AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #1 Skrevet 22. oktober 2019 Har siden 13 års alderen (er nå 21)hatt en god venninne som hjelper meg og jeg hjelper henne med hårfjerning på vagina og rundt anus. Vi anser dette som helt naturlig og synes det er bedre enn å gå på hårfjernings salong for å få dette utført av ukjente. Nå har jeg fått type som synes jeg bør slutte med det fordi han mener det kan utvikle seg til at jeg blir bifil 😮 Det kan vel umulig stemme ???? Anonymkode: 7c2d3...eff
MuffinStud Skrevet 22. oktober 2019 #2 Skrevet 22. oktober 2019 Pft. Tullprat. Du kan heller snu på det og si at siden dere har drevet med dette så lenge, så ville du visst det om du var bifil. 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #3 Skrevet 22. oktober 2019 20 minutter siden, MuffinStud skrev: Pft. Tullprat. Du kan heller snu på det og si at siden dere har drevet med dette så lenge, så ville du visst det om du var bifil. Ja ikke sant, var akkurat det jeg sa,har seff vært noen morsomme episoder i forb med waxinga men ikke noe jeg har fortalt ham,lol Tror nok bare han er sjalu på at en annen får ta meg på tissen,hahaha Anonymkode: 7c2d3...eff 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #4 Skrevet 22. oktober 2019 Det er sikkert ønsketenking fra hans side. Jeg er bifil selv, og synes ikke at det der hørtes noe seksuelt ut. Anonymkode: 6e227...cc6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #5 Skrevet 22. oktober 2019 Mon tro om samtlige kvinner som jobber på hårfjerningssalonger "blir" lesber av det, muligens de kan søke yrkesskade-erstatning også Anonymkode: db3dc...593
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #6 Skrevet 23. oktober 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Mon tro om samtlige kvinner som jobber på hårfjerningssalonger "blir" lesber av det, muligens de kan søke yrkesskade-erstatning også Anonymkode: db3dc...593 Hahaha, dagens beste 🙂 Anonymkode: 7c2d3...eff
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #7 Skrevet 23. oktober 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Mon tro om samtlige kvinner som jobber på hårfjerningssalonger "blir" lesber av det, muligens de kan søke yrkesskade-erstatning også Anonymkode: db3dc...593 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, dagens beste 🙂 Anonymkode: 7c2d3...eff 🖕🖕 Anonymkode: 6e227...cc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå