall å få ekstravakter. Ta direkte kontakt med sykehjem oh hør Anonymkode: d0370...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #3 Skrevet 22. oktober 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her i Oslo er det relativt lett hvertfall å få ekstravakter. Ta direkte kontakt med sykehjem oh hør Anonymkode: d0370...b7a Men tror du det fremstår negativt å vil være vikar, og ikke ha f.eks fast helgestilling? Hensikten er jo at jeg da kan tilpasse jobben til studiene, og slippe å bytte vakter som ikke passer. Anonymkode: d24a1...767
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #4 Skrevet 22. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men tror du det fremstår negativt å vil være vikar, og ikke ha f.eks fast helgestilling? Hensikten er jo at jeg da kan tilpasse jobben til studiene, og slippe å bytte vakter som ikke passer. Anonymkode: d24a1...767 Nei, så lenge du faktisk sier ja til ekstravakter ved behov så burde det da ikke ha så mye å si Anonymkode: d0370...b7a
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #5 Skrevet 22. oktober 2019 Vurder også å være ringevikar i bolig for utviklingshemmede. Jeg har likt veldig godt å jobbe fysioterapeuter. Anonymkode: c353a...422
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #6 Skrevet 22. oktober 2019 Det er veldig lett å få nesten tilnærmet 100% stilling som tilkallingsvikar så lenge man er positiv, sier mye ja og står på Lykke til! Anonymkode: af2c1...14a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå