Gjest waves Skrevet 23. mai 2005 #1 Skrevet 23. mai 2005 Jeg har langt hår (ned til hoftene) og naturlig fall. Jeg pleier å flette det hver dag før jeg legger meg og får bølger i håret. Jeg ønsker større bølger/krøller, og tenkte å ta en eller annen form for permanent hos frisøren. Frisørdama frarådet meg å ta permanent. Det ville ødelegge håret mitt og bla bla bla.. Så hun anbefalte hårruller. Varmeruller som selges på expert, elkjøp osv. Jeg har kikket på disse rullene, men synes de er for små. Har vært på mange butikker og sett etter vanlige hårruller også, men finner bare små. Kan jeg lage egne hårruller? Hvordan, og med hvilke materialer? (Skal prøve å finne et bilde, av noen som har akkurat slike bølger/krøller som jeg vil ha, og legge ut link senere.)
Gjest Virvel Skrevet 23. mai 2005 #2 Skrevet 23. mai 2005 Jeg så senest i går noen ganske store hårruller på H&M, men det er av den vanlige typen. Varme kan du jo få med føner også. Ellers vil jeg tro at du kan få kjøpt hårruller hos frisører, de fleste salonger har jo butikk også. Hvis du bor i Oslo er det en butikk på Byporten som heter Hairshop hvor de har alle mulige hårgreier, forresten.
aline Skrevet 23. mai 2005 #3 Skrevet 23. mai 2005 har også sett at H&M har hatt store ruller før, av den vanlige typen, så verd en titt kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå