Gå til innhold

Tusen tusen takk til alle dere som jobber innen helse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble veldig akutt og alvorlig syk for en stund siden nå. Hele mitt syn på alt har endret seg så mye, jeg vet at vi er flere som når vi skjønner at livet er så skjørt som et vindpust iblant, så endrer vi oss. Vi ser alt på en helt annen måte. Når en blir så redd, så fortvilet, så oppskaket og lammet av alt som oppstår, ja da er vi prisgitt de rundt oss som tar hånd om oss. Ambulansepersonalet som beroliger og er så flinke på det de gjør.

Alle de fantastiske sykepleiere og andre helsefagarbeiderne som er der og beroliger, som tørker svette og prater med rolige stemmer. Leger som kommer til og er autoritære på en så human måte. Og ikke minst dere, det samarbeidet de utøver når vi ligger der prisgitt akkurat hver eneste en sin kompetanse.

Tusen tusen takk. Jeg overlevde, og har aldri i hele mitt liv vært så takknemlig for dere som redder oss både fysisk og mentalt. Dere er helt enestående alle som en. Og etter noen dager, så var det jammen også godt å kunne le og være bare dum også. Man blir litt rar i ulike situasjoner, men dere lo og spøkte med. Ja, jeg elsker de som kom som besøkende, her stilte de opp. Skal ikke underslå at det også betød mye.

Men dere som hjelper andre, som redder liv og bevarer en helt uerstattelig ro. Tusen tusen takk! 

Anonymkode: 88a65...3a9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær så god. 
jeg ringer deg når jeg trenger en gjenytelse

Anonymkode: 290c0...dec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...