Samantha Skrevet 25. mai 2005 #42 Skrevet 25. mai 2005 Feeeestlig!! Men det virkar som en del misforstår. Det er jo ikkje snakk om at en ikkje kan bruke sånnne ord nokon sinne, i eit forhold. Her snakka vi om at det er direkte turn-off på flørtestadiet når en ikkje kjenner kvarandre. seroxata: Huskar eg skreiv meldingar med en fyr, og eg rekna oss ikkje for å vere på flørtestadiet en gang. Så pluttselig fikk eg melding om at han hadde drømt om meg inatt. Og eg svarte: "Åååh? Så koselig då! Ka drømte du?" Han: "Drømte at du rei meg i mange timar! Og eg tok deg bakfra gang på gang, DET likte du gitt! *stønn* Våkna med DEN ståkuken idag tidlig!" :o Det var turn-off big time altså... Kjente jo ikkje fyren en gong! Og hadde virkelig ikkje lyst å vite det om han hadde sånne drømmar om meg...
Gjest Lompa Skrevet 28. mai 2005 #44 Skrevet 28. mai 2005 Morsom tråd ja, og sikkert lærerik for en del menn/gutter. Man kan gjerne snakke litt dirty, men ikke med en gang. Godt å bli litt kjent først kanskje...
Gjest mæiii Skrevet 28. mai 2005 #45 Skrevet 28. mai 2005 hm.. han var vel inni meg et par ganger også uten at vi brukte kondom. (gikk ikke for han) Men likevel, kanskje ikke så smart? Er d mulig å bli gravid på denne måten? Vet at sjansen er liten, men likevel.....
Gjest meiii Skrevet 28. mai 2005 #46 Skrevet 28. mai 2005 ooops, dette skulle ikke ligge her :oops: bare leste denne (forøverig veldig morsomme ) tråden samtidig som jeg satt å skrev innlegg
Gjest Hel Skrevet 29. mai 2005 #48 Skrevet 29. mai 2005 Og det er noe med at det fort blir veldig platt og unødvendig, da; ligger man med pikken mot rompa og sier "pikk mot rompe" Å herreguuud, jeg kan se det for meg.
Cronos Skrevet 4. juni 2005 #49 Skrevet 4. juni 2005 Må bare si at det virker som om en del av dere jenter har truffet på feil type gutter.
Gjest Winta Skrevet 9. juni 2005 #50 Skrevet 9. juni 2005 Morsom tråd... kjenner dessverre igjen samboern min i en del utsagn her..
biuq Skrevet 10. juni 2005 #52 Skrevet 10. juni 2005 Den går begge veier,.. Ja, det er nesten et under at vi finner hverandre enkelte ganger. Skriver under her... dette går begge veier.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå