AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #1 Skrevet 22. oktober 2019 Faren min slo oss barna da vi var små/veldig unge. Moren min kommenterer enda og kommenterte alltid utseende og vekt. Det var ingen hjelp med problemer og da vi var lei oss eller ble mobbet. Bør jeg kutte kontakten? Gir meg egentlig ingenting å ha kontakt med dem annet enn at de er «familie». Anonymkode: f4114...adb
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #2 Skrevet 22. oktober 2019 Jeg har gjort det. Beste avgjørelse jeg noen gang har tatt Anonymkode: 6e6de...30d 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #3 Skrevet 22. oktober 2019 Ja, hvis de har gjort mer vondt enn godt så hadde jeg gjort det. Har selv ikke hatt kontakt med faren min på 7 år og det går helt fint. Anonymkode: ba6fe...a6a 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #4 Skrevet 22. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort det. Beste avgjørelse jeg noen gang har tatt Anonymkode: 6e6de...30d 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvis de har gjort mer vondt enn godt så hadde jeg gjort det. Har selv ikke hatt kontakt med faren min på 7 år og det går helt fint. Anonymkode: ba6fe...a6a Hvordan kuttet dere kontakten? Sa dere fra eller bare lot dere det dø ut? Anonymkode: f4114...adb
Antoinette Skrevet 22. oktober 2019 #5 Skrevet 22. oktober 2019 En bekjent av meg gjorde dette og hun fikk et mye bedre liv. Hun flyttet og gav dem ikke beskjed. Byttet også mobilnummer og blokkerte de fra SoMe. Nå har hun jobb, et pent hjem, samboer og en skjønn liten datter. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå