sixx Skrevet 23. mai 2005 #41 Skrevet 23. mai 2005 Min store fanesak vil i allefall være null skatt på alt som heter hønsehold Det ville da ærlig talt vært diskriminering av single menn. :fy:
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #42 Skrevet 23. mai 2005 Det ville da ærlig talt vært diskriminering av single menn. :fy: Næææhei... Man må mele sin egen kake. Slik er det å være politiker!
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #43 Skrevet 23. mai 2005 *titter frem fra under Trøfflus..* Min store fanesak vil i allefall være null skatt på alt som heter hønsehold Da tror jeg Lurven blir blid og fornøyd. Han som driver å skryter av haremet sitt på KG hele tiden
Lestat Skrevet 23. mai 2005 #44 Skrevet 23. mai 2005 .. hvor er emigrasjonsministeren... eller i det minste en som kan ta ansvar for å flytte oss til et bedre sted ... og jeg blir ikke med til Ulan Bator altså Beklager, men som nyutnevt ambasadør for Ulan Bator er det min plikt å orientere om at landet nå har skiftet navn. Korrekt betegnelse er "Ny Trøndelag". Karsken er innført som ny nasjonaldrikk, og et regeringssikfte er underveis. Ting tyder forøvrig på at ambasadørposten nok snarlig vil bli ledig, da sittende ambasadør er forfremmet til livstidsdiktator i "Ny Trøndelag". Håper dette var oppklarende. Eventuelle uenigheter kan diskuteres direkte med lederen for militærjuntaen (også kjent som Sjeggivara Han het egentlig Barte Bjarne, men det lignet ikke på Che Guevara ). Vi håper forøvrig på et godt samarbeid med regjeringen Trøffelvik, og dens representanter. Lenge leve revlusjonen !!!
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #45 Skrevet 24. mai 2005 Heeeei, Trøffel!! Du mangler Singelminister... Jeg er tilfeldigvis ledig for et verv, akkurat nå. Hvis du kan love at stillingen, unnskyld, POSTEN, er direkte underlagt deg, den også..? En slik post vil nok til tider kunne være direkte underlagt, ja - men jeg er litt usikker på om den hører inn under meg eller om det bør inngås et nærmere samarbeid med barne- og familieministeren.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #46 Skrevet 24. mai 2005 Min store fanesak vil i allefall være null skatt på alt som heter hønsehold Eller som Napoleon, vår nåværende landbruksminister sier: Hver mann sin høne...
Gjest Catwoman Skrevet 24. mai 2005 #47 Skrevet 24. mai 2005 hmm.. siden jeg ikke er nevnt... og syns jeg fortjener en silling.. Tenkte jeg kanskje at jeg kan være statsministeens personlige rådgiver? :-) ergo åfr jeg faktisk mer makt enn statsministeren, men det trenger jeg ikke å si høyt
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #48 Skrevet 24. mai 2005 Catwoman; hvilken stilling foretrekker du?
LilleBille Skrevet 24. mai 2005 #49 Skrevet 24. mai 2005 Catwoman; hvilken stilling foretrekker du? .. Hun ville ha "silling" - så demp forhåpningene dine...
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #50 Skrevet 24. mai 2005 Pøh - jeg har frekventert Grenland såpass mye at jeg vet godt hva silling er...
Gjest Catwoman Skrevet 24. mai 2005 #51 Skrevet 24. mai 2005 Hun ville ha "silling" - så demp forhåpningene dine... silling er en grendrammenlandsk slang for posisjon. Og Trøff hvilken stilling jeg eventuelt vil ha kan vi ta på tomannshånd
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #52 Skrevet 24. mai 2005 Åjasså, så du er av tomannshåndtypen? Da blir du nok parlamentarisk leder, tenker jeg. Ingen vanlig sekretærstilling, men et solid opprykk som innvilges helt uten at du trenger å ligge deg til det. Som vanlig vil Sandman synes at jeg er utrolig teit, men meg om dét!
Gjest *Fiona* Skrevet 24. mai 2005 #53 Skrevet 24. mai 2005 Jeg forstår ikke hva det å være singel har med Barne- og Familiedepartementet å gjøre... og hva f... skal dette bety: En slik post vil nok til tider kunne være direkte underlagt, ja - men jeg er litt usikker på om den hører inn under meg eller om det bør inngås et nærmere samarbeid med barne- og familieministeren. Guran, liksom? Takk skal du faen meg ha *trekker forslaget* Jeg HAR faktisk en standard
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #54 Skrevet 24. mai 2005 Jeg forstår ikke hva det å være singel har med Barne- og Familiedepartementet å gjøre... ...Jeg HAR faktisk en standard Jeg tenkte nå helst på progresjonen, jeg - har hatt inntrykk av at du ikke ønsket permanent tilværelse som singel(minister). Og av erfaring vet jeg at selv noen sekunders innsats med et aktivt Senterparti kan medføre både barn og familie... Ellers tar jeg selvkritikk når jeg ser hvilken person jeg uforvarende koblet deg opp mot - jeg tenkte kun på saken. Den politiske saken, altså.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #55 Skrevet 24. mai 2005 En ting er i allefall sikkert. Utstragt samarbeid mellom Barne og Familie ministeren og Landbruksministeren er helt på jordet. Hønsegården er trang nok fra før av.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #56 Skrevet 24. mai 2005 En ting er i allefall sikkert. Utstragt samarbeid mellom Barne og Familie ministeren og Landbruksministeren er helt på jordet. Hønsegården er trang nok fra før av. Jeg har gitt beskjed, etter at han stilte spørsmålet "følger det høne med dette vervet?" Han har i ettertid vurdert sin stilling, og kommet frem til at han i landbrukssammenheng foretrekker doggy.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #57 Skrevet 24. mai 2005 Hurra, det er ikke hyggelig å måtte avvise et så høyt aktet medlem av regjeringen. Er fryktelig spent på hvem jeg får til personlig sekretær!
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #58 Skrevet 24. mai 2005 Er fryktelig spent på hvem jeg får til personlig sekretær! Vi (kongelig flertall) vurderte gjesten "Meg mot bygda" som sekretær i dét departementet, men hun var visst opptatt i noen rettssaker for øyeblikket. Spørsmålet blir altså hvem som vil betjene 4 damer i turnus (og NEI, Guran, din stilling er allerede bestemt). Noen frivillige?
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2005 #59 Skrevet 24. mai 2005 Nei, det kan jeg ikke godta. Stabilitet og god rettskriving er alfa og omega her. Nytt forslag takk! Dessuten er det greit med en sekretær av det motsatte kjønn. Vi vil også ha noe pent å se på.... :-?
Gjest Hege Skrevet 24. mai 2005 #60 Skrevet 24. mai 2005 Moderniseringsminister: Hege (eksempel på suksessfull forandring)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå