AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #1 Skrevet 22. oktober 2019 Jeg sliter alltid utrolig med fylleangst etter jeg har vært ute. Finner på så mye rart, og er rett og slett ikke meg selv. Leser flere av trådene her inne for å trøste meg med at jeg ikke er alene. Det hjelper egentlig ikke, vet at folk egentlig bare fokuserer på seg selv, men sliter med meg selv lenge etterpå. Kan finne på ting som å kline med folk inne på klubber, både jenter og gutter (jeg er jente). Hvis jeg drar hjem med ONS, som har skjedd kanskje 3 ganger, blir jeg ganske gæren i senga, noe som fører til at jeg skammer meg etterpå. Kan ha en stikkende følelse i brystet i sånn 1 måned. Er 20 år og student, og fylla er mye av det sosiale, så vet ikke helt om det å kutte alkohol helt er et alternativ som funker i lengden. Noen som har noen tips? Anonymkode: c4cd4...fa8
SinEater Skrevet 22. oktober 2019 #2 Skrevet 22. oktober 2019 Om det faktisk plager deg så mye så burde du kutte ned eller kutte ut alkoholen, gjør selv mye rart i fylla men ingenting jeg sliter med i ettertid.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #3 Skrevet 22. oktober 2019 Dette problemet skulle jeg gjerne diskutert med deg over en flaske vin og noen shotter 😀 Anonymkode: 9c1e9...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå