Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med å prøve etter SA? Noen som ikke rakk å få negativ test før de var gravide igjen?

Anonymkode: 0f2bb...139

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ventet én syklus før vi begynte å prøve igjen, mest fordi jeg ville ha litt space til å sørge og ikke stresse over når jeg kanskje hadde eggløsning osv (syklusen kan være litt på bærtur etterpå). Mistet også relativt sent, uke 12, og trengte tid til å bearbeide det. Men ble gravid igjen neste syklus, og resultatet er to måneder gammel nå. 😊

Vi fikk beskjed om at det ikke var noe i veien for å prøve igjen med en gang, så lenge vi følte oss klare. 

Anonymkode: e21bc...a4d

Skrevet

Fikk igjen mensen etter 3 mnd, hadde ikke styr på eggløsningen den syklusen. Tok enda 3mnd der igjen før jeg fikk mensen, så likeens med eggløsningen da også.

Men etter to sykluser (på tilsammen 6mnd) ble jeg gravid igjen, selv om jeg mistet i MA da. Så slik sett så gikk det relativt kort tid. :)

Hvor lenge er det siden du mistet?

Skrevet

Jeg fikk mensen 5 uker etter SA, og så ble jeg gravid etter det :) 

Anonymkode: cb841...131

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk mensen 5 uker etter SA, og så ble jeg gravid etter det :) 

Anonymkode: cb841...131

Hadde du ubeskyttet sex mellom SA og mensen? 

Anonymkode: 0f2bb...139

Skrevet

Vi mistet, og jeg gikk mensen igjen etter 4 uker. Den syklusen prøvde vi ikke. Jeg var ikke klar.

Så begynte mensen og tulle: Jeg fikk en laaang syklus, noe jeg aldri har hatt før. Jeg forventet eggløsning ca dag 14, men den må ha kommet flere uker senere.

Måneden etter antok jeg at jeg kunne ha eggløsning "når som helst", og vi hadde sex litt her og der. Da ble vi gravide! ❤️  Så det gikk relativt fort. 

Legen min sa at det ofte var ekstra god sjanse til å unnfange etter en SA. Kroppen kan bli mer "mottagelig" for graviditet da. 

Lykke til!

Anonymkode: c6407...cb6

Skrevet

SA i nov 2018, er i pp10 nå og ikm i morgen 😱

Anonymkode: b3014...681

Skrevet

Jeg har hatt to MA. Begynte å prøve igjen med en gang, og ble gravid etter tre måneder (Sykluser) begge gangene. 

Anonymkode: 6fe0b...6a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...