AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #1 Del Skrevet 22. oktober 2019 Jeg fikk ingen beskjed med klinikken om å ligge etter innsett av Cyclogest, men leser på forum at mange har fått beskjed om det. Har klinikken tabbet seg ut som ikke har gitt meg beskjed, eller er det ikke så nøye? Erfaringer? Anonymkode: 0fc35...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #2 Del Skrevet 22. oktober 2019 Jeg fikk beskjed om å ligge etterpå. Men jeg tror ikke det står noe om det i pakningsvedlegget? I så fall er det nok helt ok å ikke legge seg ned. Cyclogest inneholder høyere dose enn de andre progesterontilskuddene som brukes, så selv om man skulle få i seg litt mindre ved å gå rundt etter å ha tatt den, får man antagelig nok progesteron. Men spør klinikken Anonymkode: 93b7d...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 22. oktober 2019 #3 Del Skrevet 22. oktober 2019 Jf pakningsvedlegget så må du IKKE ligge 😊 Men av praktiske årsaker, så er det veldig greit å ligge. Jeg ligger alltid 30 minutter etter den er satt inn, da har den gått i oppløsning og restene renner pent og pyntelig ut når jeg går på do. Synes også den har en tendens til å bevege seg litt nedover i skjeden hvis jeg har reist meg opp rett etter den er satt inn (og den skal jo dypt i skjeden), derfor begynte jeg å ligge veldig snarlig etter oppstart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå