Gå til innhold

En hårfin balanse...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

MEN dere må ta høyde for at det kan være ganske avtennende for oss gutta med jenter som omtrent ikke kan ta de samme ordene i munnen uten at det er "æsj" og "åh giiid!".

Den går begge veier,.. :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Helt enig med deg Lilleulv.

Det blir kvalmt rett og slett.

Skrevet
:ler:  :hoho:  

Kanskje vi skulle tipse Herrekompaniet o.l om denne tråden? Trur mannfolk kunne hatt godt av å lese det her...

:idesmil: og  :klaske: liksom!

Jepp, vi har virkelig godt av å lese sånt.

Gjest lurven
Skrevet

jeg synes det er turn off med jenter som er vulgære..

hvis jenta har en søt munn og som det kommer stygge ting ut av er det småekkelt.

men egentlig synes jeg ikke det finnes noen bra navn på disse kjønnsorganene..

penis/vagina er teit

pikk/fitte er vulgært

tiss er barnslig

kølle og balle og sånt er teit

mus (om jenta seff) er det eneste jeg synes er greit

Skrevet
Det går an å unngå hele problemstillingen, hvis jeg tar for meg "pikk mot rompe" eksempelet - "det er deilig å ligge inntil deg", for eksempel. Eller "det er deilig å kjenne deg mot meg"; man VET jo hvilke kroppsdeler som berører hverandre.

* Noterer ivrig *

Og videre bør man søke å kalle en spade for ett jordforflyttingsverktøy, og ikke en spade...

Skjønte jeg deg rett ?

Eller er jeg bare i kvervuleringsmodus igjen? :wink:

Gjest såre ører
Skrevet

mus (om jenta seff) er det eneste jeg synes er greit

ok:) Dette åpner jo for et tilsvarende søsken-navn for det mannlige organet? Forslag? All den tid orm/slange/mark etter min mening ikke er helt greie ord og dessuten kompliserer sexlivet til folk med fobier, håper jeg noen har noen andre ideer.

Gjest Emera
Skrevet

Dette var en fornøyelig tråd! :ler: Tror det har kommet frem mye viktig som beskriver "den lille (STORE?) forskjellen."

Hilsen Emera, som synes det er kjekkere at mannen er opptatt av hele meg, enn kun av penisen/tissen/pikken/kuken sin. :wink:

Gjest Ninakanin
Skrevet

men det må jeg innrømme, driver du meg gal nok når det står på som værst, så hender det at jeg sier ting som burde vaskes ut av munnen med zalo etterpå.. :sjenert:

sorriii!!

Gjest seroxata
Skrevet

HAHA!

en fyr jeg holdt på med før, avtente meg en god del ganger!

"jeg har veldig lyst til å utforske din vulva, sjø"

"du har lyst på kuken min, du!"

"du liker så godt min harde,store kuk inni deg sjøøh!"

Nei, det tenner dårlig når en ikke er så godt kjent!

:hoho:

Gjest Elskeren
Skrevet
Vil bare' date=' i fare for å virke infantil :oops: si at jeg ikke er uenig med Fiona. (ble den setninga i det hele tatt i nærheten av å være riktig?)Er spesielt enig i det med situasjonsavhengigheten. Men jeg tar meg ikke nær av om ordet pikk dukker opp i en intimsituasjon, nei...[/quote']

Sier du "kuk i ræv" så skjønner begge hva det er snakk om.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg leser og merker meg hva som skrives her, men jeg forstår ikke helt hvorfor det er slik.

Kansje det er fordi mange, kansje de fleste kvinner, har en skamfølelse i forhold til sin egen seksualitet?

Det er på en måte litt skittent å være kåt og ville ha pikk, kansje, for mange jenter? Å si slike ting direkte blir da - turnoff. Som å kalle jenta billig, horete. Av samme årsak fungerer sjeldent direkte forespørsler om sex. Mange jenter kan ikke svare ja på et spørsmål om de vil ha sex eller ikke, fordi de da er billige, selv om de egentlig vil ha pikk og er kåte.

Bare en teori altså.

Jeg går i alle fall ut ifra at de fleste jenter er i stand til å bli kåte og ønske seg en pikk opp i fitta si.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg går i alle fall ut ifra at de fleste jenter er i stand til å bli kåte og ønske seg en pikk opp i fitta si.

Nettopp, og hvorfor er det da bare mannen som skal kunne si det? Jeg går jo ikke rundt sånn til hverdags og mumler om pikk og sånt, men i enkelte situasjoner kan jeg ikke forstå at det skal være så vulgært...

Gjest Totten
Skrevet

Nå er det jo ikke snakk om at jentene her ikke er kåte eller ønsker sex, eller ikke er sikkre på sin egen seksualitet. Det det er snakk om er at visse typer språk kan bli litt intimt dersom man ikke kjenner hverandre, samt at noen ikke foretrekker den type stpråk i det hele tatt.

Dersom jeg ønsker meg sex, sier jeg ikke kom stapp tissen din opp i fitta mi, på samme måte som jeg ikke sier at jeg skal på dass og klemme ut en skikkelig bæsj, dersom jeg skal på toalettet... Blir vel litt av det samme.. I noen situasjoner er det ikke passende å si rett ut hva man tenker på og ønkser, fordi det fort kan bli litt vel intimt, særlig dersom man ikke kjenenr hverandre så godt.

For all del det finnes sikkert de jenter som også tenner på "dirty talk" også på første date, men jeg har intrykk av at dette er noe mange mener blir upassende, på samme måte som å si andre ting dirrekte også er upassende i visse situasjoner.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Dersom jeg ønsker meg sex, sier jeg ikke kom stapp tissen din opp i fitta mi, på samme måte som jeg ikke sier at jeg skal på dass og klemme ut en skikkelig bæsj, dersom jeg skal på toalettet... Blir vel litt av det samme...

:hoho: utrooolig bra måte å forklare poenget på!!

Gjest Anonymous
Skrevet
.. I noen situasjoner er det ikke passende å si rett ut hva man tenker på og ønkser, fordi det fort kan bli litt vel intimt, særlig dersom man ikke kjenenr hverandre så godt.  

Er det nødvendigvis intimt å bruke de ulike betegnelsene på Senterpartiene våre? For min del er det, i hvert fall i forspillsfasen av et forhold eller av en seksuell seanse, mer opphissende å høre "jeg vil kjenne deg," "jeg vil ha hele deg" eller liknende enn å få alle de små, anatomiske detaljene i øret...

Senere, derimot...

Skrevet

Herlig. Godt å se at jeg ikke er alene. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke liker alle disse ordene. Sier ikka at alle er like ille, men f.eks: kukk er et ord jeg synes er skikkelig stygt og turn off. Pikk kan gå an. Men det er jo klart det spørs hvilken setting det er i. Fitte er et annet ord jeg synes er stygt og turn off.

En annen ting jeg heller ikke kan fordra er alle de utallige barnslige kommentarene som f.esk: (sitter og kjører bil, han kjører, jeg sitter på) tar tak i håret mitt og skal late som om han drar hodet mitt opp og ned og at jeg liksom skal suge han, ja det har du nok lyst til ja. Eller at jeg bøyer meg litt for å plukke opp noe e.l. og han kommer løpende og tar tak i meg bakfra og skal jokke meg på meg, og jeg skal bare bli såååå tent. I teite situasjoner så skal han si og gjøre sånne ting, jeg synes ikke det er morsomt i det hele tatt...

Og jeg er ikke særlig prippen av meg (tror jeg da, det kan jo hende han synes det :ler: )

Gjest Emera
Skrevet

Er det nødvendigvis intimt å bruke de ulike betegnelsene på Senterpartiene våre? For min del er det, i hvert fall i forspillsfasen av et forhold eller av en seksuell seanse, mer opphissende å høre "jeg vil kjenne deg," "jeg vil ha hele deg" eller liknende enn å få alle de små, anatomiske detaljene i øret...

Akkurat hva jeg mente!:)

Senere, derimot...

Tok vekk den siste setningen der, for jeg liker ikke sånne ord uansett, jeg da... :wink:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Senere, derimot...

Nettopp! Som jeg skulle ha sagt det selv! :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nettopp! Som jeg skulle ha sagt det selv! :sjarmor:

Isolert sett betyr de to siterte ordene bare "Du må vente te fræddan"

Gjest celine
Skrevet
HAHA!

en fyr jeg holdt på med før, avtente meg en god del ganger!

"jeg har veldig lyst til å utforske din vulva, sjø"

"du har lyst på kuken min, du!"

"du liker så godt min harde,store kuk inni deg sjøøh!"

Nei, det tenner dårlig når en ikke er så godt kjent!

Urrrk! :tunge1:

Tror jeg hadde vært på tur vekk derfra ganske umiddelbart etter først å ha påpekt hans overdrevne selvtillit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...