Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #1 Skrevet 23. mai 2005 Her er min regjering, basert på en uanstendig haug med PM'er (eller var det en haug med uanstendige PM'er? Må sjekke litt til) og et snev av selvstendig vurderingsevne basert på de enkeltes nick og generelle fremtreden: Statsminister: Trøffelhelten Utenriksminister: Italiaj(ajajaj) Forsvarsminister: Fighter (sier seg selv) Næringsminister: Feit på Grændis (KG-mester i næringsinntak) Barne- og familieminister: Guran (4 barn med 4 mødre, say no more!) Samferdselsminister: Hu i Svingen (sånn apropos veistandard) Landbruksminister: Væren, Tuppeliten, Melk og Litago på deling Kulturminister: Glamourgirl Kommunalminister: Iowa (egen delstat og distriktsalibi) Kirkeminister: Donnie Darko Finansminister: Gyldenløve (et navn som oser av overskudd) Miljøvernminister: LoisLane (tilgang på Superman er det eneste som kan redde oss) Bistandsminister: ~Alwa~ (et av få genuint gode mennesker) Justisminister: Superlammet (værsågod, utvid strafferammene) Sosialminister: Gjest (sier seg selv) Helseminister: Waco (med fri tilgang på reseptblokken) Moderniseringsminister: Hege (eksempel på suksessfull forandring) Utdannings- og forskningsminister: Cand alt (sier seg selv, nicket og avataren er en stemmesankende kombinasjon!) De som er for er imot, og de som viser dette ved stemmetegn blir sittende. Forslaget enstemmig vedtatt!
Gjest Bellatrix Skrevet 23. mai 2005 #2 Skrevet 23. mai 2005 Skal du ha meg som forsvarsminister? Ja, ja. Lykke til, kjære Norge!
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #3 Skrevet 23. mai 2005 Skal du ha meg som forsvarsminister? Med ditt nick kunne det ikke bli bistandsminister, for å si det sånn...
Lestat Skrevet 23. mai 2005 #4 Skrevet 23. mai 2005 *lete lete lete* Nope, dette kan jeg ikke bifalle Kan dog bestikkes med en ambasadørpost....
Gjest Bellatrix Skrevet 23. mai 2005 #5 Skrevet 23. mai 2005 Med ditt nick kunne det ikke bli bistandsminister, for å si det sånn... Nei, muligens. Men kanskje vi kunne gi vår kjære gjest "Meg mot bygda" en stilling som urbaniseringsminister eller noe sånt?
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #6 Skrevet 23. mai 2005 Så flott at jeg endelig har blitt utenriksminister! Det kunne jeg faktisk tenke meg å være...
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #7 Skrevet 23. mai 2005 Så flott at jeg endelig har blitt utenriksminister! Det kunne jeg faktisk tenke meg å være... Du må kanskje jobbe lit mer med signaturen din før du skal i cocktailselskaper og hvor man nå ellers måtte bedrive utenrikspolitikk (i utlandet?)...
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #8 Skrevet 23. mai 2005 Du må kanskje jobbe lit mer med signaturen din før du skal i cocktailselskaper og hvor man nå ellers måtte bedrive utenrikspolitikk (i utlandet?)... Hvilken signatur? Italiaj, eller sitatet?
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #10 Skrevet 23. mai 2005 Signaturen, ikke nicket! Ja, du har vel rett i det... Får prøve å finne en bra måte å gjøre det på.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #11 Skrevet 23. mai 2005 Kan dog bestikkes med en ambasadørpost.... Gratulerer! Det ble fire år i Ulan Bator!
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #12 Skrevet 23. mai 2005 Uke 39, 41 og 44 passer utmerket til regjeringsoppdrag.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #13 Skrevet 23. mai 2005 Uke 39, 41 og 44 passer utmerket til regjeringsoppdrag. *noterer* Skal man lage omelett, må man knekke noen høner.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #14 Skrevet 23. mai 2005 Omelett du liksom... Syns du er ganske så dømmende. Tror du jeg er hønsehjerne også ? Faen, burde visst at jeg heller skulle kalt meg for Angelina
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #16 Skrevet 23. mai 2005 Bistandsminister: ~Alwa~ (et av få genuint gode mennesker) Hva innebærer den stillingen der?? At jeg må nusse på andre enn deg??
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #17 Skrevet 23. mai 2005 Integrering og bistandminister Valhalla Åja, deg hadde jeg glemt. Du kan i beste fall få Departement of Silly Walks
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #18 Skrevet 23. mai 2005 Hva innebærer den stillingen der?? At jeg må nusse på andre enn deg?? Neida, stillingen er direkte underlagt meg.
sixx Skrevet 23. mai 2005 #20 Skrevet 23. mai 2005 Integrering og bistandminister ValhallaNæmen Valhalla....så beskjeden du er...hadde i det minste forventet at du hadde forlangt statsministerposten (iallefall med den nye avataren din)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå