Gå til innhold

Skeiv dating (jenter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg er ei 22 år gammel jente (er 100% skeiv selv) som ser på skeiv dating som det mest slitsomme som fins i det siste. Meen, ønsker så gjerne å finne meg en potensiell partner å dele dagene med. For samtalene begynner bra med de jeg matcher med på Tinder eksempelvis: får gode inntrykk og kjemien er tilstede, så jeg legger dermed innsatsen i det. Men det ender oftest opp med at jenta enten er i et forhold, er bifil og usikker, finner noen andre som er i nærheten, samtalen «dabber av», bor langt unna, osv. Begynner å bli lei av å fortelle om meg selv om og om igjen til ingen nytte, på en måte. 

Det siste året har jeg prøvd å ikke tenke så mye på det, det å møte noen skjer plutselig og når man minst venter det. Derimot (tror jeg) det skeive miljøet her jeg bor er så lite, at man må være litt «frampå» og aktiv i datinglivet for å kunne møte noen. Fremfor å vente til det «plutselig» skjer, men skjer jo ingenting uansett hva jeg gjør sånn sett»..😅

Men hovedsaklig lurer jeg altså på om det fins noen andre dating-apper for skeive jenter? Har prøvd alle føler jeg, uten hell🤷🏻‍♀️. Eventuelt er det noen jenter her inne som er skeiv og som er på utgikk etter det samme som meg (forhold)?😊 

(Henvender meg til denne nettsiden da jeg ikke har andre skeive å prate med, hadde vært interessant å hatt ei som kjenner seg igjen i kanskje noe det jeg skriver og som kanskje kan komme med noen gode råd).

God tirsdag videre🤗

Anonymkode: 83933...98e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har funnet alle mine kjærester på nettsider for skeive. Kona, som jeg har vært sammen med i 11 år fant jeg på gaysir.no

Anonymkode: 832ba...7f3

• Liker 3
Skrevet

Godt å høre noen finner lykken☺️ Du bor sikkert sør-på, eller? For her jeg bor finner jeg ingen, fant ei første gang jeg fikk medlemskap på gaysir for flere år siden, og det var avstandsgreier med ei sør-fra. Får inntrykk av at det er ingen her jeg bor som er min type, mens de som er min type bor sør-på elns.. Og noe avstandsforhold orker jeg bare ikke tror jeg🤷🏻‍♀️

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg er ei 22 år gammel jente (er 100% skeiv selv) som ser på skeiv dating som det mest slitsomme som fins i det siste. Meen, ønsker så gjerne å finne meg en potensiell partner å dele dagene med. For samtalene begynner bra med de jeg matcher med på Tinder eksempelvis: får gode inntrykk og kjemien er tilstede, så jeg legger dermed innsatsen i det. Men det ender oftest opp med at jenta enten er i et forhold, er bifil og usikker, finner noen andre som er i nærheten, samtalen «dabber av», bor langt unna, osv. Begynner å bli lei av å fortelle om meg selv om og om igjen til ingen nytte, på en måte. 

Det siste året har jeg prøvd å ikke tenke så mye på det, det å møte noen skjer plutselig og når man minst venter det. Derimot (tror jeg) det skeive miljøet her jeg bor er så lite, at man må være litt «frampå» og aktiv i datinglivet for å kunne møte noen. Fremfor å vente til det «plutselig» skjer, men skjer jo ingenting uansett hva jeg gjør sånn sett»..😅

Men hovedsaklig lurer jeg altså på om det fins noen andre dating-apper for skeive jenter? Har prøvd alle føler jeg, uten hell🤷🏻‍♀️. Eventuelt er det noen jenter her inne som er skeiv og som er på utgikk etter det samme som meg (forhold)?😊 

(Henvender meg til denne nettsiden da jeg ikke har andre skeive å prate med, hadde vært interessant å hatt ei som kjenner seg igjen i kanskje noe det jeg skriver og som kanskje kan komme med noen gode råd).

God tirsdag videre🤗

heisan, jeg er 21 og skeiv selv. Har riktignok truffet noen kjærester på Tinder men føler at Tinder er mest for useriøse. Tror nok vi begge bare må smøre oss med tålmodighet og vente å se hva livet bringer 🙂 Hvor i landet bor du ?? Kunne jo være hyggelig å treffes for en middag eller bare en tur på fjellet UTEN å kalle det en date(for jeg hater det ordet) og se om vi er på bølgelengde 😉 Siden vi begge er "anonym" her inne så kan du jo sende meg noen ord på danijwwalfakrølllivedotno om du vil 😉 Klem Danijela 

Anonymkode: 188ad...754

Skrevet

Du trenger ingen dating app

Ta på deg tømmerhugger-skjorta og dra på diktkveld

Garantert napp!

Anonymkode: d37cf...461

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok vi begge bare må smøre oss

Knegg knegg

Anonymkode: d37cf...461

• Liker 1
Skrevet

Kjenner meg igjen i det her. De som jeg har møtt noen jenter fra datingsider har jeg også endt opp med å bare bli venner med 😅Kan være en fordel at en av dere er litt initiativrik. Eventuel dra på et skeivt utested i steden, der er det nok litt lettere å hooke opp. Jenter er faktisk ganske på der. 

Anonymkode: a23d0...cab

Skrevet

Er ikke grindr for skeive da? 

Anonymkode: 8f40e...703

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke grindr for skeive da? 

Anonymkode: 8f40e...703

Det er for menn. Gaysir og skeiv.no er for kvinner også da

Anonymkode: a23d0...cab

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...