hobbykokken Skrevet 22. oktober 2019 #1 Skrevet 22. oktober 2019 Hei Hvilken er mest og hvilken er minst sensitivt? Tenkte det var CB digital som er minst sensitivt. Stemmer det?
Carjo4 Skrevet 22. oktober 2019 #2 Skrevet 22. oktober 2019 CB tidlig er vel mest følsom på 10mlu, har du vanlig CB så er vel den på 20-25 mlu som slår ut på IKM 99% av gangene i følge nettet 😊 Så mest sensitiv kan være hvilket som helst merke så lenge den er 10mlu. Det er vel egentlig bare det med mlu jeg kan om gtester, så vet ikke om det var så mye til hjelp ❤️
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #3 Skrevet 22. oktober 2019 1 time siden, Carjo4 skrev: CB tidlig er vel mest følsom på 10mlu, har du vanlig CB så er vel den på 20-25 mlu som slår ut på IKM 99% av gangene i følge nettet 😊 Så mest sensitiv kan være hvilket som helst merke så lenge den er 10mlu. Det er vel egentlig bare det med mlu jeg kan om gtester, så vet ikke om det var så mye til hjelp ❤️ Lavere mlu jo mer sensitiv? Mente at den digitale til CB var på 50 eller noe jeg.. Anonymkode: 2bac2...74e
Carjo4 Skrevet 22. oktober 2019 #4 Skrevet 22. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lavere mlu jo mer sensitiv? Mente at den digitale til CB var på 50 eller noe jeg.. Anonymkode: 2bac2...74e Mulig det ja, har ikke sjekket så nøye hvor mye mlu det er på CB. Men jo lavere jo mer sensitiv er den ja. Det er mlu som måler HCG i urinen, og jo lavere mlu jo mindre HCG trengs for å få positivt resultat.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #5 Skrevet 22. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lavere mlu jo mer sensitiv? Mente at den digitale til CB var på 50 eller noe jeg.. Anonymkode: 2bac2...74e CB med ukeindikator har en sensitivitet på 25 mlu i følge bruksanvisningen 🙂 Hvilken test som er minst sensitiv generelt sett vet jeg ikke, eneste jeg vet er at legekontor og sykehus som oftest bruker tester som er mindre sensitive, rundt 30 mlu eller over de gangene jeg har blitt testet for det der, men vet ikke akkurat hvilken test de bruker. Ellers er har vel de aller fleste testene man får kjøpt sensitivitet på minst 25 mlu så vidt jeg har sett. Anonymkode: c3b7e...3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå