Gå til innhold

Yttertøy fra kappahl??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Vi trenger en vattert eller fleeceforet regnjakke til barnet vårt som går i bhg. Hun er ikke veeeldig aktiv. Uansett, hun liker sterke farger, helst rosa og gul. Prøver å finne noen, og de rosa jeg så på xxl var ikke helt slik jeg så for meg. 

Uansett, fant en kjempefin gul en på kappahl. Noen som har erfaring med kvaliteten på yttertøy derifra? 

Anonymkode: bfb2e...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det KappAhl som har kax? Kax har i flere år scoret høyt på best i test hva angår vintertøy, så da kan vel ikke regntøyet være så ille, heller..?

for et aktivt barn i BHG er det viktig at regntøyet ikke er tungt. 

Anonymkode: 9584e...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

KappAhl har scoret høyest av alle i flere år på rad. Hadde det regntøyet med fleece i fjor og alle de ansatte spurte hvor jeg hadde kjøpt det fordi det var så bra. Har kjøpt det igjen i år og er superfornøyd. Han har aldri vært våt eller kald. Anbefaler regnbuksen i samme serien. Perfekt nå i våte og kalde overgangsdager.

Endret av WhisperingWind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er med barneklær, men min erfaring på dame klær er at kvaliteten er veldig bra. Har kjøpt bukser der blant annet som har holdt seg bra i åresvis. Fargen også til tross for mye vasking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri brukt regntøy på barna mine..det er klamt og ekkelt. Bruker heller jakke og bukse/dress med like høy vannsøyle som regntøy, og lag på lag under (ull/fleece). De har alltid vært tørre, og aldri vært kalde. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det KappAhl som har kax? Kax har i flere år scoret høyt på best i test hva angår vintertøy, så da kan vel ikke regntøyet være så ille, heller..?

for et aktivt barn i BHG er det viktig at regntøyet ikke er tungt. 

Anonymkode: 9584e...70a

Det var kax merke den jeg så, ante ikke at det hadde scoret engang😂 pleier bare å kjøpe sånn jeg finner i sportsbutikker osv, men greit å vite dette:) får kjenne på vekta når jeg kjøper den:) 

56 minutter siden, WhisperingWind skrev:

KappAhl har scoret høyest av alle i flere år på rad. Hadde det regntøyet med fleece i fjor og alle de ansatte spurte hvor jeg hadde kjøpt det fordi det var så bra. Har kjøpt det igjen i år og er superfornøyd. Han har aldri vært våt eller kald. Anbefaler regnbuksen i samme serien. Perfekt nå i våte og kalde overgangsdager.

Ojj såpass ja, det høres jo kjempefint ut! Da får jeg bare kjøre på 😂

47 minutter siden, Vera skrev:

Jeg har aldri brukt regntøy på barna mine..det er klamt og ekkelt. Bruker heller jakke og bukse/dress med like høy vannsøyle som regntøy, og lag på lag under (ull/fleece). De har alltid vært tørre, og aldri vært kalde. 

Datteren min har aldri blitt klam av regntøy. Men bra for deg at du har funnet noe som passer hos dere :)

Anonymkode: bfb2e...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...